İyi okumalar...
⚡⚡⚡⚡⚡
"Baksana."
Çatmış olduğu kaşlarını, Nell'e doğrulttu. "Ne oldu?"
Nell, gözlerini masada gezdirdi. "Tüm Gryffindor onlardan uzak duruyor."
"Neredeyse, tümü." dedi Fred. Harry'nin saçlarını karıştırdıktan sonra yanlarına oturdu.
"Haksız da sayılmazlar hani. Biz bile o kadar puanın inmesine sebep olmadık."
Tek kaşını kaldırdı Amber. "Emin misiniz? Zabini'ye yaptığımız şakadan dolayı bayağı bir puan inmişti." dedi.
"Doğru." dedi Nell. "Ama Alexander'ın arkadaşına yaptığımız şakayla Gryffindor 100 puan kaybetmişti, hatırlatırım."
Fred, Georgr ve Amber bir kahkaha attılar. "O çok iyiydi!"
"Gryffindor'un puan kaybetmesi mi iyi?"
Fred ve George, yanlış anlaşılmayı düzeltmeye çalışırken, Amber'ın gözleri okulun popüler üçlüsündeydi. Şöminenin başında oturmuş, hararetli bir şekilde tartışıyorlardı.
"Amber?" Bembeyaz bir el, bakış açısına girdi.
"Ha - efendim?"
"Ben yatakhaneye gidiyorum, gelecek misin?"
Dikkati onda değildi, bu yüzden Nell'in sorusunu anlaması birkaç saniyede sürdü.
"Olur." dedi Amber. Gerindi ve onu takip etti.
⚡⚡⚡
Odadaki herkes hareketsizleşince, yataktan dikkatlice kalktı. Hızlıca dolaptan aldığı pantolonu ve tişörtü giydi. Yatağının içini giysiler ve yastıklarla doldurdu. Sessiz adımlarla yatakhaneden çıktı.
Neville'ın, üçlüyü köşeye sıkıştırdığını gördü. Gözlerini devirdi ve asasını çıkardı.
"Petrificus Totalus!"
Neville kaskatı kesildi ve yere yığıldı.
"Amber! Senin burada ne işin var?" dedi Harry, dehşetle. Az önceki büyüyü beklemediği belliydi.
Sırıttı. "Rica ederim, kardeşim."
"Gelemezsin!" dedi Ron.
"Gelebilirim!" dedi Amber. "Bu konu beni de ilgilendiriyor, ben de geleceğim." Neville'a döndü. "Üzgünüm bu arada."
"Pelerin, hepimizi gizleyemez." dedi Hermione.
Amber omuz silkti. "Pelerine ihtiyacım yok. Hadi ama, ben Filch'e yakalanmadan geceleri Hogwarts'ta dolanabilen bir kişiyim!"
"Bir dakika, bir dakika!" dedi Harry. "Gelmeyeceksin, Amber! Bu çok tehlikeli!"
Gözlerini devirdi. "Sanki her gün tehlikeli şeyler yapmıyorum da."
"Voldemort söz konusu, Amber! Zarar görmeni istemiyorum."
"Ben olmasam ölürsün, Yara Kafa. Ben de sizinle geliyorum."
⚡⚡⚡
Amber kapıyı iterek açtı.
Kapı gıcırtısıyla birlikte, derinlerden gelen hırıltılar çarptı kulaklarına. Bir köpek duruyordu orada, Amber'ın hayatında gördüğü en ilginç köpek olabilirdi.
"Çok havalı..." dedi hayranlıkla, köpeğin üç başına bakarken.
"Üstüne de 'çok tatlı' de istersen." dedi Ron, söylenerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amber Potter: 1
Fanfiction⚡⚡⚡⚡⚡ Amber Potter ve Harry Potter sıradan çocuklar olduklarını sanırlarken bir baykuşun getirdiği mektupla yaşamları değişir: Başvurmadıkları halde Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na kabul edilmişlerdir. Burada birbirlerinden ilginç dersler alı...