29.

389 34 6
                                    

Spolu s Liamem jsme byli v jeho pokoji, který byl v druhém patře jejich luxusního domu. On ležel na zádech na své posteli a já vedle něho, akorát jsem ležela na břichu, hlavu jsem měla položenou ve svých dlaních - loktama se zapírajíc o postel - a nohy měla ve vzduchu.

„Rodiče mají ložnici hned vedle," promluvil zničeho nic s pohledem do stropu. Jasně, už jsme si povídali, ale teď bylo takové to příjemné ticho, ve kterém se každý zaobíral vlastními myšlenkami.

Zvědavým pohledem jsem si prohlížela jeho uvolněný obličej a vyčkávala, aby pokračoval a já zjistila, kam tím míří.

„To je odpověď na otázku, proč jsem si vždycky pro sex chodil," podíval se mi do očí, ale já je odvrátila. Je pravda, že jsem se ho na tohle už párkrát zeptala, ale to jenom proto, že jsme to téma probírali. Nebylo mi příjemné se s ním bavit o jeho známostech na jednu noc. Nikdy jsem neměla ráda tenhle typ kluků a radši se jim obloukem vyhýbala. Jenže teď jsem se s jedním z nich bavila a já nemohla pochopit proč. Čím je Liam jiný?

„Ale to není tak úplně to, co jsem tím chtěl říct...," odmlčel se a já se přinutila na něj znovu upřít svůj pohled. Stále jsem mlčela a nechávala prostor Liamovi. „To, co jsem tím chtěl říct je, že... ze začátku to tak nebylo," promluvil. Oh, vážně? Já myslela, že už to děláš od dvanácti. „Vlastně to začalo až se Zaynem. Začal mě vodit na různé párty, do klubů... a s tím se potom spojil i sex. Nechtěl jsem být zase sám a tak jsem dělal to, co on. Chlast, sex, myslím, že někdy došlo i na drogy...," zamyslel se, ale pak zavrtěl hlavou a pokračoval. „Postupně jsem do toho padal, až jsem do toho spadl úplně. Stalo se to mým denním - ze začátku spíše víkendním - stereotypem. A pak se k nám připojil i Harry a Louis. Byli jsme čtveřice, která vymetávala všechny večírky. Každý večer jsem odcházel z domu, aniž bych řekl rodičům kam jdu a kdy se vrátím. A tak jsem se s nima odcizoval, až to spadlo na úroveň, na jaké je to doteď," spojil rty do přímky a svůj pohled nechával na čistě bílém stropě. „Později jsem si ale začal uvědomovat, co to dělám. Ale to už bylo pozdě. S rodiči jsme se skoro neviděli, jediné, co jsme mezi sebou prohodili, byl pozdrav. Všichni si se mnou spojovali párty a brali mě jako bad boye. Jenže vlastně nikdo neví, jaký jsem skutečně, jaký jsem byl předtím. Jediný, kdo to ví, je Zayn, který ze mě tohle udělal a dokonce si někdy myslím, že je na sebe pyšný. Kromě Zayna jsem si už potom k tělu nikoho takhle nepřipustil. Teda, až teď tebe," zadíval se mi do očí. Chvíli bylo ticho a já tak pochopila, že už skončil a chce, abych promluvila já.

„Já... uh... no...," koktala jsem, nevědíc, co říct. Posadila jsem se do tureckého sedu a přemýšlela. „Teda, nečekala jsem, že se mi svěříš s něčím... tak osobním," odkašlala jsem si a nejistě se podívala do jeho očí, které už byly v úrovni těch mých, jelikož se taky posadil. „Uhm... co vlastně chceš, abych ti na to řekla?" snažila jsem se o nebojácný pohled do jeho očí.

„Jenom chci vědět, jestli se změnil tvůj pohled na mě a... jestli se se mnou budeš pořád bavit," řekl, přičemž konec zašeptal. Nejistě se ošil a podíval se na povlečení své postele.

„Jestli to změnilo můj pohled na tebe? Určitě. Ale jedině k lepšímu," lehce jsem se usmála a aby si mého povzbudivého úsměvu všiml, zvedla jsem mu hlavu svými prsty na jeho bradě. „Což asi napovídá, že se s tebou budu bavit," lehce jsem se zasmála, abych odlehčila situaci, a odtáhla od něj své prsty.

„Děkuju," špitl potichu.

„No nic, mám celkem žízeň," prohlásila jsem, abych úplně odvrátila pohled od nynější konverzace.

„Uh, jasně. Pojď," postavil se a pokynul mi rukou, abych ho následovala. Společně jsme sešli dolů, kde jsme zamířili ke kuchyni.

„Co chceš?"

„Čistou vodu," usmála jsem se a sedla si na jednu z barových židlí. Nalil mi pití a položil ho přede mě, přičemž se posadil naproti mě i se svým.

„Máš ráda melounovou zmrzlinu?" zeptal se a mě se rozšířili zorničky.

„Miluju!" křikla jsem, kvůli čemuž se zasmál. Postavil se a přešel k veliké lednici, která kuchyni dalo by se říct dominovala, a z mrazáku vytáhl zmiňovanou zmrzlinu. Cestou vzal dvě lžičky a pak se posadil zpátky naproti mě.

„Dobrou chuť," usmál se a podal mi jednu ze lžiček. Já po ní rychle chňapla a nabrala si zmrzlinu, dávajíc si jí do pusy. Slastně jsem zamručela a přivřela oči.

„Jenom se mi tu z toho neudělej," zasmál se Liam a já po něm hodila zamračený pohled, nabírajíc si další zmrzlinu. „Na to bude jiná příležitost," dodal a mrkl na mě. Zrudla jsem a málem se udusila zmrzlinou, kterou jsem právě měla v puse. Když jsem se uklidnila, polkla jsem a nabrala si další zmrzlinu. Chvíli bylo ticho, než jsem se ho rozhodla protnout.

„A kdy že mají přijít tvoji-" promluvila jsem s plnou pusou, ale přerušilo mě otevírání vchodových dveří. „... rodiče," dodala jsem pro sebe potichu. Liam strnul na místě a díval se někam za mě a tak jsem se tam taky otočila. Stáli tam dva překvapení lidé, nejspíše Liamovi rodiče. Spolkla jsem své sousto a promluvila: „Dobrý den," lehce jsem se usmála, snažíc být sympatická.

„Dobrý," první se vzpamatoval muž a pokračoval dál do kuchyně, prohlížejíc si mě, Liama a moji zmrzlinu mezi námi.

„Liame? Ty sis někoho pozval?" zeptala se zaskočeně jeho matka a taky přešla do kuchyně. Oba dva jeho rodiče vypadali sympaticky, jen se trochu zdráhali slova, nejspíše kvůli jejich odcizení, jak mi před chvílí Liam vyprávěl.

„Uhm, ano. Tohle je moje kamarádka Sidney. Sidney, moji rodiče," řekl a my se mezi sebou pozdravili.

„No nic, my půjdem do bazénu," postavil se Liam a já se k němu přidala (se zmrzlinou v ruce). Pak se ale zastavil, jakoby něco zapoměl a otočil se.

„Mami? Půjčila bys Sid svoje plavky? Ona si svoje zapoměla," zeptal se vcelku potichu.

„Jasně," usmála se a Liam ji úsměv oplatil. Celé to ale bylo rozpačité a každý, kdo by to viděl, by poznal, že tu něco není v pořádku.

Na chvíli někam odešla a pak přišla zpátky, v ruce dřímajíc černé dvoudílné plavky, které mi podala.

„Děkuju," špitla jsem a ona mi odpověděla úsměvem.

„Támhle je koupelna. Běž se tam převléct. Já tě pak budu čekat u bazénu," přerušil náš oční kontakt s jeho matkou a ukázal na jedny dveře. Přikývla jsem a vydala se tím směrem, rukama pevně svírajíc látku v mých rukou.

Tohle bylo celkem divný.

hiii :) jsem tady s další částí! :)) (a na moje poměry hodně rychle - toho si važte! :D)

tenhle díl mi šel rychle od ruky a jsem s ním vcelku spokojená, tak doufám, že se vám bude líbit ^^

jinak vám moc děkuju za všechny přečtení, hvězdičky a komenty! :3 love ya! ♥

kami xx

Wrong boy // l.p. (Czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat