Sana Kardeş Geliyor!

916 59 4
                                    

"Beyaz laler buraya ve sarı laler ise şuraya.Kırmızı halı?O nerede tanrım bulun hemen o lanet halıyı!"
İki el belime dolandığında gülümsedim.Bu eller bana güven veriyordu.
"Sakin ol hayatım herşey mükemmel olacak"
"Sen öyle diyorsan..."
Tam o sırada Sam kapıdan çıkıp vazoların oraya koşmaya başladı.Yanlarından geçerken bir tanesi düşüp kırıldı.
"Tanrım Sam!"
"Affedersin anne!"
"Odana çık ve giyin lütfen"
"Ama--"
"Hemen.Off en mutlu günüm olmalıydı bugün"
Addy yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Öyle de zaten"
"Ya ne demezsin"
"Sen daha burda mısın yukarı çıkıp gelinliğini giymen gerekiyor"
"Pekala sen buraya göz kulak ol"
Arkamı dönmeme beraber tekrar Addy'e dönmem bir oldu.
"Şey birde şu siyah saçlı hizmetçiye dikkat et gözü hep senin üzerinde"
"Tamam"
Arkamı dönüp odamda duran gelinliğimde koştum.Kapıyı açtığımda karşımda göz kamaştırıcı duruyordu.Nedimem olan Annabelle (Sırf evleniyorum diye Asya'dan dönmek zorunda kaldı) gelinliğimi giydiğimde bir çığlık attı ve bana sarıldı.
"Buna inanamıyorum üniversitedeyken bu anı ne kadar da çok düşünürdük.Üzülme ama sen bu anı Tom ile yaşamıştın"
"Lütfen hatırlatma çok büyük bir yanlışlıktı"
"Neyse ki herşey geride kaldı"
"Evet"
Kuaför tam vaktinde yetişmiş ve saçlarımı dağınık topuz yapmıştı.Duvağımı yerleştirince de tamamdım.Hazırdım.Aşağı indiğimde herkes sandalyelerde oturuyordu.Addy papazın yanında duruyordu.Nedimeler arkamdan geliyordu ve kolumda da......durun bir dakika.Kolumda hiç kimse yoktu!Ne önemi vardı ki?Çiçeğimi düşürmemek için büyük bir özen gösteriyordum fakat içimdeki heyecana yenik düşüp her an eteğime basıp düşeceğimdende korkuyordum.Sonunda Addy'nin karşısındaki yerimi aldım.

Davetliler birer birer gitmeye başlamıştı.En son Annabelle'de gidince üstlerimizi değiştirip özel uçağımıza binmek üzere havaalanına gittik.
Sam'i dikkatlice yatağına bırakıp Addy'nin yanına gittim.Hosteslerden biri yanımıza geldi ve"Uçak biraz sonra kalkacak Bayan Hill" dedi.Addy'nin soy ismine alışmak zor olacağa benziyordu.Evlenmemle medyada sarsılmıştı ama miras hala benimdi.

İnişe bir saat kalmıştı.Addy ve ben çok heyecanlıydık.Daha önce hiç görmediğimiz bir ülkeye gelmiştik çünkü.Sam daha uyanmamıştı. İnmeye hazır olduğumuz anonsu gelince yerlerimize oturduk.Sarsıntılı bir inişin ardından Sam'i uyandırıp uçaktan çıkmıştık.Merdivenlerden inince bizi karşılayan rehber kadın bize gülümsedi.
"Türkiye'ye hoşgeldiniz"
"Merhaba buraya gelmeyi çok istiyorduk ve geldik.Bizi siz mi gezdireceksiniz?"
"Evet"
"Peki öncelikle hangi otelde kalmamızı önerirsiniz?"
"Hilton otel sizin için uygun mudur?"
"Tabi ki uygun"
Bizi sarı renkli olan bir taksiye bindirip kendiside öne oturdu.Bavulları koyan şoförde koltuğuna oturduğunda hareket ettik.Camdan bakınca bir yere yetişmek için koşuşturan insanlar okula gitmek için otobüs bekleyen öğrenciler vardı.Sonunda otelde indiğimizde bavulları almaya gelen adama Addy bahşiş verdi.Adam anlayamadığımız bir dil konuştu.Rehberimizde yine anlayamadığımız bir dille ona karşılık verdi.
"Bavullarınız odanıza bırakılacaktır sizin için giriş yapmamı ister misiniz yoksa kendiniz mi yapmak istersiniz?"
"Bizim dilimizi konuşan birileri varsa biz yapabiliriz"
"Tabi ki de var.Öyleyse yarın saat onda burada buluşmak sizin için uygun mudur?"
"Evet elbette"
"Görüşürüz ve tekrar hoşgeldiniz"

Odamıza çıkınca bavulları yerleştirdim.Sonra da duşa girdim ve yatakta uyuya kaldım.
Sam'in üzerime zıplamasıyla aniden uyandım.
"Sam hadi ama uyuyordum"
"Ama saat dokuz buçuk onda buluşmayacak mıydık?"
Telefonumun ekranından saate baktım.
9:35.
Yerimden fırlayıp bir duş aldım.Buranın çeşmeleri ve tuvaleti bir değişikti.Rehberimiz tamda dediği gibi kapının önünde bekliyordu.Onu selamlayıp bir arabaya bindik.

7 gün sonra.....

Boston'a ayak bastığımda yüzümde ister istemez bir gülümseme oluştu.Çok özlemiştim buraları.Eve gelince yerleştik.Sam'in uyku düzeni bozulmuştu ama zorda olsa uyuyordu.Döndüğümüz gece yatağa uzandım.Çok geçmeden Addy'de geldi ve o da yanıma yattı.
"Hayatım?"
"Evet?"
"Ben aşkımızın bir meyvesinin olmasını istiyorum."
"Bende" dediğimde yanaklarım kızarmıştı.Neden kızarıyorlar ki sanki!!!!

Eve Giren Yabancı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin