Sabah erkenden kalkıp küçük bir valiz hazırladım.Bu valize benim ve Sam'in eşyalarını koymuştum.Yanıma aldığım sırt çantama da laptopumu,telefonumu,Sam'in oyuncak dinazorunu ve tabi ki Gina ile ilgili olan bütün dosyaları almıştım.Sam'e ayriyetten bir tane valiz daha hazırladım çünkü üstünü ne zaman kirleteceği hiç belli olmazdı.Saat 8:40'tı.Sam'in odasına gidip onu uyandırdım.
"Anne bugün okul yok yatabilirsin"
Şebeğim benim!
"Tatile çıkıyoruz hayatım hadi kalk"
Gözlerini açıp bana bakıyordu.
"Ciddi misin yoksa beni kaldırmak için mi yapıyorsun?"
"Hayır tatlım Last Vegas'a gidiyoruz."
"Oley"
Sam'i ve kendimi hazırlayıp kahvaltıya indik.Onu güzelce doyurdum çünkü yolumuz uzundu.Last Vegas ile Boston arasında baya fark vardı.Kendi arabamda gidecektik.
Garaja gidip Audi Q3'e bindik.Sam'i arka koltuğa kemerledim.Sonra valizleri bagaja koydum.Şoför koltuğuna oturduğumda derin bir nefes verdim.Artık hazırdık.Geceye doğru orda olurduk.Kemerimi takıp otobana çıktım.Yolculuk başlamıştı.
Yolun yarısına gelmiştik.4 saatimiz kalmıştı.Çok yorulmuştum.
"Anne çişim geldi"
Yanlarda benzinci aramaya koyuldum.İlk gördüğüm benzincide durdum.Benzin dolarken bende Sam'i tuvalete götürdüm.Arabaya tekrar bindiğimizde yola çıktım.Çok geçmeden Sam uykuya dalmıştı.
************
Tabelada Last Vegas yazısını gördüğümde geldiğimizi anlamıştım.Hava kararmaya başlamıştı bile.Oteli önceden ayırtmıştım.Otele geldiğimizde anahtarı valeye verdim.Arka koltukta uyuyan Sam'i kucağıma aldım.Ne kadar çabuk ağırlaşmıştı?Valizleri almaya gelen adama bahşiş verdim.Resepsiyona geldiğimde resepsiyonda ki kız bana gülümsedi.
"Hoşgeşdiniz"
"Rezervasyonum vardı.Kral süiti."
"Adınız?"
"Coni Martin"
Resepsiyondaki kadın heyecanlı bir şekilde telefonundan bana fotoğraf çekmek istediğini söyledi.Elimde Sam ile onu kırmadan kabul ettim.
"Daniel Martin'nin eşisiniz.Evlendiğinizi duyunca sizi çok yakıştırdım.Bu arada üzgünüm o öldü değil mi?"
Başımı salladım.Ünlüydüm evet!Ama arada sırada zorluklarıda oluyordu.
"Buyrun en son kat son oda zaten kral süitimizden beş tane var."
Anahtarı alıp asansöre bastım.Kapıyı açınca valizler çoktan gelmişti.Kapıyı kapatıp ışıkları yaktım.Karşımda dev bir cam vardı.Sola bakınca en az beş yatak genişliğinde bir yatak sağa baktığımda ise bir jakuzi vardı.Sam'i yatağa yatırıp tuvalete girdim.Tuvalette bir tane daha jakuzi vardı.Elimi yüzümü yıkayıp odanın salon bölümüne geçtim.Köşede duran içkilerden bir kadeh viski doldurdum.Tek hamlede kafama diktim.Valizleri dolaba yerleştirip Sam'in yanına yattım.Bugün çok yorucu bir gündü.
********
Sabah uyandığımda Sam hala uyuyordu.Kalkıp bir duş aldıktan sonra oda servisini arayıp kahvaltı söyledim.Tam o sırada kapı çaldı.Kapıyı açınca karşımda kahverengi küt kesilmiş olan saçları,kahverengi gözleri olan bir kadın gördüm.
"Affedersiniz yanlış geldim."
"Önemli değil"
Tam kapıyı kapatacakken ismimi söyledi.