Hejo, ludziki! Przychodzę do Was dzisiaj z prośbą byście wyrazili swoje zdanie na moje pomysły "co po skończeniu Iwaoi?".
Obecnie dosłownie chwilę temu skończyłam pisać Epilog, zostało mi do opublikowania już tylko 5 rozdziałów tej książki. Mam kilka pomysłów co do tego co zrobić po tym jak wstawie ostatni rozdział:
1. Chciałabym zrobić Q&A ze mną, ale również z postaciami z "Ciepło Twoich Ramion", a do tego potrzebuje Waszej pomocy. Proszę żebyście pod tym punktem lub rozdziałem pisali swoje pytania do mnie lub do Oikawy, Iwy czy innej postaci z tej książki. Kiedy zbiorę odpowiednio dużo pytań skleję to wszystko w rozdział. Oczywiście fajnie by było jakbyście po przeczytaniu całości wrócili tu gdyż może w tych nadchodzących rozdziałach znajdziecie coś o co warto zapytać. Liczę na waszą aktywność.
2. Chcę też podzielić się z Wami moimi pomysłami, które nie zostały zrealizowane, ponieważ jestem dość spontaniczna w trakcie pisania i jak nagle wpadnie mi coś do głowy to zmieniam całą fabułę. Dlatego też pewne postacie czy wydarzenia miały być zupełnie inne niż są w ostatecznej wersji. Opowiem wam więc alternatywne wersje tego opowiadania i dlaczego zdecydowałam się, że ich nie użyje. Chciałabym wiedzieć czy będziecie zainteresowani takim rozdziałem.
3. Myślę o kilku rozdziałach dodatkowych. Ale one raczej pojawią się spontanicznie gdy wpadnę na pomysł i dostanę przypływ weny, może w lato jakaś wakacyjna wersja, historia z jakiejś przygody albo przeszłości MatsuHany, albo wizja związku Oikawy i Iwy 20 lat później? Co myślicie o tych pomysłach? Odnośnie MatsuHany może kiedyś pokuszę się na napisanie osobnego ff o nich. Albo takiego, który będzie się łączył z wydarzeniami w "Ciepło twoich ramion" albo zupełnie nowego.
Dobra, myślę, że to na tyle pomysłów. Możliwe, że przyśpieszę dodawanie rozdziałów i wrócę do schematu co 3-4 dni. Obecnie mam też już dwa rozdziały książki z shipem BokuAka więc może w niedalekiej przyszłości zacznę publikować. Niestety zbliża się matura, więc może w końcu ruszę swoje leniwe dupsko do nauki biologii i chemii i będę mieć mniej czasu, ale szczerze wątpię.
To tyle z tego co od Was chciałam, mam nadzieje, że ktoś faktycznie to przeczyta. Wiedzcie, że jestem bardzo wdzięczna za to, że jesteście ze mną.
I love you,
Queemagin
CZYTASZ
Ciepło Twoich Ramion ♡IwaOi♡
FanfictionIwaizumi Hajime wiedzie wypełnione ciężką pracą życie starając się uporać z problemami, które zapewniła mu rodzina. Wszystko zmienia się diametralnie, gdy pewnego wieczora sławny aktor Oikawa Tooru kradnie mu czapkę i wplątuje w swoją równie bolesną...