-20 Yıl Sonra-Elli yaşıma basmıştım.Sam 30,Anna ise 20 yaşındaydı.Addy'i o olaydan sonra bir daha görmemiştim.
"Abla!"
Bana böyle seslenmesini sevmiyordum.Aramızda 20 yaş olabilirdi belki ama olsun!Sevmiyordum!
"Efendim?"
"Anna çağırıyor!"
Sıkıntıyla yerimden kalktım.Geçen akşam koltukta uyuyakaldığım için belim tutulmuştu.Asansöre binip Anna'nın odasının bulunduğu kata çıktım.Asansör açıldığında Anna'nın endişeli yüzüyle karşılaştım.
"Noldu?" diye sordum.
"Elbisemi bulamıyorum anne!" diye ciyakladı.
Bu akşam partiye gidecekti.
"Her yere baktın mı?"
"Evet!"
Kapının çalmasıyla asansöre ilerledim.
"Sen aramaya devam et ben şimdi gelirim."
Mary trafik kazasında ölmüştü.Bu yüzden evde hizmetli yoktu.Bir daha kimseye güvenemeyip işe almamıştım.Kapıyı yavaşça açınca yıllardır hasret kaldığım o yüzü gördüm.
"Senin ne işin var burada?"
"Görmeyeli yaşlanmışsın."
"Gider misin?" Kapıyı kapatacağım sırada ayağıyla engelledi.
"Kızımı görmeye geldim."
"Bunca sene neredeydin peki?"
Cevap vermeyeceğini anlayınca kapıyı yüzüne kapattım.
"Coni,lütfen?"
Tekrar yukarıya çıkıp Anna'ya yardım etmeye başladım.Çok güzel bir elbise seçmişti.Kızımı böyle gördüğümde gözlerimden istemsiz iki yaş aktı.
"Babam mı gelmiş?"diye sorduğunda şaşırarak ona baktım.Makyaj yapmayı kesip yanıma oturdu ve ellerimi ellerinin arasına aldı.
"Anne,onu benden sakladığını biliyorum ve doğruyu yapıyorsun.Az önceki konuşmanızı dinledim ve haklı olduğunu söylemek istiyorum."dedi.Sadece gülümsedim.Aşağıya inip Sam'in karşısına oturduk.Sam,tabletten başını kaldırıp Anna'yı süzdü ve "Çok güzel olmuşsun."dedi ve önündeki aygıta bakmaya devam etti.Sonra başını kaldırıp bana baktı.
"Bu akşam ne yiyeceğiz abla?"diye sordu.Zihnimde yankılanan abla kelimesini susturup "Bir şeyler ayarladım."dedim.Ona gerçekleri söylediğimde on beş yaşındaydı.Başta bana o kadar çok kızmıştı ki bir an hiç affetmeyecek sanmıştım.Ama sonra bana doğru yaptığımı söyleyip sarılmıştı.
Koltukta yer açarak Sam'i çağırdım.Sam biraz oflasada geldi.İkisinide sarılıp "Sizi çok seviyorum çocuklar."dedim.İkiside sarılmama karşılık verdi.
Evet,belki aşk hayatında başarılı olmamış olabilirdim,ama olsun.Cesurca davranıp Sam'i,ve yine cesurca davranıp Anna'yı kazanmıştım.
-SON-
Kısa olduğunun farkındayım ama elimden bu kadar geldi.Ben bu hikayeye 2014 Mayıs ayında başlamıştım.İlk hikayem olduğu için yazım hataları yapmış olabilirim.Bu kurgu aklıma nereden geldi bilmiyorum ama iyiki gelmiş.Diğer hikayelerim Siyah Ruj,Son Eylül,Adalı Aşıklar ve Kameraman'a da beklerim.
Hoşçakalın ;)