İyi okumalar...
⚡⚡⚡⚡⚡
"Beş dakikacık! Lütfen, Poppy!"
"Kesinlikle olmaz."
"Lütfeeeeenn! Hemen geri geleceğim!"
Ona şirin bakışlar atan Amber'a baktı Madam Pomfrey. Bıkkınlıkla iç geçirdi. "Peki! Ama sadece beş dakika!"
Amber sırıttı. "Teşekkürler, Poppy!" Yataktan çıktı, kadının yanağını öptü ve hastane kanadının kapısından dışarı çıktı.
Madam Pomfrey, yatağı düzeltirken mırıldandı. "Umarım James'in taktiğini uygulamıyordur."
⚡⚡⚡
"Geldim-"
"Şşşt! Sessiz ol!" diye fısıldadı Nell.
"Neden?"
"Avımız yaklaşıyor," dedi Fred.
Amber, koridora göz gezdirdi. Pek fazla kişi yoktu zaten, hemen anladı kime şaka yapılacağını.
"Diggory mi?"
George başını salladı. "Sen olayların bayağı gerisinde kaldın," dedi. "Ryland ve o bir şekilde tartıştılar. Tüm okulun önünde hem de."
"Diggory de bizi suçladı. Neymiş anam, biz o gün bir arkadaşına kötü bir şaka yapmışız o da ondan dolayı sinirliymiş. Palavra!"
"Biz de ona güzel bir sürpriz yapacağız yani."
Üçü de sırıtarak başlarını salladı.
"İlk renk bombası benim o zaman," dedi Amber ve bir tanesini kapıp Diggory'nin üzerine attı.
"MERLIN'İN SAKALI! BU DA NE!"
Şansına, sarıydı.
Dört yaramaz, kahkahalar ata ata onu izlediler.
"Ne oldu, Diggory?"
"Kızdın mı yoksa!"
Amber, diğerleri fark etmeden yedi top daha aldı.
Vakit, intikam vaktidir.
"Hermione anlattı," dedi, "ben mışıl mışıl uyurken, kızın saçlarını kırmızıya çevirmişsiniz."
Nell, Fred ve George, korkuyla ona döndüler.
"Biz..."
"Biz öyle bir şey..."
"Yapmadık!"
Amber'ın kahkahalarla kaçmadan önceki son gördüğü görüntü, Nell'in kahverengiye, Fred'in yeşile ve George'un maviye bürünmesiydi.
⚡⚡⚡
Yıl sonu şölenine iniyordu iki kardeş.
"İnanamıyorum sana, Amber! Bir günde altı şaka!"
Amber omuz silkti. "Biri Diggory'e, biri üç haine, biri Malfoy'a (kırmızı, Slytherin cüppesine pek bir yakışmıştı), biri Filch'e, biri Snape'e, biri Ben'e ve biri de Skye'a. Pek zor olmadı."
Harry kaşlarını çattı. "Skye ne yaptı ki sana?"
"Hiçbir şey. Onunla uzun zamandır konuşmuyorduk, şaka vesilesiyle konuşmuş olduk."
"Güzel bir sohbet açma tarzı."
"Ay, değil mi! Ben ile de pek konuşmuyorduk. Hâlâ gıcık. Elle de benimle aynı fikirde, kız sinirden saçlarını yolmuş be!"
Harry güldü. "Abi terörü desene!"
"Tanrıya şükür ki abim yok," dedi Amber.
Yara Kafa dört göz sırıttı. "İstersen olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amber Potter: 1
Fanfiction⚡⚡⚡⚡⚡ Amber Potter ve Harry Potter sıradan çocuklar olduklarını sanırlarken bir baykuşun getirdiği mektupla yaşamları değişir: Başvurmadıkları halde Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na kabul edilmişlerdir. Burada birbirlerinden ilginç dersler alı...