Eve Giren Yabancı

4.1K 210 6
                                    

3.BÖLÜM

Polisler geldi.Artık hergünüm polislerle geçiyordu.Helen daha önce gelen dedektife birşeyler mırıldanıyordu.

---Telefonunuzu dinledik.

---Sonuç?

---Arayan kişi oyuncak ses kullanmış.Bu durumda kimlik eşleşmesi yapamadık.Ama telefonunuzu dinlemeye devam edeceğiz.

Onlar gittikten sonra Helenla biraz sohbet ettik.

---Buraya yalnız mı geldin ?

---Evet.Annem ve babam kendi ülkemde kaldılar benide yüksek bir eğitim için yolladılar.

---Kaç senedir burdasın?

---6 ay oldu.

---Geldiğinden beri birinden şüphelendin mi ?

---Hayır.Benim herkesle aram iyidir.

---Peki bu adamın yüzünü gördün mü tanıdık mı ?

---Hayır.Zaten adamın yüzünü hiç göremedim.

Biz böyle koyu bir sohbete dalmışken yukarıdan bir ses geldi.

---Sen burda bekle!

Helen hemen silahını taktı ve üst kata çıktı.Bende merak ve korku karışımı orda bekliyordum.Birden mutfaktan bir ses geldi ve ardından bir gölge belirdi.Yavaşça o yöne yöneldim.Mutfağa giden koridora girmiştim ki o gölge bodrum kata indi.Mutfağa girip elime bir bıçak aldım.Sonra salona geçtim.Helen'ı beklemeye başladım.İki dakika geçmemişti ki Helen göründü.

---İyi misin ?

---Evet ama o bodrum kata indi.

---Tamam burda bekle!

---Hayır bende geleceğim.

---Olmaz yaralanabilirsin.

---Burda korkuyorum lütfen!

---Tamam ama arkamda dur !

---Tamam.

Yavaş adımlarla o koridora girdik.Aniden o bodrum kapısından çıkıp bahçeye açılan kapıya yöneldi.Helen;

---Dur kaçma!Polis.Seni vurabilirim.

O ellerini başına doğru kaldırdı.Helen ona doğru yöneldi.Ama ani bir hareketle Helen'a vurup kapıyı açtı tam o sırada filmlerdeki gibi bıçağı ona doğru fırlattım.Paçasını duvara sapladım.Ama paçasını kurtarıp kaçtı.

---Helen iyi misin ?

---Evet iyimim.

Nerdeydi bu korumalar ?Pencereden baktım.Hiçbir koruma yoktu.

---Korumalar yok!!!

Bahçeye çıktık.Ne korumalar ne de arabaları vardı.Yer yarıldı içine girdi sanki.Helen dedektif Jhon'u aradı.Ama açmıyordu.Noldu neden hiçkimse cevap vermiyordu.

---Bu işte bir iş var.

---Peki napacağız?

---Bütün kapıları pencereleri kilitleyelim.Ondan sonra şu bodrum kata bakarız.

Heryeri kilitledikten sonra bodrum kata indik.Işıklar yanmadığı için elimize fener aldık.

---Bak burda birşeyler var.

Helen'ının söylediği yere baktım.

---Burda bir sürü kız resmi var.

---İyi de bunlar benim resmim!!!

Eve Giren Yabancı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin