Uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi.
İyi okumalar...
⚡⚡⚡⚡⚡
Bahçedeki banklardan birinde oturuyordu Amber. Bir yandan da, batmakta olan kızıl güneşin Karagöl üzerindeki yansımasını seyrediyordu.
Kimse yoktu koskoca bahçede neredeyse, az ötesinde iki kız yere bağdaş kurmuş sohbet ediyordu. Gölün kıyısındaki bir ağaca yaslanan bir oğlan ise, elindeki parşömeni inceliyordu.
Oğlanın saçları, Amber'a oldukça tanıdık gelmişti. Yanına gitmeli miydi acaba?
Oturduğu banktan kalktı. Bir süredir orada oturduğundan ilk adımlarında sendeledi, yavaş yavaş oğlanın yanına yaklaştı.
"Ödev mi yapıyorsun?"
Hufflepuff'lı, beklemediği sesten dolayı irkildi. Başını hızlıca kaldırdı ve Amber'ı gördü. Zapt edilemez siyah saçlarını topuz yapmıştı. Gözlüğü her zamanki gibi kirliydi, ama o bunu umursamıyor gibiydi. Ela gözleri, onun elindeki parşömende geziniyordu.
"Evet." dedi Alexander. "Otursana." Yanına koyduğu mürekkebi ve tüy kalemi, Amber oturabilsin diye oradan aldı.
Amber ona gülümsedi ve yanına oturdu.
Açacak bir konu bulamadılar. Aralarındaki sessizlik oldukça garip geldiğinden, Amber bir şeyler söylememesi gerektiğini hissetti. Nasıl olduğunu sormalıydı. Evet, bu güzel bir sohbet başlangıcı olabilirdi.
Ama ağzından çıkanla düşündüğü oldukça farklı şeylerdi.
"Zor mu ikinci sınıfın konuları?"
Kabul ediyordu, oldukça saçma bir konu açmıştı.
Alexander hafifçe güldü. Koyu kahverengi gözlerini parşömeninden çekerek, ela gözlere baktı. "Anlayana kolay." dedi. "Quidditch antrenmanları nasıl gidiyor?"
"Gayet iyi." dedi Amber. "Sadece... Yorucu. Wood bulduğu her boş vakitte bizi çalıştırıyor. Sıradaki maça hazırlanıyoruz."
Bu sefer oluşan sessizliği Alexander bozmuştu. "Ceza aldığını duydum, ne zamana?"
Ejderhayı teslim ederlerken yakalandıkları için ceza almışlardı. Amber'ın, ceza aldığını duyunca Fred, George ve Nell'in çığırmalarını ve triplerini hatırlayınca yüzünü buruşturdu.
"Bu gece saat on birde başlayacak sanırım, sabah kahvaltıdayken öğrenmiştim." dedi.
Alexander başını salladı ve saate baktı. "Saat sekize geliyor, kaleye geri dönsek iyi olur." dedi.
⚡⚡⚡
Gryffindor Ortak Salonu'ndan çıkmadan önce Ron'a hoşça kal deyip Neville'le (o da ceza almıştı) birlikte giriş salonuna indiler. Draco Malfoy, hademe Filch'le beraber orada bekliyordu. Olduğu durumdan pek hoşnut değil gibiydi.
Filch onları Hagrid'in kulübesinin yakınlarına getirdi. Amber cezanın ne olduğunu merak etti. Diğerlerinin korkunç bulacağı türden bir şey olmalıydı, Filch'in bu kadar keyifli olmasının başka bir açıklaması olamazdı.
Uzaklardan bir ses duydular. "Sen misin, Filch? Çocukları getir, hemen başlayalım." Hagrid'in sesiydi bu. Çok geçmeden yanlarında belirdi. "Yasak Orman'a gideceğiz, yapmam gereken bir takım şeyler var."
Amber heyecanlandı. Demek Yasak Orman'a gidiyorlardı, ha? İşte bu çok heyecanlı olacaktı!
Malfoy'dan korku dolu bir ses yükseldi. "Orman'a gelmiyorum ben." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amber Potter: 1
Fanfiction⚡⚡⚡⚡⚡ Amber Potter ve Harry Potter sıradan çocuklar olduklarını sanırlarken bir baykuşun getirdiği mektupla yaşamları değişir: Başvurmadıkları halde Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'na kabul edilmişlerdir. Burada birbirlerinden ilginç dersler alı...