"Hele, já... promiň. Nechtěla jsem na tebe být tak... taková," řekla jsem se skloňenou hlavou Molly, když končila škola. Celý den jsme se navzájem tak nějak ignorovaly a já už to nemohla vydržet. "Víš... vždycky mě štvalo, když si ostatní něco domýšleli...," odmlčela jsem se a podívala se do jejího nic neříkajícího pohledu. Dlouze jsem se jí dívala do očí, ale když nereagovala, zhluboka jsem vydechla a otočila se k odchodu. V tom mi ale zabránila Mollyina ruka na mém zápěstí. Nadějně jsem se na ni otočila.
"To je dobrý. Neměla jsem se tolik vyptávat," usmála se a mě spadl kámen ze srdce. Oplatila jsem ji úsměv. Molly se přesunula vedle mě a jelikož mě pořád držela za zápěstí, otočila mě čelem vzad, přičemž jsme pak spolu zamířili ven z budovy školy.
"Děkuju," zvětšila jsem po chvíli svůj úsměv, zatímco ona pustila mou ruku. Přikývla na znak, že není zač a pak jsme spolu vyrazily vstříc školnímu parkovišti.
"Kam vlastně dneska půjdem?" zeptala jsem se zvědavě.
"O tom už jsem přemýšlela a napadlo mě, že když je ten pátek, mohla bych ti ukázat aspoň nějaký ten klub a naučit tě, jak se žije ten pravý Los Angeleský život," mrkla na mě laškovně a já se nezmohla na nic, než abych se tomu zasmála.
°°°
"Takže, kde přesně to jsme?" zařvala jsem Molly do ucha, když jsme si razily cestu k baru mezi všemi těmi spocenými těly.
"V rozhodně nejlepším klubu v L.A!" vykřikla, abych ji slyšela, ale zároveň i z nadšení. Pak se najednou zastavila a otočila se čelem ke mě. "Aspoň pro mě," usmála se a chytila mě za ruku, aby mě konečně dotáhla k baru, který už byl od nás jen pár kroků. Společně jsme si sedly na dvě barové židle, které byly volné asi jen kvůli tomu, že většina lidí tančila. Protože tu bylo opravdu hodně lidí.
Molly mávla na barmana, aby se tu mezi všemi těmi objednávajícími lidmi zviditelnila, a pak, když se ujistila, že o ní barman ví, otočila svůj usměvavý pohled na mě.
"Tak co?" zasmála se mému pohledu směřujícímu do části parketu, kde se po sobě vyloženě jenom plazili. Radši jsem od nich odvrátila pohled na Molly a usmála se na ni.
"No, teď jsem sem přišla, nechceš se mě zeptat radši až tak za hodinu?" uchechtla jsem se. Vlastně jsem ale na ten klub ještě žádný názor neměla, tak co bych ji měla říct? Mohlo by tu být míň spocených plazících-se-po-sobě těl.
"Tak, co to bude?" přerušil náš rozhovor barman, který se na nás přívětivě usmál, ale očima nás popoháněl, aby jsme si pospíšily, protože se hlásili o svou pozornost další a další lidé.
"No, myslím, že nám na začátek bude stačit pina colada...?" protáhla Molly a tázavě se na mě podívala. Rychle jsem přikývla a oplatila barmanovi úsměv. Ten se s hlubokým výdechem otočil a na pultu za ním nám připravil naši objednávku, kterou potom položil před nás a šel se věnovat ostatním lidem, kteří se jakoby množili.
Podívala jsem se na Molly, která ve stejnou chvíli otočila svou hlavu na mě. S úsměvem na rtech chytila skleničku s nápojem do ruky. Udělala jsem to samé a společně jsem si přicinkly nazdraví. Molly se na mě s mrknutím ušklíbla a pak se beze slova napila.
°°°
S potutelným úsměvem na rtech jsem se drala mezi lidmi do středu tanečního parketu. Jen co Molly odešla na záchody, neodolala jsem a zamířila sem. Jenom jsem se snažila dostat co nejdál od baru, aby mě našla co nejpozději. Proč? Ona si totiž myslí, kdoví jak jsem opilá a co bych mohla provést. Ale já nejsem opilá.
Rozhédla jsem se kolem sebe a zjistila, že už jsem dostatečně daleko. Rozšířila jsem svůj úsměv a začala se houpat do rytmu hudby, která třásla celým barem. Zavřela jsem oči, ruce zvedla nad hlavu a nechala se unášet. Někdo se na mě zezadu natiskl, ale mě to bylo jedno. Naopak, s radostí jsem mu začala dotyk oplácet. Zády jsem kolem něj tančila, aniž bych věděla kdo to je, ale to mi bylo jedno. Bylo mi jedno kdo to je, kolik mu je nebo jak vypadá. Jediné co mě zajímalo, byla hudba a tanec.
Jeho teplé dlaně se přitiskly na mé boky, které jsem házela ze strany na stranu. Potichu jsem se zachichotala a své ruce položila dozadu za jeho krk. Jeho obličej se přiblížil k mému krku, který začal obsypávat polibky. Zakousla jsem se do rtu a hlavu naklonila na bok, aby měl větší přístup. Oči jsem nechala zavřené.
"Nepůjdem jinam?" šeptl mi do ucha jeho chraplavý hlas a rty se mi o něj otřel. Prudce jsem otevřela oči a pak se ďábelsky usmála. Tiše jsem přikývla a pak se jen nechala chytit za ruku a táhnout mezi všemi těmi lidmi, co se po sobě plazili. Podívala jsem se na kluka přede mnou. Konečně jsem ho mohla vidět alespoň zezadu, tak jsem si ho prohlédla. Měl celkem dlouhé, jemně zkroucené vlasy, které se mu houpaly v rytmu jeho rychlého kroku. Usmála jsem se, když jsem si uvědomila, kde míří. Když jsme konečně odešli z tanečního parketu do nějaké chodby, rychle se otočil, přitiskl mě zády na stěnu vedle nás a začal mě vášnivě líbat. Polibky jsem mu pohotově oplácela a své ruce vložila do jeho hebkých vlasů. Můj tep se zrychloval jen při pomyšlení, co mám s tímhle sladkým klukem v plánu. Sice jsem měla pocit, že ho znám, ale to jsem absolutně ignorovala.
Lehce jsem zatahala za jeho vlasy, když mi začal vyhrnovat moje krátké černé šaty nahoru. Vyhrnul mi je po můj pas a pak svými velkými dlaněmi přejel na můj zadeček, který pevně stiskl. Potichu jsem vzdychla. Všechny pocity se ve mě probouzely a začaly létat celým mým tělem. Postavila jsem se na špičky, čímž jsem mu dala jasné znamení. Pochopil, vyzvedl mě nahoru a já své nohy obtočila kolem jeho pasu. Mé ruce jsem přesunula za jeho krk a přitáhla si ho blíž, zatímco ty jeho více stiskly mé pozadí. Odtáhnul nás od zdi a začal pomalu kráčet dál do chodby. Pak zamířil k nějakým dveřím, na které mě natiskl, přičemž se stále vášnivě věnoval mým rtům. Po slepu zašmátral po klice vedle mě a prudkým pohybem otevřel dveře, což způsobilo, že jsem málem spadla dozadu.
"Držím tě," zachraptěl a vešel do místnosti. Nohou za námi zavřel dveře a přešel k posteli, která byla uprostřed pokoje. Povalil mě na ni a pak si nade mě lehl, přičemž se opřel o jeden svůj loket. Druhou rukou hladil můj bok. Své ruce jsem dala na jeho hruď a pomalu jimi sjela dolů, k lemu jeho trička, které jsem poté začala rychle vyhrnovat. Když jsem byla u jeho rukou, posadil se, sundal si tričko sám a pak se zpátky vrátil nade mě.
V tom se otevřely dveře.
Rychle jsme se od sebe odtáhli a podívali se směrem ke dveřím, kde stála Molly. Oba dva si nás prohlédla a pak zůstala pohledem na mě. Zamračila se, rychle přešla vedle postele, na které jsme leželi, a začala mě z ní tahat pryč.
"Co to děláš?" přitáhl si mě zpátky k sobě ten kluk. Molly na něj obrátila svůj zamračený pohled.
"Zachraňuju svoji kamarádku před tebou," prohloubila svůj zamračený pohled a prudce zatáhla za mou ruku, až jsem málem spadla z postele. Rychle jsem se posadila a nechápavě se na ní podívala.
"Ale já to chci," obranila jsem se a vytrhla ruku z té její. Ona jen protočila oči a znovu za mou ruku zatáhla, až mě donutila se postavit. Začala mě tahat pryč a já se omluvně podívala na kluka který teď s pozvednutým obočím seděl na posteli. Vytáhla mě ven z pokoje a třískla za námi dveřmi. Na chvíli se na mě zamračeně podívala a pak mě znova začala tahat pryč, tentokrát z chodby.
"Proč jsi to udělala?" zeptala jsem se zklamaně a svou volnou rukou si upravila šaty, které jsem měla dost vyhrnuté. "Jenom jsem si chtěla užít," zamumlala jsem si pod nosem.
"Nechci ti kazit iluze," mlaskla celkem naštvaně a koutkem oka se na mě podívala. "Ale právě sis to málem rozdala s Harrym Stylesem."
hiii c: tady je další díl... vím, že je po hodně dlouhé době, ale jak jsem psala na svůj profil... poslední dobou se cítím tak nějak divně, nejsem si sebou jistá a skoro vůbec se na to psaní nedokážu soustředit... tak snad mě pochopíte :)) Kami xx
ČTEŠ
Wrong boy // l.p. (Czech)
Fanfiction„Miluju tě, Sidney," šeptl a svýma hluboce hnědýma očima se mi zahleděl do těch mých, taktéž hnědých. Zhluboka jsem vydechla, sklopila pohled ke svým nohám a ruce zatnula v pěsti. Nechtěla jsem, aby to došlo až tady, bylo to pro mě o mnoho těžší. Na...