Zavallı Ben

2.7K 133 6
                                    

9.Bölüm



---Coni dur açıklayabilirim!
---Neyi açıklayacaksın?
---Bak annene çok kızmıştım ve...
---O pis çeneni kapat hemen!
---Ama Coni.....
---Annem öldürüldü baba!
---Ne?
---Ve Sam doğdu.
---O kim?
---Oğlun!
---Helen nerede?
---O da öldü.
---Ne yaptın ona pis canavar!
---Ona ben birşey yapmadım.Daniel yaptı çünkü.....
---Off Daniel'da mı burada?
---Sen Daniel'ı tanıyor musun?
---Şey evet.
---O zaman bana yaptıklarını da biliyorsun.
---...........
---Bak şuan burda seninle tartışmayacağım baba!Sam ölebilir.
---Ne, git burdan ve kurtar onu!Al bu arabanın anahtarı!
Anahtarları kaptığım gibi arabaya koştum. Babam ise arkadan bana sesleniyordu.
---Oğlumu bana getirecek misin?
Bense ona kızgın bir bakış atmakla yetindim.Arabayı çalıştırdım.Tam o sırada Daniel geldi.Babam onun üzerine atladı.Daniel silahıyla babamı başından vurdu.
---Baba!Hayır!!!
Ağlamaya başladım.Babam ölmüştü.Daniel bana doğru koşuyordu.Bende arabayı çalıştırıp asfalta çıktım.Onu atlatmıştım.Ama , ama babam ölmüştü.Eve vardığımda doğruca Sam'in yanına gittim.Ağlıyordu.Önce onu doyurdum sonra altını değiştirdim.Ardından yukarı çıkardım.Arabaya pusetiyle koydum.Yanıma dolarlarımı ve kıyafetlerimi aldım.Ve bu kabus evden ayrıldım.Önce benzinliğe gittim.Sonra bebek şeyleri satan bir yere.Neden polise gitmediğimi merak ediyorsunuzdur.Çünkü ben bir kere o hatayı yaptım.Bir otel bulup yerleştim.Burdan tüm şehir gözüküyordu.Sam'i yatırdıktan sonra uyudum.Sabah Sam'i alıp kahvaltıya indim.Kahvaltıdan sonra kapıma geldiğimde kapımı açamadım. Ordan geçen biri yardım etti.
---Ben Peter.
---Coni.
Evli misiniz?Gerçi çok saçma bir soru.Çünkü bebeğiniz var.Kocanız çok şanslı olmalı.Çünkü çok güzelsiniz...
---Aslında ben evli değilim.
---Aaa öyle mi?
---Evet.
---Ben bir yan odada kalıyorum birşeye ihtiyacın olursa kapımı çalabilirsin.
---Tamam.
Kapıyı kapattım ve Sam'i yatağına koydum.Ahhh çok yakışıklıydı.Kıvırcık çiğ sarısı saçları,yeşil gözleri,kaslı vücudu.....Akşamüzeri kapım çaldı.Açtım.Peter'dı.
---Eee rahatsız ettiysem bağışla ama akşam yemeğini beraber yiyelim mi diye soracaktım?
---Aaaa olur.
---Tamam.Sekizde.
---Sekizde.
Kapıyı kapattığımda heyecandan ölüyordum.Saat sekizde kapımı çaldı.
---Hazır mısın ?
---Evet.
---Sam gelmiyor mu?
---Hayır onu uyuttum.
Aşağı indik.Yemek salonu çok güzeldi.Heryere kırmızı hakimdi.Yemek yedik.Ordan burdan konuştuk.Sonra odalarımıza geri döndük.
Kapıyı açtığımda Daniel tam karşımda duruyordu.Kapıyı geri kapattım ve Peter'ın odasına vurmaya başladım.
---Noldu Coni?!?!
---O burda.
---Kim?
---Daniel!!
---O kim?
---Sapığım!!!
---Ne?!?!?!!!!!
---Ne yapacağız?
Peter kapıyı açtığında Daniel tam karşısında duruyordu.Daniel Peter'a bir yumruk attı.Beni kendi odama sürükledi.Sonra da Peter'ı.
---İmdatttttt!!!!!!
Bu sırada Sam ağlıyordu.Peter ipleri çözdü.
---Bunu nasıl yaptın.
---Çünkü ben ajanım.
---Ne ?
Alelacele çıktık.Daniel'e ne oldu bilmiyorum.
Bir hafta sonra......
Peter ile beraber gizli evinde kalıyoruz.Bir akşam benimle konuşmak istedi.
---Coni?
---Evet?
---Benimle evlenir misin?
---EVET!!!
Biz sevinçten sarılırken kapı çaldı.
---Buyrun?
---Ben Peter'ın karısıyım.
Peter'a döndüm.Karısı bana bakıyordu,ben Peter'a bakıyordum,o da yere bakıyordu.Kadının yanında ortalama sekiz yaşında bir kız kız belirdi.Gözlerim dolmaya başlamıştı.Sam'i kaptığım gibi dışarı fırladım.Peter arkamdan bağırıyordu.Taksinin geçmesini beklerken Daniel'ın arabası durdu.
---Daniel,tamam seninle evleneceğim.
---Gerçekten mi?
---Evet gerçekten!

Eve Giren Yabancı (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin