Następnego dnia starzy członkowie ligi, zebrali się w sali treningowej, aby podzielić ludzi na grupki, które będą szkolone przez różne osoby.
Spinner miał razem z Chiyo miał uczyć ludzi podstaw samoobrony i używania broni białej, tam też trafiły prawie wszystkie osoby nieobdarzone, z wyjątkiem Anti, która razem z kilkoma osobami bez daru trafiła do Bakugo i na zajęcia do Ryo. Dabi i Shoto mieli się zająć grupą, chcącą wzmocnić własne dary. Katsuki miał się zająć osobami chętnymi nauczyć się walczyć przeciwko bohaterom, czyli lekcje bez taryfy ulgowej, a pomagać w razie czego miała mu Toga. Zielonowłosy nie był na początku przekonany do tego pomysłu, ale Tomura go przekonał, wyjaśniając, że bohaterowie nikomu nie dadzą taryfy ulgowej. Ryouko miała szkolić osoby, które miały potencjał na zostanie złodziejem, szpiegiem lub skrytobójcą. Mustard z pomocą Mr. Compressa uczyć ludzi używania darów w kreatywny sposób i ogólnej nauki wzmocnienia daru.
Kaminari zaoferował, że jeżeli znajdą chętnych do nauki hackerstwa, to on chętnie nauczy takie osoby tego i owego. Deku obiecał pomóc dzieciom, które trafiły do ligi, a było to kilka osób, w opanowaniu darów.
Deku nie szedł jak reszta do głównej sali, ale zbierając po drodze dzieciaki, ruszył do mniejszej salki, gdzie czekała już Eri. Razem z białowłosą w ich grupce było dziewięć dzieci od piątego do jedenastego roku życia.
- Dobra, nigdy wcześniej nikogo nie uczyłem, więc może na początek każdy powie kilka zdań o sobie? Ja jestem Izuku, mój pseudonim to Deku, walczę z złymi bohaterami, mój brat dowodzi ligą, a młodsza siostra siedzi tu obok, lubię katsudon i mam chłopaka. Kto następny? - spytał Izuku, po przedstawieniu się.
- Jestem Eri! To mój braciszek, który uratował mnie od złego pana. Mam dziewięć lat, dar pozwalający mi cofać wszystko, lubię grać w monopol z całą moją nową rodziną, a moim ulubionym zwierzęciem są gąsienice i motyle. - powiedziała białowłosa, uśmiechając się do Deku.
- Jestem Junko, mam sześć lat, lubię pająki, mam bardzo potężny dar, starszego brata i starszą siostrę oraz tatę. Moja mama jest w niebie, tak mówi tata, ale ja jej nie pamiętam. Mój ulubiony kolor to pomarańczowy. - powiedziała czarnowłosa dziewczynka, którą zielonowłosy poznał dzień wcześniej, idąc za przykładem Eri.
- Nazywam się Mayumi, mam siedem lat i umiem powiedzieć, kiedy ktoś kłamie. Jestem tu z mamą, tatą i ciocią. Uwielbiam niebieski i małe pieski. Mama mówi, że niedługo będę mieć braciszka lub siostrzyczkę. - przedstawiła się drobna blondyneczka, delikatnym głosem.
- Jestem Hiroshi, a to mój brat bliźniak Hiroto. Mamy dziesięć lat i potrafimy hipnotyzować ludzi. Ja lubię biały, on różowy. Naszym ulubionym zwierzęciem są surykatki, a to nasza młodsza siostra. - powiedział jeden z identycznych chłopców, wskazując dziewczynkę z równie jak oni czarnymi włosami i zielonymi oczami.
- Hej jestem Kazuko, mam pięć lat, to moi bracia. Mój dar pozwala mi na zmniejszanie lub zwiększanie różnych przedmiotów, które wcześniej dotknę. Lubię niebieski, a najbardziej ze zwierzątek lubię króliki. - powiedziała siostra bliźniaków.
- Nazywam się Takuya, lat dziewięć. Lubię szczury i myszy, a mój dar pozwala mi się zmieniać w dowolnego gryzonia. Uwielbiam kolor zielony i niebieski, oraz ser, choć to może mieć związek z moją zwierzęcą postacią. - zaśmiał się szaro-włosy chłopiec.
- Jestem Yuma, co oznacza trwałość, prawdę. Jest to odrobinę mylące, ponieważ potrafię rozpuścić wszystko czego dotknę i przywrócić to do pierwotnego stanu. Mam jedenaście lat, mam o trzy lata starszą siostrę, która również jest w lidze i ma zamiar naprawić świat. Nie mam ulubionego koloru, chociaż jakbym miał wskazać w tym momencie to wybrałbym żółty. Moim ulubionym zwierzęciem są pszczoły. - powiedział chłopak o rudych włosach.
CZYTASZ
Zwycięzcy zgarniają złoto
FanfictionTrzecia część trylogii złota. Izuku dopiero uporał się z kilkoma problemami, a na horyzoncie błyskawicznie pojawiają się nowe. Nastolatek ma pełne ręce roboty, liga, bohaterowie, cywile, sekrety, zdrady i lojalność, a także kilka niespodzianek. Chło...