8.Bölüm
Olayların üzerinden 7 ay geçti.Helen'ının karnı büyümüştü.Ama hala benden saklıyordu.Bol kıyafetler giyerek.Birgün dayanamadım sordum.
---Helen yeter artık çıkar şunları hamile olduğunu biliyorum.
---Neden bahsediyorsun sen ?
---Diyorum ki o gün düşmedim herşey gerçekti.Sen babamdan hamilesin.Ve ben Nick'i öldürdüm.Annemin ve Jhon'unun cesedi bodrumda.Farkındaysan sapığımın hala beni takip etmesi gerekirdi ama aylardan bir ses yok,nedense çok garip!
---Tamam.
Bol kıyafetini çıkardı.
---Helen bak ben......
---Coni Nick senin sapığın değildi,senin sapığın Daniel adında bir adam.Nick onun adamı.Onu önceden gönderdi.Seni test etti.Bende onun adamlarındanım ama benden korkma.Şuan hamileyim.
Bana elindeki fotoğrafı gösterdi.Nedense bu fotoğraf çokta yabancı gelmiyordu.Sanki.....
---Helen bu adamı ben tanıyorum.Hani bana bir not gelmişti.
---Evet?
---İşte onu getiren postacı!
---Coni bunu bana neden anlatıyorsun ki?
---Yardım etmen için!
---Bak Daniel'ın yaptığı herşeyi biliyorum.
---Doğru.
Günler geçerken bir geceyarısı Helen'ının sancıları tuttu.Zaten bir iki saatte heryer kan gölü bir şekilde küçük Sam doğdu.Heryeri temizledim.Sam'i de temizledim.Helen'ı yatağa yatırdım.Uykuya daldı.Sam'i alıp aşağı indim.Onu beze sardım.Çok şekerdi.Babama benziyordu.Onun gibi sarışındı.Bende sarışındım.Bizdendi.Ama annem kumraldı...........
Helen artık hamile değildi.Yani beni kolayca öldürebilirdi.Veya Daniel'e verebilirdi.Aklıma Sam'i kaçırmak geldi.Nasıl olsa Helen uyuyordu.Evden Sam'i de alıp çıktım.Saat sabahın beşiydi.Öncelikle ne yapacağımı bilemedim,nereye götüreceğimi de.Sam ile eve döndüm.Derken aklıma bodrum kat geldi.Annemlerin oraya girdim.Ama burası çok soğuktu.Çevreyi taradım.Sonra hiç görmediğim bir odaya rastladım.Odadan girince bir tane yatağı olan bir odaya girdim.Sam'i yatağa bıraktım ve yorganı etrafına doladım.İyice besledim.Biberonla..Altını değiştirdim ve odadan çıktım.Kapıları iyice kilitledim.Yukarı çıktım.Helen uyanmıştı.
---Sam nerede?
---Sam'i görmek istiyorsan eğer Daniel'i öldürmen gerekiyor.
---Ne saçmalıyorsun sen?
---Çocuğunu doyurdum.Yani acıkana kadar zamanın var.
---Ne yaptın bebeğime?
---Güvende,ama burada zaman kaybediyorsun.
---Ben gidince doyur onu!
---Hayır.Ayrıca Daniel'ın ölüsünü buraya getiriyorsun.Sakın bir oyun yapmaya kalkma!Yüzünü biliyorum çünkü.
---Tamam.
Helen alelacele çıktı.Bende arkasından çıktım.Önce bir araba kiraladım.Ne olur olmaz diye.Helen bir saat sonra geldi.Arkasından bir ceset sürüklüyordu.İçeri girdi.
---Getirdim.Bebeğimi ver.
Tam getiriyordum ki Daniel hapşırdı.
---Bana oyun oynama demiştim.
Daniel hemen silahını çıkardı ve Helen'ı kalbinden vurdu.Ben de o sırada masadan arabanın anahtarlarını alıp arabaya koştum.Anahtarı telaştan takamadım.Nick evin kapısından koşup bana doğru geliyordu.Sonra bir gayret arabayı çalıştırdım.Daniel da arabasına binip arkamdan beni takip ediyordu.Otobana çıktık.Hâlâ arkamdan beni takip ediyordu.Sonra benzinim bitti.Kahretsin!Kapıyı açtım.Ormana doğru koştum.O da arkamdan koşuyordu.Sonra takılıp düştüm.Hemen üzerime atladı.
---Benden kaçabileceğini mi sandın.
---Bırak beni!!
---Bağırma!
Onu ittim.Tekrar koşmaya başladım.Ağaçlar o kadar çoktu ki!Koşarken başımı ağaca vurdum.Kanamaya başladı.Arkama baktım o yoktu.Artık ormanın derinlikte bir başımaydım.Sam evdeydi ve ölebilirdi.Keşke böyle birşey yapmasaydım.Helen'ının ölümüne biraz da ben sebep olmuştum.Akşam olmuştu.Bir kulübe buldum.Kapısını çaldım.Bir kaç dakika sonra birisi kapıyı açtı.
---Baba?