Nobody's point of view.
"Viděls' už tu novou?" zeptal se Zayn a popotáhl z cigarety, kterou pevně svíral mezi svýma dvěma prsty. Právě byli v jeho bytě, ve kterém si jako první všimnete prázdných lahví od alkoholu a nečistého vzduchu plného cigaretového kouře.
"Kterou myslíš?" odpověděl Liam a zopakoval Zaynovy pohyby. Černovlasý se zamyslel a hlavu otočil na přátelé za sebou, přičemž jim hlavou naznačil, aby mu osvěžili paměť.
"Sidney," promluvili Louis a Harry najednou.
"Ta kurva mě malém přejela a ty se mě ještě ptáš, jestli jsem ji viděl?!" vykřikl naštvaně a rozhodil rukama, přičemž mu z ruky vypadla cigareta, která dopadla na chlupatý koberec.
"Pozor!" vykřikl zděšeně Zayn a svojim podmračeným pohledem Liama zpražil. "Nemůžeš mi tu jen tak házet zapálenýma cigaretama!" taky rozhodil rukama, ale svou cigaretu stále pevně držel. Odvrátil od Liama pohled, přičemž se mu rozšířily oči. "Vodu!" vykřikl, když uviděl plamen, který začínal plát z koberce. Rychle se otočil, stejně jako Harry a oba dva zamířili do koupelny, kde napustili jakési kýble, které už chtěl Zayn dávno vyhodit. Rozutekl se zpátky, přičemž rychle vylil vodu na koberec, čímž oheň uhasil. Až teď vyběhl z koupelny i Harry a bezmyšlenkovitě vodu před sebe vylil. Bohužel, Zayn měl to štěstí, že stál před kobercem, tudíž se všechna voda vylila na něj. Dokonce zhasla i cigareta, kterou měl doteď v ruce. Odhodil ji na zem a nespokojeně zavrčel. Zvedl pohled na Harryho a vykročil k němu.
"Nech ho," pronesl znuděně Liam s očima zabodnutýma do mobilu v jeho rukou.
"Nech ho? Nech ho?! Se podívej, co mi udělal s vlasy!" vykřikl a svými prsty ukázal na své vlasy. Liam jen protočil oči a dále něco ťukal do mobilu. Zayn si povzdechl a ze zadní kapsy si vytáhl krabičku, z které si vytáhl promočenou cigaretu.
"Kurva, dej mi svoji," zamračil se na Harryho a napřáhl k němu ruku. Ten mu rovnou podal plnou krabičku. Zayn se jen ušklíbl a jednu z cigaret si přiložil ke svým rtům. "Ale nejhorší není," promluvil najednou a cigaretu si zapálil.
"Kurva, přestaň," zamračil se Liam a svůj mobil schoval do svojí kapsy.
"S čím jako?"
"Nemluv o ní. Je to jen další kurva, která začala chodit na tu zkurvenou školu. Tím to končí," pokrčil rameny, přešel k nedalekému gauči, na který se úlevně svalil.
"Proč myslíš?"
"Pořád se na mě čumí."
"Děláš, jakokdyby na tebe neházely pohledy všechny," protočil oči Zayn, přešel k Liamovi a sedl si vedle něho. Louis a Harry si jich do teď nevšímali, ale jejich konverzace je zaujmula. Především Louise.
"Co když je vyjímka?" zeptal se Louis a přiblížil se ke dvěma na gauči.
"Kurva, to ne," uchechtl se Liam a založil si své ruce pobaveně na hrudi.
"Beru tě za slovo," usmál se zákeřně Zayn. "Vsadím se, že-"
"Žádný sázky," zarazil ho. "Přece si pamatuješ, jak to minule skončilo se Sie. Jak byla nevinná a koukej, jaká je z ní štětka. Pořád jím mám za zadkem," zamručel nespokojeně a jednou rukou si projel přes vlasy. "Nepotřebuju druhou Sidney na krku."
"Ale dá ti, kdy si zamaneš," vložil se do rozhovoru Harry a nechápavě se na Liama zamračil. Za vším viděl jenom sex.
"Ale to už je nuda. Já potřebuju někoho dobývat a ne jen mrknout a mít všechno," protáhl znuděně Liam.
ČTEŠ
Wrong boy // l.p. (Czech)
Fanfiction„Miluju tě, Sidney," šeptl a svýma hluboce hnědýma očima se mi zahleděl do těch mých, taktéž hnědých. Zhluboka jsem vydechla, sklopila pohled ke svým nohám a ruce zatnula v pěsti. Nechtěla jsem, aby to došlo až tady, bylo to pro mě o mnoho těžší. Na...