''Üniversitedeydim.O zamanlar çok çalışan bir inektim.Ama Daniel inek olmama rağmen beni fark etti.Mezun olduktan sonra birlikte eve çıktık.Daniel'a çok aşıktım.Bir gece eğlenmek için bir partiye gittik.Orda beni kuzeni Peter ile tanıştırdı.Peter'ı tanıyorsun.Bir ara sevgiliydiniz.''
''Ne kuzeni mi?''
''Evet kuzeni.Ara sıra Daniel ile beraber onunla bir şeyler yapardık.Gittikçe fark ettim ki ben Peter'a aşık oluyorum Daniel'a açıklmam lazımdı.Ama araya onun doğum günü girdi.Parti verdi.Partide Addy ile tanıştım.İlk görüşte aşk bu olsa gerek.Bu arada Peter'da bana aşıktı.O gece partide Addy'e aşkımı itiraf ettim.Oysa bana hiç birşey demeden gitti.Ertesi gün Daniel nerden öğrendi bilmiyorum bana Peter ile Addy'e aşık olduğunu biliyorum dedi.Akşamüzeri Addy geldi.Beni ağacın altına götürdü.Orada bir ip asılıydı.O sırada Daniel ile Peter geldi.Addy Daniel'a bunu yapamam dedi ve gitti.Daniel beni ipin olduğu yere götürdü.Sandalyeye çıkıp ipin tam önünde durdum.Tam o sırada Daniel''Madem sana aşığız o zaman eşitlik olması gerek.Bu yüzden seni öldüreceğiz'' dedi.İpi boynuma geçirdi.Peter'da hayata tutunduğum sandelyeyi hızla çekti.Sonra da öldüm.Daniel'ın ve Peter'ın ölmesine ben sağladım.Çünkü onlar beni öldürdü.Addy ise... .....sadece.....kaçmakla yetindi.Ama susarak beni öldürdü.Bak gücüm kalmadı.Addy'i senin öldürmen gerek.Bana yardım etmek zorundasın.Lütfen''
Ne yapacağımı bilmiyordum.Daniel'ın katil olduğunu biliyordum.Ama Peter......Şaşkınlıktan bayılmak üzereydim.Hayatım fiyaskoydu.
''Ben yardım edicem ama polise teslim edicem çünkü ben adam öldüremem.''
''Nick'i öldürdün ama!''
''Ama o farklı bu farklı''
''Yardım edicek misin etmiyecek misin?''
''Edicem''
''Teşekkür ederim''
Kapının çalmasıyla Gina ortadan kayboldu.
''Girin''
''Hanımefendi kocanızın ofisini temizlemenin zamanı geldi eğer isterseniz temizleyebilirim''
''Hayır ben temizlerim''
''Peki hanımefendi''
Mary odadan çıkınca Gina tekrar belirdi.
''Aradığın şey orda olabilir'' Sonra tekrar kayboldu.Yerimden yavaşça kalktım.Daniel'ın dördüncü kattaki ofisine girdiğimde heryerde kağıtlar vardı.Önümde duran kağıdı elime aldım.
VASİYET
Öldüğüm taktirde bütün sahip olduğum herşeyi sevgili karım Coni Martin'e bırakmak istiyorum.
Bütün sahip olduğum şeylerin değeri 100.000.000.000 dolardır.
Elimde duran kağıdı sonra lazım olur diye katlayıp cebime koydum.Araştırmama başlamadan önce kapıyı kilitledim.Masaya doğru ilerledim.Masanın üstü kağıtlarla kaplıydı.Kağıtları incelerken hiç gönderilmemiş bir mektup fark ettim.İçinde bir çek ve birde mektup vardı.
Addy,
Geçmişte yaşadığımız şeyler belki şuanda hapse girmemizi sağlardı.Gina'ya olanlar beni ne kadar derinden üzse de bunu yapmak zorundaydık.Yoksa aramızda kavga çıkardı.Tıpkı senin gibi hepimiz ona sırıl sıklam aşıktık.Bu mektubu sana yazmamın nedeni kulağıma bir takım şeylerin çalınması.Duyduğuma göre yaptıklarımızı polise anlatacakmışsın.Yerinde olsam bunun yerine yeni bir hayat kurardım.Ben kurdum bile.Sana susman için bir çek gönderiyorum.Çek zarfın içinde.Yeni bir hayat kurman dileğiyle..
Daniel...
Mektubun içindeki çekte tam 15.000 dolar vardı.Mektubun arkasında Addy'nin adresi yazıyordu.Anlaşılan Addy Las Vegas'ta yaşıyordu.Zarfı da cebime attım.Bilgisyarı açıp dosyaları karıştırmaya başladım.Ama bir sürü dosya vardı.''Üvey babam'' adlı dosyaya girdim.Daniel'ın burada babamla beraber fotoğrafları vardı.Ne yani şimdi babam aynı zamanda Daniel'ın üvey babası mıydı?Babam iki kere mi evlenmişti ya da Helen gibi başka kadınlarla mı oluyordu?Eğer babam Daniel'ın üvey babasıysa ormanda ben ondan kaçarken neden üvey babasını yani babamı öldürmüştü?