SEZON FİNALİ

2.1K 102 18
                                    

---Seni seviyorum Coni!

---Bende.

---Anne?

---Gel canım.

Sam'de gelince mutlu bir aile tablosu oluşturmuştuk.Günler böyle akarken akarken dediğim bir ay sonradan bahsediyorum.Kahvaltı yapıyorduk.Sam az önce gitmişti.Tom'da şimdi çıkıyordu.

---Hoşçakal canım.

---Kendinize iyi bakın.

Karnımı okşayıp gitti.Tom'un işyerine hiç gitmemiştim.Öğleden sonra gitmeye karar verdim.Öğlen olunca arabama binip Tom'un işyerine gittim.Orda görevli olan resepsiyondan oda numarasını aldım.20. kattaymış.Yuh!!Kapısını çalmadan içeri girdim.

---Aşkım canım seni seviyorum Linda.

---Tom?

Önümdeki duvarı aşıp Tom ve yanındaki çıplak kadını gördüm.

---Tom sana boşanma kağıdını yollarım.

Koşar adımlarla arabama bindim.Eve geldiğimde ilk işim Tom'un neyi varsa bavulunun içine koydum.Sonra bavulu kapıya bıraktım.Avukatımı arayıp boşanma dilekçesi verdim.Bir saat sonra kapı çaldı.Mary'e açmamasını söyledim.Kapı deliğinden baktım.Evet oydu.

---Coni açıklayabilirim ya da açıklayamam ama bak derdim sendin hamilesin ve---

---Sus seni .... sen artık benim için ölüsün Tom git burdan kapıyı açmayacağım.

Ağlayarak odama koştum.Sam gelmeden toparlanmam uzun sürmedi.

---Anne Tom ne zaman gelecek?

---Jerry onu yakalamış canım.

---Hayır üvey babamdan bahsediyorum.

---O bir daha buraya gelmeyecek.

---Neden?

---Senin uyku vaktin geldi ve geçiyor...

---Of tamam.

Yine yalnız kalmıştım.Yalnız ultrasona gidecektim.Yalnız yatacaktım.Yalnız yemek yiyecektim.Herşeyim yalnız olacaktı.

Ertesi gün ultrason için doktora gittim.Daha cinsiyeti belli değilmiş.Eve geldiğimde bir şişe şarabı ağzıma diktim.Mary şaşırmış bir tavırla;

---Hanımefendi şarabı bırakın bebeğiniz ölebilir.

Onu takmadan içmeye devam ettim.Koskoca bir şişe şarabı bitirdikten sonra ikinciyi açtım sonra üçüncü.Üçüncüyü bitiremedim.Çünkü kusmak için tuvalete koşuyordum.Biraz kustuktan sonra yatağa yattım.Geceyarısı bir ıslaklık geldi.Işığı yaktığımda yatak kan olmuştu.Üzerimi değiştirip doktora gittim.Evet beklediğim an bebeğim ölmüştü.Tom'un tek kalıntısını istemiyordum.Mary'e olanları anlattım.O da çarşafımı değiştirdi.Elbise dolabını açtım.Rahat birşeyler giymek istiyordum.Bir saniye sarı babetlerimin solda olması lazım.Mavi botlarımında sağda.Belki Tom'un eşyalarını çıkarırken değiştirmiştim.Mary buraya dokunmazdı.Neyse boşverdim.Üzerime rahat birşeyler giyip aşağı indiğimde Sam okuldan çoktan gelmişti.Doğruca odasına koştu.Boşanma işini evde halletecektik.

---Anne dinozorumu neden kaldırdın?

---Ben kaldırmadım tatlım.

Bir saat sonra Tom boşanma avukatıyla gelmişti.Yaklaşık yarım saat sonra boşandık ve gitti.Mary yerde birşey arıyordu.

---Ne oldu Mary?

---Terliklerden birini bulamıyorum da.

Neden herkesin bugün birşeyleri kayboluyordu?Saçma!!!

---Buldum!Ama ben buraya koymadım ki?

Tam bu sırada yukardan salona bir kağıt düştü.Boş bir kağıttı.

---Sam kağıtları ortalığa savurma.

Bir hafta sonra....

Nedense aklıma şimdi geldi.Eski oturduğum ev.Sam okula gidince arabaya atlayıp eski evin yolunu tuttum.Kapıyı çalınca yaşlı bir kadın açtı.

---Buyrun kime baktınız?

---Şey yanlış gelmişim pardon.

Arabaya binince içim rahatladı.En azından doğru dürüst biri vardı evimde.

Eve geldim.Televizyonu açtım.Sıkılıp kapattım.Yukarı kattan sesler geliyordu.Yoo hayır yine olmaz.Sapık biri değil hayır.Ben böyle kendimi teselli ederken Mary aşağı indi.

---Sesi duydun mu?

---Yoo hayır.

ÇOK GARİP!!!!!!

Eve Giren Yabancı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin