Özel Bölüm

1.1K 56 13
                                    

-Sam-

Ablamın isteği üzerine süt almak için evden çıktım.Son model arabama atlayıp marketin yolunu tuttum.Hava yağmurluydu bu yüzden dikkatli sürüyordum.

Markete geldiğimde direk süt reyonuna doğru ilerledim.Hep aldığımız markadan üç tane alıp kasaya ilerledim.Kasadaki kadın biraz yaşlıydı ve boynunda kolye gibi bir iz vardı.Kahve rengi saçlarının arasından beyazları çıkmıştı.Ürkütücü derecedeydi.Bana bakıp gülümsedi.Gözlerimi ondan kaçırıp aldıklarımı ona uzattım.

Gözüm yaka kartına takıldı.

"G.Kyle." yazıyordu.

"10 dolar iki cent."dediğinde cüzdanımdan o kadar parayı çıkartıp uzattım.Sütleri poşete koyup arabama tekrar bindim.Eve geldiğimde sütleri ablama uzattım.

"Tatlım,sorun nedir?"

"Markette ki kasiyerden biraz ürktüm...neydi ismi... G.Kyle...uuu neyse."

Ablam biraz bana yaklaştı ve elleriyle yüzümü kavradı.Korkmuş gibiydi.Kaşlarını çatıp "Kyle mi?"diye tekrarladı.Başımı hafifçe sallayıp ellerinin arasından kurtuldum.

"Neler oluyor?"diye sordum.Bir şeylerin ters gittiği belliydi.

"Ah hay aksi,portakal bitmiş benim gitmem gerek."diyerek beni geçiştirdi.

-Coni-

Kasalara doğru baktım.Gina geri dönmüş olamazdı,değil mi?Kasalara teker teker baktım.Fakat onu göremedim.Sam'in yanıldığını düşünerek arabama geri döndüm.Gözlerimi beş saniye kapatıp açtım.Açtığımda marketin camında bir gölge gördüm.

Gözlerimi kırpıştırdım fakat doğru görüyordum.Sonra aniden kayboldu.Camda bıraktığı buharda "C" harfi yazıyordu.Bu Gina'ydı ve geri dönmüştü.

Eve doğru sürmeye başladım. Ne olursa olsun,çocuklarıma bir şey söylemeyecektim.

Eve Giren Yabancı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin