Bölüm 22

7.2K 270 48
                                    

İyi okumalar gençlik seviliyorsunuz:)

*

"Bak güzelim ben psikolog msikolog bilmem gitmem yani, senin de gitmeni istemiyorum zaten! Benden sakladığın korkuların vardı gidiyordun tamam anladık ama bana söyledin anlattın artık gitmene gerek yok bence." 

Sude psikolog Sevil hanımı aramış durumu anlatmış Sevil hanım da eşiyle beraber gelmesini istemişti. Şimdi ise Sude Aslan'ı ikna etmeye çalışıyordu.

"Sence öyle olabilir ama Sevil hanım seninle gelmemi istedi."

"Güzelim gitmek istemiyorum."

"Ama benim için..." Diyip dudak büzdü.

"Hatta bizim için." Diye devam etti. Aslan sıkıntıyla nefes verip kabul etti.

"Tamam yavrum." Sude gülümseyip ayağa kalktı.

"Hadi o zaman."

"Ne hadi?"

"Psikoloğa gidiyoruz." Diyip iki eliyle Aslan'ın elini tutup kaldırmaya çalıştı (!) Sadece çalıştı çünkü Aslan Sude'ye göre iri yarı bir adamdı onu kaldırmaya gücü yetmiyordu. Aslan şaşkınlıkla baktı.

"Nasıl ya!? Bugün müydü!?" Sude başını sallayıp çekiştirmeye devam etti. Aslan ayağa kalkarken konuştu.

"Zaten şalını yapmandan anlamlıydım." Sude sırıttı.

"Sanırım ağlıcam." Dediğinde gülmeye başlamıştı.

"Ya hayır.!" Derken gülmeye devam ediyordu Sude. Aslan da gülümseyip Sude'yi kendine çekti ve yanağından bastırarak öptü.

"Oh be! Şimdi gidebiliriz."  Sude'nin yanakları al al olurken Aslan karısının elini tutup dışarıya çıktı. Birlikte arabaya binip yola koyulmuş ve kısa süre içerisinde hastaneye gelmişlerdi.

Sude'nin elinden tutup hasteneye girmiş ve Sevil hanımın kapısını tıklatmıştı Sude. Gel komutunu aldıklarında da kapıyı açıp içeri adımlattılar.

"Hoşgeldin Sude'cim." Diyip ayağa kalktı ve sarıldı Sevil hanım. Ayrıldıklarında da Aslan'la el sıkışmışlardı. Onları oturmaları için koltuğu işaret etmişti ve oturdukların da kendi de koltuğuna oturmuştu.

"Nasılsınız bakalım nasıl gidiyo?" Diye sordu Sevil hanım. Aslan tabi her zaman ki gibi çatık kaşlarıyla durduğundan Sude konuşmaya başladı.

"İyiyiz çok şükür siz nasılsınız?"

"Bende iyiyim." Birbirlerine tebessüm edip tekrar konuştu Sevil hanım.

"Artık eşiniz de biliyor durumunuzu, ona göre bir seans yapalım Sude'cim. Eşinizle daha önce ki karşılaşmamız da pek hoş şeyler yaşanmadı açıkçası ama bunları atlatmanıza sevindim." Sude tek kaşını kaldırıp Aslan'a bakmış sonra kavga ettikleri gün aklına gelmişti. Neden sinirli olduğunu az çok tahmin ediyordu o yüzden soru sormaya gerek duymadı.

"Şimdi Aslan bey size birkaç sorum olacak." Aslan başını hafif eğip Sevil hanıma odaklandı.

"Eşiniz bu durumu size anlattıktan sonra nasıldı aranızda ki ilişkiniz bağınız?"

"Daha iyiydi. Anlattıktan sonra daha samimi ve daha sıcak davranmaya başladı. Öncesine nazaran daha yakınız birbirimize." Aslan bunlara Sude'ye bakarak söylemişti. Sude yanakları kızarırken başını eğdi.

"Bu çok güzel. Tabiki Sude'nin yaşadıkları kolay birşey değildi bunu beraber atlatıcaksınız. Ki ben size, ikinize de güveniyorum bunu atlatabilirsiniz." Diyip gülümsedi.

TEFECİ (Zoraki Evlilik) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin