İlk bölümün yani "Karakter Tanıtımı"nın 1k okunması var ama 25 votesi var bunu görenler 5 saniyesini ayırıp Karakter Tanıtımı'na gidip vote verebilir mi ❤️ İyi okumalar
-----
Asiye Hatun Melisa Sultanı ziyarete gitmişti. Kadınlar sarayın içinde çok sıkıldıkları için bol bol muhabbet etmeye çalışıyorlardı.
"Abim Şehzade Kaan adına özür dilerim senden." dedi Melisa. "Dorukla aranızda sorun oldu mu?"
"Siz niye özür diliyorsunuz ki, siz bu sarayda tanıdığım en iyi insansınız. Doruk çok sinirlendi ama atlattık şükür."
"Lütfen bana siz deme, sen de. Adımla hitap et."
Asiye gülümsedi "Nasıl istersen Melisa."
Şerbet içtiler, lokum yediler.
"Doruğu ve beni değil seni sormak lazım." dedi Asiye. "Hiç anlatmıyorsun, var mı bir şeyler? İzdivaç haberi ne oldu?"
"Evleneceğim kişi ince hastalığa yakalandı. Durumu iyiymiş ama yine de validem ve hünkarımız beni hasta birine vermek istemediler. Allah günah yazmasın ama zaten evlenmeyi hiç istemiyordum, biliyorsun."
"Biliyorum... Sevdiğin kişiyle mutlu olmak seninde hakkın. Var mı öyle biri?"
"Aslında bunu uzun zamandır birine söylemek istiyordum..."
"Neyi?"
"Daha fazla içimde tutamıyorum... Ben abine aşığım Asiye. Kadire aşığım."
"Ne?!"
Tam o sırada kapı çalındı ve içeri Harika Sultan girdi. Asiyeyi görünce gözlerini devirdi.
"Gel Harika, otur." dedi Melisa Sultan.
"Bunun burda olduğunu bilseydim gelmezdim."
"Harika!"
"Ben en iyisi gideyim." dedi Asiye.
"Asiye lütfen kal. Sizde didişmeyin artık."
"Ee ne konuşuyordunuz?" dedi Harika Sultan.
"Biz... Şey... Hayır işlemekten bahsediyorduk! Ben bugünlerde kutsal topraklara camii yaptırıyorum."
"Hıı, senin şu sıkıcı işlerin."
"Gerçekten mi?" dedi Asiye. "Ben de hayır işlemek istiyorum. Altınlarım boş boş duruyor. Kendime kuruş harcamıyorum. Bari hayırlı bir işe yarasın."
"Şey... Asiye... aslında bu pek mümkün değil."
"Nasıl yani?"
Harika alay edercesine güldü.
"Komik mi? Neye gülüyorsun?"
"Senin gibi bir köle hayır işleyemez canım. Köleler,cariyeler kutsal topraklara hayır falan yapamaz. Ben ve Melisa Sultan gibi hür bir kadın olman gerekir. Haddin olmayan şeylere burnunu sokma bence."
Asiyenin gözleri dolmuştu. Özgürlüğüne bu kadar düşkünken köle diye aşağılanmak çok canını sıkıyordu.
Aybike Hatun ise Resul paşanın ve oğlunun hünkarı ziyaret ettiğini, saraya kalmaya geldiğini duymuştu. Babasının ihanetini öğrendikten sonra Berk Bey için bu saraya gelmenin ne kadar zor olduğunu biliyordu. Babası annesini aldatıyor, hünkarın karısıyla ilişki yaşıyordu. Suzan Sultan'ı ve Akif Han'ı her gördüğünde allak bullak olduğunu tahmin edebiliyordu. En son muhallebicide buluşup Şehzade Doruğa yakalandıklarından beri görüşmemişlerdi. Onunla konuşmak çok istiyordu. Belki yalnız anında yakalayıp iki kelam edebiliriz diye düşündü ve hünkarın odasının çevresinde çaktırmadan dönüp durmaya başladı. İşte Resul ve Berk geliyorlardı. Aybike hemen saklandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OSMANLI'DA KARDEŞLERİM (+18)
Fiksi Sejarah#asdor etiketinde 1. 🥇 #ayber etiketinde 1. 🥇 #süsöm etiketinde 1. 🥇 #oğhar etiketinde 1. 🥇 #kardeşlerim etiketinde 2. 🥈 Bu hikayeye bir kez girdiğinizde birdaha ASLA çıkamayacaksınız... Ataman İmparatorluğunun kurucusu Sultan 1.Akif Han Haz...