2.BöLÜM
Hemen polisi aradım.Yarım saat sonra geldiler.Onlara olanları anlattım. Tabi mektubu da gösterdim.Bana evden uzun bir süre çıkmamamı söylediler.Evin önüne de iki koruma koydular.Bir süre hiç çıkmadı karşıma.Bir sabah kahvaltı yapıyordum ki bodrumdan sesler geldi.Sesin geldiği yöne doğru gittim merdivenlerden aşağı inerken ışığı yakmaya çalıştım ama ampul yanmıştı.Burası çok karanlıktı korkuyordum.Sanki arkamdan birşey geçti sanmama kalmadan bir yere takılıp düştüm.Kalktığımda birisi beni ağzımdan tutuyordu bağırmayıyım diye.Kimle boğuştuğumu bilmiyordum.Böyle boğuşurken bıçağa benzer birşey çıkardı ve kolumu çizdi.Sonra merdivenlerden hızla yukarı çıktı.Balkon kapısının açılıp kapandığını duydum.Kolum kanıyordu yukarı çıktım.Evin önündeki korumaların yanına gittim.Olayı anlattım.Bir saat sonra iki dedektif geldi ve olay yerini araştırdı.
---Sizi takip eden kişi burda bir süre kalıyormuş.
---İyi de bu imkansız.
---Maalesef.İki tane pet şişe bulduk.Sanırım sizi takip eden kişi tuvalet ihtiyacını burdan karşılıyordu.Ve bazı yiyecekler bulduk tabi.
---..........
---Yani sonuç olarak güvenliğinizi iki katına çıkarıyoruz.Önde üç koruma arkada iki koruma evin içindede bir kadın koruma yerleştireceğiz.Evin bazı bölümlerine de kamera ve ses kaydı koyacağız.Sizi takip eden kişiyi bulana kadar böyle beklemek zorundayız.
---Peki sağolun.
Polisler gittikten sonra evde kalacak olan kadın polis geldi.
---Merhaba ben Helen.Bir süre beraber yaşayacağız.Sizin güvenliğinizi sağlayacağım.
---Ben Coni.Misafir odasını hazırladım.Üst katta ilk oda umarım rahat edersiniz.
---Teşekkürler.
Bu sırada bende televizyonu açıp haberleri baktım.Derken telefonum çaldı.Bilinmeyen numarayı açtım.
---Alo?
---İstediğin kadar yanında polis olsun tekrar görüşeceğiz.
---Alo kimsizin?
Helen merdivenlerden koşarak indi.
---Noldu ?
---O aradı.