Tüm çiftler için bomba bölümler geliyor, takipte kalın :)❤️
Bu arada sizden bir ricam var 1 dakikanızı ayırıp eski bölümlerden vote vermediğiniz bölümlere vote verir misiniz? Emeğe saygı şimdiden teşekkür ederim iyi okumalar sizi seviyorum ❤️---
Berk Bey Suzan Sultanın dairesinden çıkarken yüzünde kendinden emin bir gülümseme vardı. Yolunu gözleyen Aybike Hatunla karşılaştı.
"Berk? Ne yaptın? Ne konuştunuz? Neden geldin buraya?"
"Sen bana bir şey yap demiştin. Ben de bir şey yaptım."
"Ne yaptın?"
"Yakında öğrenirsin Aybik. O zaman konuşuruz. Şimdi telaşımız var. Zaten önümüzde daha çok zaman var."
"Hiçbir şey anlamıyorum. Ne telaşı, ne zamanı? Engelledin mi yani Şehzade Dorukla halvete girmemi? Heey, sana diyorum! Berk!"
Berk çoktan dönüp gitmişti.Aybike oflayarak kollarını önünde birleştirdi ve hareme döndü.
Harika Sultan ise dairesinde Oğulcan Ağa ile kahvaltı etmişti. Şimdi yer sofrasından kalkmadan başını Oğulcanın göğsüne yaslamış, sohbet ediyorlardı.
"Kaç gündür görüşemiyoruz. Bu sarayda aşk yaşamak ne zor, şu odaya sızabilmek için kırk takla attım sabahtan beri." dedi Oğulcan ağa.
"Özledim seni. Lakin yakalanırsın diye de ödüm kopuyor. Her gece kabuslarıma giriyor."
"Aşkımız korur bizi, merak etme."
"Bu arada, daha mühim bir mesele var. Aklıma takıldı."
"Nedir canını sıkan?"
"Biliyorsun hünkarımız şehzadeleri de alıp sefere çıkıyor. Şehzade Kaan eğer ona yardım edersem hemen Doruklardan intikam alabileceğimizi söyledi. Onları devirip tahta çıkmanın bir yolunu bulmuş. Lakin mevzuyu doğru düzgün açamadan validem geldi. Başta Kaanla işbirliği yapsak da, şimdi Resul Paşa da hakkı olanı alıp tahta çıkmak istediği için, ikisinin menfaatleri ters düşmüş. Validem Resul Paşayla Kaanın ne konuştuklarını anlatmadı ama Sakın Kaan'a güvenme, bizim yanımızda ol dedi. Kaan Doruğun, Akifin, Nebahatin yani bebeğimizin katillerinin işini bitirebilirmiş ama yanında masum insanlar da zarar görecekmiş."
"O vakit biz Kaanın yanında durmayalım, valideni ve paşayı dinleyelim. Masum insanlara zarar gelecek diyorlarsa bir bildikleri vardır."
"Ama Kaan hemen şimdi intikamımızı alabileceğini söyledi... Kafam çok karışık Oğulcan. Araftayım sanki."
"Aceleyle, hırsla yanlış bir karar verme sultanım."
Harika derin bir nefes aldı ve Oğulcanın elini tuttu. Oğulcan tekrar konuşmaya başladı.
"Kaan gayrimeşru bir çocuk... Yıllardır ötelendiği için bu kadar öfkeli. Ama aslında onlar Dorukla kardeş. Ne kadar üzücü, değil mi?"
"Evet, öyle."
"Ya sen bir kardeşin olduğunu öğrenseydin? Ne yapardın?"
"Nerden çıktı şimdi bu? Düşüncesi bile kötü."
Oğulcan Harikayla Ömerin kardeş olduğunu öğrendiğinden beri içi içini yiyordu.
"Niye öyle diyorsun ki, hem sende yalnızlık çekmezdin. Güzel olurdu belki."
"Bu yaştan sonra ne kardeşi ya? Şimdi biri çıkıp gelse benim için olsa olsa bir yabancı olur. Hem validemin sevgisini paylaşamam ben. Biliyorsun paylaşmayı sevmem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OSMANLI'DA KARDEŞLERİM (+18)
Historical Fiction#asdor etiketinde 1. 🥇 #ayber etiketinde 1. 🥇 #süsöm etiketinde 1. 🥇 #oğhar etiketinde 1. 🥇 #kardeşlerim etiketinde 2. 🥈 Bu hikayeye bir kez girdiğinizde birdaha ASLA çıkamayacaksınız... Ataman İmparatorluğunun kurucusu Sultan 1.Akif Han Haz...