15. kapitola

245 12 0
                                    

NATHAN:

Protentokrát se neprobudím v jeho objetí, ale hlavou vedle něho, v noci jsem se několikrát probudil a neustále jsem se převaloval. Mezi mnou a Terrym se děje něco, co nedokážu pojmenovat. Netuším, jestli je to kamarádství s výhodami, nebo jen naše takové sexuální hrátky, ale pomalu z toho začínám mít smíšené pocity. Líbí se mi všechno to naše mazlení, usínání v objetí toho druhého. Co se mi na jednu stranu příčí a na druhou stranu zamlouvá, je moje neustále nutkání ho líbat na ty jeho měkké rty.

Přetočím se na záda. Z mého hledění do stropu a dumání, mě vyruší otravné pípnutí mého mobilu, oznamující mi příchozí zprávu. Frustrovaně si povzdechnu. Prvně svůj pohled stočím na Terryho, který jen něco nesrozumitelného zamumlá a přitáhne si kraj peřiny blíž k obličeji. Natáhnu se pro mobil na noční stolek a dívám se na něho vraždícím pohledem, když na zamčené obrazovce zahlédnu její jméno, jako by to byla jeho vina, že mi píše zrovna ona. To snad není možný. Proč mi nedá pokoj? Jasně jsem jí řekl, že o ni takový zájem nemám. Odemknu mobil a přečtu si pozorněji, co mi napsala. Ahoj Nathane, jen jsem chtěla vědět, jestli se dneska nesejdeme? Přijedeš ke mně nebo mám já přijet k tobě?

Tak to sotva. Nechci už s ní nic mít a řekl jsem jí to už několikrát. Co když se do mě Francesca zamilovala? Napadne mě. Ne. Zavrhnu to. Tohle určitě není pravda, protože se Francesca podle mě ještě do žádného kluka, s kterým spala nezamilovala. Ale furt nechápu, proč v tom našem občasném sexu chce pokračovat, když jsem jí jasně pověděl, že s tím končím. Už mě nebaví, jak se na mě po každém našem sexu lepí a hraje si na to, že je moje přítelkyně.

Koukám se do zpráv a přemýšlím nad tím co jí odpovědět. Něco napíšu a pak to zase smažu. Vůbec si nevšimnu, že se Terry probudil a kouká se mi do mobilu, dokud na mě nepromluví. „Tak se s ní sejdi, když to chceš." Z jeho hlasu nepoznám, jestli mu to vadí.

„Jenže já nevím, jestli se s ní chci sejít." Pokrčím rameny.

Na to mi nic neodpoví, ale zeptá se mě „Půjdu si zaběhat, jdeš taky?" a vstane z postele. Proč jsem si nikdy nevšiml, že je po ránu tak nádherný.

„Jo půjdu." Vyhrabu se z postele. „A s Francescou se sejdu, abych jí ještě jednou řekl, že s tím končím." Povím.

„Hm...jak myslíš." Pokrčí flegmaticky rameny a hned se otočí, takže mu nevidím do tváře. Přetáhne si triko přes hlavu. A já tam jen tak stojím a pozoruju ho. Prvně se podívám na jeho pravý bok, stále ho zdobí modřina, ale zmenšila se a už hraje žlutou a zelenou barvou. Kloužu očima po jeho vypracovaných zádech a zastavím se až u jeho zadku. Vážně právě teď očumuju zadek svého nejlepšího kamaráda? Rychle se odvrátím pohledem a zakašlu. „Půjdu se taky převlíknout." Řeknu a odejdu z jeho pokoje.

TERRY:

„A s Francescou se sejdu..." To snad nemyslí vážně?! „abych jí ještě jednou řekl, že s tím končím." Jasně hned potom co se s ní vyspíš.

„Hm...jak myslíš." Dostanu ze sebe a rychle se od něho odvrátím. Mám pocit, že to, co se mezi námi stalo v sobotu večer, pro něj nic neznamenalo. A byl to pro něho takový menší hokuspokus. A já byl jeho pokusný králík. Míchá se ve mně vztek spojený se zoufalstvím a ponížením. Jak jsem mohl být, tak blbý a tohle udělat? Teď se budu trápit ještě víc než předtím. Protože už kurva vím, jak dokonale umí líbat a nejenom to. Otočím se, abych věděl, jestli tam ještě pořád stojí, ale zmizel, ani jsem nepostřehl to, že odešel.

Vrátíme se z běhání a já hned vlezu do koupelny a zamknu se tam, i když pochybuju, že by mi tu vlezl. Svlíknu se z oblečení a vlezu do sprchy.

Já, Ty a New York (Nathan a Terry)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat