6.Bölüm
---Bırakın beni!!!
Nick'in suratını ilk gördüğüm anda onun deli olduğunu anladım.Ama çok yakışıklıydı.Kahverengi saçları,mavi gözleri ve beyaz teni adeta birbirine uyumluydu.Kendine gel Coni!!
---Nick benim biraz işim var.Daha sonra yine gelirim.Bebeğime kıyafet bakacağım.
Son kelimelere vurgu yapmıştı.
---Gerizekalı kadın!Sen tam bir.............
Sinir krizi geçiriyordum.Annem nasıl bu kadar salak olabilirdi?Onu en son aradığımda telefonunu açmamıştı.Babam tuvalette olduğunu söyleyerek telefonu acele kapatmıştı.Babam anneme birşey yapmış mıdır acaba?Ben böyle kara kara düşünürken Nick bana su verdi.Aslında vermeye çalıştı.
---Bırak beni imdatt!!!
---Sus artık!!!
Nick sandalyeden beni çözdü ve ardından kolumdan sertçe tutarak beni kendi odama kilitledi.İyi ki o akşam cep telefonumu yatağımın altına koymuştum.Önce annemi aradım.Çaldı,çaldı,çaldı.Açan yoktu.Sonra polisi aradım.Ama telefon çalarken şarjı bitti.Kahretsin!!Pencereleri açmayı denedim ama bir gece önceden tahtalarla sertçe kapatmıştım.Yatağa oturdum ve ağlamaya başladım.Kapıdan anahtar sesleri gelmeye başladı.Önce kapı açıldı sonra Nick göründü.
---Acıktın mı?
---HAYIR!!!!!
---Biliyorum bana işbirliğin ve benden korkuyorsun ama bu hiçbirşeyi değiştirmez.Eninde sonunda benimle evleneceksin.
---Ne ???!!!!!
---Beni duydun!
---Hayır olmaz.
---Bak annen elimde eğer benimle evlenmezsen anneni öldürürüm.
O çıktığında ağlamaya başladım.Artık kızgın değildim sadece korkuyordum.Helen birkaç saat sonra geldi.Benim odama girdi.
---Bak bana kızgın olduğunu biliyorum.Bir saat sonra uçağım kalkıyor babanın yanına gidiyorum.Gitmeden sana bir yardımım dokunsun istiyorum.Nick anneni öldürdü.Yani onunla evlenme bence.Helen giderken ona seslendim.
---Helen hepiniz aynı b.......
Küçük bir tebessüm atıp gitti.
Helen ortağıyla vedalaşıp gitti.Nick akşam yemeğini birlikte yiyeceğimizi bunun evlenme öncesi hazırlık olduğunu söyledi.İyi de ben evlenmek için daha küçüğüm.
---Sana aşığım Coni.Seni çok seviyorum.
---Bunu zorla yaptıramazsın.Zorla kendini sevdiremezsin.
---Biz evleneceğiz Coni ve çocuklarımız olacak.
---Ne diyorsun sen be !?!?!
---Seni seviyorum Coni.
Yemek bıçağını aldığım gibi bodruma kata koştum.Arkamdan kapıyı kilitledim.Nick kapıyı kırmaya çalışıyordu.Bende işime yarar birşeyler bulmaya çalışıyordum ki bir koli düşürdüm ve bir kapı buldum.Tam boyuma göreydi.Kapıyı açtım içine girdim koliyi kapının önüne koyduktan sonra kapıyı kapattım.Nick sonunda kapıyı kırıp içeri girdi.Yavaş yavaş merdivenlerden indi.Kızgınlıktan nefes alıp verişleri duyuluyordu.Ben çaresiz bekliyordum.
---Nerdesin Coni?
Beni bulamayınca odadan çıktı ama kapıyı da kilitledi.Ben derin bir nefes alarak arkama yaslandım ama bir tokmak buldum.Tokmağı çektim.Bir başka oda vardı.Odaya girdim.İki masa vardı.Üzerlerindede ceset vardı.Korkmaya başladım.İlk cesedin örtüsünü açtım.Bu Jhon'du.İkinci örtüyü açmadan önce bir ürperti geldi.Burası çok soğuktu.İkinci örtüyü açtım.Bu...bu....annem.Bu benim annemdi.Ağlamaya başladım.Annem benim evimdeydi.Hemde ölü bir şekilde.