Bölüm 19

9.8K 432 122
                                    

Yeni kapağımız için kubos0707 'e teşekkür ederim. Ellerine sağlık kuzum<3

Buraya kişisel hesabımı da bırakayım belki lazım olur:D

İnstagram hesabım- s.songul37

İyi okumalar...

*

Nefret ediyorum.

Aslan yatak odasının kapısını sertçe kapattı.

Nefret ediyorum dedi.

Dedi içinden.

"Benden nefret ediyor." Dedi kısık sesle Aslan, sinirle indi merdivenlerden ve dışarıya attı kendini. Pantalonunun cebinden çıkardığı sigara paketinin içinden bir dal çıkartıp dudaklarına götürdü ve çakmağıyla yaktı. Bu soğuk havada üzerinde sadece gömlek olmasına rağmen rüzgar değil, Sude'nin söylediği iki kelime üşütüyordu onu. Öyle canını yakmıştı ki o iki kelime, hayatı boyunca aldığı silah yarası bıçak darbesi o iki kelimenin verdiği acıyı hissettirmemişti.

Oysaki Sude kendinden nefret ettiğini söylemişti, ama Aslan onu duymamış sadece o iki kelimeyi duymuştu.

Neden? Diye sordu kendi kendine.

Neden nefret ediyorsun benden? Ne yaptım? Ne yaptım sana?

İkinci sigarasını da dudaklarına götürüp yakmıştı. Yağmurun habercisi olan gök gürültüsünü umursamayıp evin arka bahçesine doğru yürüyüp havuzun yanında ki şezlonga oturdu. Önünde küçük sehpanın üzerinde ki küllüğe sigara külünü döküp içmeye devam etti. Yağmur damlacıkları bir bir düşmeye başlamış Aslan'ı ıslatıyor ama Aslan bunun farkına dahi varmıyordu. Tâki korumalardan birinin ona şemsiye getirmesiyle yağmurun yağdığını fark etmişti. Aslan onu da umursamayıp korumaya eliyle gitmesini söylemiş bir dal daha yakmak için paketine uzanmıştı. Yağmur git gide hızlanıyordu ve Aslan'ın gömleği artık tenine yapışmaya başlamıştı. Yağmur şiddetini arttırırken Aslan derin bir nefes çekti sigarasından ciğerlerine doğru. Bir nefes daha çekecekken şiddetli yağmur damlası sigarasını söndürmüş ve Aslan sinirle sönen sigarasını fırlatmıştı.

"Amına koduğumun hayatı! Keyfimizce sigara bile içemiyoruz!"

Aslan dirseklerini dizlerine yaslayıp ellerini de saçlarına daldırdı. Sırılsıklam olmasına rağmen pozisyonunu bozmadan öylece Sude'yi düşünüyordu. Neden ondan nefret ettiğini anlamaya çalışıyordu ama bir türlü bulamıyordu.

Acaba abisini tehdit ettiğim için mi benden nefret ediyor? Öyle olsa o zaman söylerdi zaten öyle değil mi? Ona gerçeği söylediğim de benimle gerçek bir evlilik yapacağını söylemiş söz vermişti. Tamam. Zaten evliliğimiz sahte değildi ama neden nefret ediyor?! NEDEN!?

Aslan dişlerini sıkıp saçlarını çekiştirerek gökyüzüne doğru kaldırdı başını, yağmur damlacıkları yüzüne vurarken rahatlamaya çalışıyordu Aslan.

Niye böyle yapıyor anlamıyorum!?
Ne yaptım da nefret ettin be kızım!?

Aslan kendi düşünceleriyle başa çıkmaya çalışırken Sude ise sırtını yatağın başlığına yaslamış ağlamaya devam ediyordu.

Napıyorsun kızım sen ya? O adam senin kocan kocan! Yetmedi mi ona çektirdiğin! Adamın hiç bir şeyden haberi yok! Neden odadan kovulduğunu bile bilmiyor! Kendi canın yandığı yetmiyormuş gibi adamın da canını yakıyorsun!

TEFECİ (Zoraki Evlilik) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin