7.Bölüm
Belki de yarım saattir orda bekliyorumdur.Annemin ölü cesedi.Boğazındaki ve dudaklarındaki morluklar....Ağlayamıyorum bile.Tamam birgün böyle bir olay yaşayacaktım ama bu şimdi mi olacaktı?Ona sarıldım.Anne kokusunu içime çektim.Bir daha unutmamak üzere.Ağlıyorum..hala ağlıyorum.Annemin intikamını alacağım.Derin hüzüntüm bir anda öfkeye dönüştü.Annemin yüzünü geri örttüm.Odayı incelemeye başladım..Burası bir cenaze odası gibiydi.Bir sürü masa vardı.Üzerindede tam istediğim şeyler.Bıçaklar.En keskin olanını elime aldım.Yedek olsun diye iki tane daha aldım.İğneler vardı.Onları da aldım.Birkaç tüpte anestezi..Geldiğim kapıdan çıktım.Önce bir içeriyi dinledim.Sonra dışarıya çıktım.Tedbir amaçlı ilk iğneme tüpün içindeki sıvıdan koyup cebime yerleştirdim.Bıçağıda elime aldım.Merdivenleri çıktım.Ama birşey dikkatimi çekti kapı açıktı.Sağıma soluma baktım.Nick salonda bira içiyordu ve şu kelimeleri mırıldanıyordu.
---Coni seni nasıl kaçırabildim..
Ağlıyordu.Tam bir bebek gibi.Cebimdeki iğneyi çıkardım.Yavaşça arkasından yanaştım.Sonra iğneyi boynuna sapladım.
---Ahhhh!!!!Coni bana nasıl ihanet edersin?
Bayılmasını bekledim.O bayılınca bıçağı kalbine sapladım.Bir iki dakika sonra öldü.Ne yani bu kadar kolay mı olacaktı?
Aniden arkamdan sert bir cisimle vuruldu.Bayıldım.Uyandığımda Nick ona vurduğum yerde yatmıyordu.Hiçbiryerde kan yoktu.Onun için kurduğum tuzaklar bile yoktu.İzlerde yoktu camlarda.Ne yani hepsi bir rüyamıydı?Arkama bakınca Helen'ı gördüm.
---Helen?
---Coni az önce çok kötü düştün!
---Nick?
---O da kim?
---Sapığım.
---Hayır daha onun izine rastlamadık.
Doğrulup kanepeye doğru emekledim ve kendimi kanepeye doğru çektim.Helen;
---Ben markete gidiyorum istediğin birşey var mı?
---Hayır yok.
Helen gittikten sonra kafamı toparlamaya çalıştım.Ama nedense hepsi çok gerçekçi geliyordu.Birden birşey hatırladım.Annemin cesedini.Koşarak bodrum kata indim.Kapıyı buldum.Kapıyı açınca tokmağı buldum onu da açtım.Evet oradaydı!!!Örtüyü açınca canım annem orada yatıyordu.Yani herşey gerçekti.Kapı kapanma sesi duydum.Her kapıyı kapatıp yukarı çıktım.Helen'a;
---Ben biraz uzanacağım.
---Tamam.
Yukarı odama çıktım.Yatağıma yattım.Kafam hâlâ allak bullaktı.Peki ben şimdi Helen'a nasıl inanacaktım.Kim doğru söylüyordu???