YEDİNCİ BÖLÜM

1.5K 63 36
                                    

Arkadaşlar öncelikle bizi tebrik etmek istiyorum çünkü kitap daha yeni olmasına rağmen #asdor etiketinde 1. sıraya yükselmişiz. Size çok teşekkür ederim. Ama buna rağmen beğeniler ve yorumlar hiç yeterli gelmiyor. Daha çok kütleye ulaşmama yardım eder misiniz ? Lütfen hikayeyi arkadaşlarınızla paylaşın ve bol bol yorum yapın ❤️ İyi okumalar

------

1 hafta sonra

Harika Sultanın hamileliğinde eli sıcak sudan soğuk suya sokulmuyordu. Şehzade Doruk her fırsatta Asiye Hatunun gönlünü almaya çalışıyordu. Oğulcan Ağanın ise içini kemiren şüphe onu yiyip bitiriyordu. Ya o çocuk ondansa? Bunu öğrenmezse kafayı yiyecekti. Ama Harika Sultan asla böyle birşeyi itiraf etmezdi.

"Suzan'ın kızının karnında benim torunumu taşıdığına hala inanamıyorum" dedi Nebahat Sultan. "Ben bunları saraydan göndermeye çalıştıkça kazık çakıyorlar resmen."

"Boşver hayatım, o terbiye bilmeyen köleden iyidir." dedi Ayla Hanım.

"Ay evet, Asiye Hatun... İlerde oğlumun başına çok belalar açacakmış gibi hissediyorum. Ama Suzan ve Kenanın kanını taşıyan bir kızdan doğacak şehzade de çok tehlikeli. Sonuçta onlar bu imparatorluğu Akifle birlikte kurmuşlardı. İlerde isyan çıkarabilir."

O sırada Suzan Harikanın kapısını tıklatıyordu

"Hoşgeldiniz validem buyrun"

"Hoşgördüm kızım. Torunum nasıl?"

"Çok iyiyiz maşallah."

"Nazar değmesin... Gel otur konuşalım seninle biraz."

Suzan Sultan elini Harikanın karnına koydu.

"Ben de senin yaşında gebe kalmıştım. Sen benim yaptığım hataları yapma olur mu?"

O yaşta Harikayı değil Ömeri doğurmuştu... Ama bunu kızına söyleyemezdi.

"Siz ne hata yaptınız ki validem? Benim nazarımda tek hatanız rahmetli babamı o adamla aldatmanız."

Ne kadar da benziyordu kaderleri. Kenanın ve Doruğun ilgisizliğinden sevgiyi başka kollarda aramaları...

"Sevdanın peşinden git kızım. Seni kalbiyle öpenin, elini kalbiyle tutanın peşinden git. Bebeğini çok sev, ilgisiz bırakma, daima koruyup kolla."

"Şehzade Doruğa ve bebeğime sıkı sıkı sarılacağım. Onları asla bırakmam."

Suzanın gözleri dolmuştu. Bunu kızından saklamaya çalıştı

"Validem siz ağlıyor musunuz?"

"Hayır hayır, gözüme toz kaçtı..."

Harika Sultan annesine sarıldı. Bir süre sarılı kaldılar.

"Ben artık gideyim." dedi Suzan Sultan. "Senin gebe olduğunu düşününce duygulandım. Karşında ağlayıp seni de ağlatmayayım. Artık gülme, mesut olma vaktidir."

Suzan Sultan çıktığında Harika Sultan yeni esvaplarını dolabına yerleştiriyordu. Karnında bir hareketlilik hissettiğinde duraksadı. Hemen yatağa oturdu. Elini karnına koydu. Heyecanlanmıştı.

"Oğulcan, koş! Bebeğimiz tekme attı!"

Ne dediğini fark ettiğinde hemen eliyle ağzını kapadı. Oğulcan da nereden çıkmıştı? Bilincinde bile olmadan söylemişti.

"Ağalar! Şehzade Doruğu çağırın! Bebeğimiz ilk tekmelerini atıyor!"

Şehzade Doruk geldiğinde Harika Sultan onun elini tutup karnına koydu.

OSMANLI'DA KARDEŞLERİM (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin