Laptopu kapattıktan sonra odayı kilitleyip çıktım.Daha sonra gelecek ve işime kaldığım yerden devam edecektim.
Sabah Sam'i gıdıklayarak uyandırmak hobimdi.
"Kalk bakalım uykucu"
"Anne beş dakika daha uyuyamaz mıyım?"
"Üzgünüm tatlım."
Yataktan doğruldu.Birkaç dakika etrafına şaşkınca baktıktan sonra çekmeceden bir defter çıkardı.Bana uzattığında şaşırdım.
"Bu ne hayatım?"
"Hediyen"
"Teşekkür ederim canım"
Ona sarıldım.Acaba gerçek annesi olmadığımı bilse şimdi ki gibi bana sarılır mıydı?
"Hadi kahvaltıya"
Odadan çıktım.Çalışma odama gelerek masaya oturdum.Bunu günlük olarak kullanabilirdim.
07.08.2014
Sevgili günlük,
Hayatımda hiç yapmayacağım birşey yaptım.Annesiyle oğlunu ayırdım.Bana anne diyor.Ne kadar acı çekiyorum bir bilsen.Bunun yarı sıra adam öldürdüm,sapığım vardı ve onunla evlendim,hayaletle iş birliği yaptım ve yine adam öldüreceğim.Hayatım fiyasko.Yakında idam edileceğim diye korkuyorum.Bu defteri bana Sam aldı.Sam....Oğlum...Oğlum değil belki ama onu çok seviyorum.Helen'dan onu ayırdım.Çünkü o kötü bir kadın,kadındı daha doğrusu.Babama çok benziyor.Kardeşime annelik yapıyorum.Bu çok tuhaf!Belki birgün öğrenecek.O gün diyeceğim ki--
Kapının çalmasıyla defteri aniden kapattım ve çekmeceme koydum.
"Girin"
Kapı açıldı ve Mary görüş hizama girdi.
"Hanımefendi kocanızın annesi geldi aşağıda sizi bekliyor"
"Çıkabilirsin"
Annesi mi?Ne diyecektim ki?
Aşağı indiğimde kahverengi deri koltukta oturan açık tenli yüzü hafif hafif buruşmaya başlayan sarı saçları beyaza dönen kahverengi gözlü bir kadın oturuyordu.
"Hoşgeldiniz"
"Gina ah tatlım Daniel'ın öldüğünü daha yeni öğrendim.Nasılsın?"
Bana sarıldı ve bir adım geri çekildi.Sam koltukta kitap okuyordu.
"Oğlunuz çok tatlı ismi ne--"
"Benim ismim Coni"
"Ah özür dilerim senin hizmetçi olduğunu bilmiyordum Gina sandım seni"
Hizmetçi gibi görünmüyordum ben bir kere.
"Yanlış anladınız ben Daniel'nı karısıyım.Gina öldü."
"Ne?"
"Oğlumun ismi Sam ama Daniel'dan değil."
Babamdan.Tabi ki söylemedim ama bir tarafım haykırıyordu.
"Özür dilerim.Coni ben Daniel'ın annesiyim"
"Memnun oldum.Ne içersiniz?"
"Kahve"
Kahvelerimizden bir yudum alarak konuşmaya devam ettik.Dün öğrendiğim şeyi artık söylemenin zamanı gelmişti.
"Kocanızı aldatdınız mı?"
"E-efendim?"
"Bunda anlaşılmayacak birşey yok"
"Ne cüretle böyle bir--"
"Daniel'ın üvey babası benim babam çünkü"
"Ne?"
"Anlatacak mısınız?"
Sam az önce odasına gittiği için rahat konuşuyordum.
"Babana aşık olmuştum hepsi bu.Ama kocam David'i de çok seviyordum.Bir hata sonucu Daniel doğdu.Ama ona babanın onun üvey babası olduğunu söyledim."
Birkaç dakika sessiz kaldıktan sonra kayınvalidem konuşmaya devam etti.
"Coni iyi birine benziyorsun,senden özür dilerim siz Daniel ile üvey kardeşsiniz nasıl evlendiniz?"
"Para olunca hiçbirşey zor değildir."
"Anlıyorum fakat ben senden bu evi alıcam.Yani vasiyet olarak.Gina olsaydı tabi almazdım."
"Bu evi alamazsınız"
"Neden?"
"Çünkü Daniel bu evi bana bıraktı."
Cebimden dün bulduğum kağıdı çıkarıp ona uzattım.
"Burda sadece değerler yazıyor.Ev ile ilgili birşey yok"
"Ama bulabilirim"
"Eğer bulursan vazgeçerim.Sadece dört günün var"
"Siz nasıl kayınvalidesiniz?"
"Bak hayatım ben Daniel'a Gina'yı layık gördüm seni değil"
"Babam ile olan ilişkinizden dolayı bari bunu yapın"
"Olmaz"
"O zaman size şunu söylemeliyim ki Daniel bir katil"
"İnanmıyorum"
"Babamı,annemi,Gina'yı o öldürdü"
"Ne?"
"Evet bu söylediklerim doğru çünkü hepsini gördüm"
"Buna rağmen onunla evlendin öyle mi?"
"Evet çünkü ona aşık oldum"
Yalan söylüyordum ama mecburdum.Kahvesinden bir yudum daha alarak ayağa kalktı.
"Tanıştığımıza memnun oldum Coni...soyadın neydi tatlım?"
"Martin"
"Kızlık soyadın?"
"Babama aşık olduğuna göre bilmen lazım"
Suratı asıldı.
"Neyse Coni dört günün var"
O gittiğinde Daniel'ın ofisine geri döndüm.O lanet kağıdı bulmak zorundaydım.Evraklarla dolu olan dolaba gittim."V" yazılı olan evrakları aradım.En arkaya sıkıştırılmış bir dosya buldum.
VASİYET
Mirasçım olan Coni Martin'e aşağıda bulunanları bırakıyorum.
Ev.....................1.000.000
4 Araba.............250.000
Yazlık................500.000
Holding.............7.000.000
Bunların yanı sıra bankada ki paramın hepsi.(100.000.000.000)
Bulmuştum!Kağıdı ofisimdeki kasaya koymak için cebime koydum.Evrak dolabını kapatırken aklıma"G" harfi geldi.Belki Gina'yı hakkında birşey vardı?Bir kaç dakikanın ardından istediğim evrağı bulmuştum.
GİNA
Memory Deli Hastanesi
Hastamız olan Gina Kyle'yi taburcu ettik.Hastanemize olan borcunuz 234.700 dolardır.Geçmiş olsun.
Başka bir dosyası var mı diye iyice aradım ama bulamadım.Aklıma Daniel'ın o dosyaları kasasına saklıyor olabileceği geldi.Kasayı bulmam zor olmadı.Masanın altındaydı.Şifreyi bilmiyordum.Bu yüzden kilere alet dolabının olduğu yere indim.Bir Demir çubuk ve bir tornavida alıp kasanın yanına gittim.Demir çubuğu kasanın yanındaki küçük aralığa soktum.Elimden geldiğince ters yöne çevirdim.Elime geçen sert birşeyler defalarca vurdum ama açamadım.Şifreyi denemeye başladım.Benim doğum tarihimi,annesini,babamı yani üvey babasını aklıma gelen birçok şeyi denedim ama olmadı.Tek bir hakkım kalmıştı.Sonradan aklıma geldi Gina!Tarihi yazdım.Kapı birkaç sesten sonra açıldı.Şimdide önümde bir banka kasası anahtarı,bir silah,500.000 dolar,kimlik,pasaport ve Gina'nın evrakları vardı.