Herkes Nerde?

3.8K 185 22
                                    

4.Bölüm

---Nerden bulmuş bunları?

---Coni bu iş çığırından çıktı.Yani bu vakalara biz sapık diyoruz.

Ağlamaya başladım.Koşarak yukarıdaki tuvalete çıktım.Kapıyı kilitledim.Duşa girdim.Üzerimdeki kıyafetlerle soğuk bir duş yaptım.Çıktığımda Helen beni bekliyordu.

---Coni!!!Üşüteceksin.

---Korkuyorum Helen korkuyorum...

Ertesi sabah uyandığımda Helen kahvaltıyı çoktan kurmuştu.

---Helen dedektif Jhon nerede?

---Bilmiyorum dünden beri arıyorum ama kapalı.

---Yoksa....sa..sapı...ğım onlara birşey mi yaptı?

---Bilmiyorum.Ama şimdilik dışarı çıkmamamız pek güvenli değil.

Kahvaltıdan sonra annemi aradım.Ama açmadı.Sonra babamı aradım.

---Nasılsın canım?

---İyiyim babacım sen ?

---İyiyim bende.

---Annem neden açmıyor telefonunu?

---Tuvalette o.

---Hmmm...

---Coni birşey mi oldu?

---Hayır.

---Canım benim kapatmam lazım misafir gelecek.

---Tamam hoşçakal.

---Hoşçakal.

Uykum vardı.Çünkü akşam uyuyamamıştım.Koltukta iki büklüm uyuyakaldım.Uyandığımda Helen telefonda birisiye tartışıyordu.

---Olmaz.Bak şuna görevdeyim.Ahhh neden beni anlamıyorsun ki?Ne!!!Ahh yeter artık.Kapatıyorum.Hoşçakal.

---Helen?

---Efendim?

---Bir sorun mu var ?

---Yook.

Mutfağa gittim.Su içtim.Sandalyeye oturdum.Cama baktım.Sanki birisi beni izliyordu.Sonra jetonum düştü ve salona koştum.

---Helen!!!!!

---Noldu?

---O burda!!!!!

---Tamam burda kal!!

Helen mutfağa yöneldi.O sırada salonun camında bir yüz belirdi.Belirmeye devam etti.Sonra cama çarptı ve elleriyle cama vurmaya başladı.Birşey dedi.

---Seni istiyorum......

---Ahhhhhhhhhh.

Çığlığım Helen'ı korkutmaya yetmişti.

---Coni!!!Noldu???!!!??

---Camda!!!

---Hani nerede?

---Gitmiş.Bana seni istiyorum dedi.

---Coni tamam ağlama.Hadi sen yatağına git bende geliyorum.

Ben merdivenleri çıkarken o da perdeleri kapatıyordu.Odaya hiç ışık yakmadan girdim.Pencereden son bir kez daha baktım.Ve onu gördüm.Orda, bana bakıyordu.Perdeyi kapattım.Helen da bir süre sonra geldi.Gece yarısı alt kattan bir ses geldi.Derken evin alarmı çaldı.Ardından kapı kapanma ve açılma sesleri duyuldu.Helen hemen odanın kapısını kapattı.Ben eğilmiş kapının altından bakıyordum.Merdivenleri çıkan iki ayak gördüm.Koridora geçti.Ve sonra bizim odanın önünde durdu.Kapıyı açmaya çalıştı.Açamayınca geldiği yerden döndü.Helen pencereden baktı.Bende baktım.Arabasına binen birisini gördük.Araba uzaklaştı.Helen bana baktı ben ona.O dedektif Jhon'u aradı ve hopörleri açtı.

---Seni istiyorum.....

Eve Giren Yabancı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin