5.Bölüm
---Seni ist....
Helen telefonu hemen kapattı.
---Jhon'a birşey yapmış olabilir mi ?
---Sanırım bunun cevabını biliyorsun.
Helen'ının telefonuna mesaj geldi.
Jhon'a birşey olmadı.Coni gelmezse o ölür.
---Coni?
---Efendim?
---Şu mesaja bak!
Mesajı okudum.
---Ne yapacağız?
---Tabi ki de istediği şeyi.
---NE!!
---Coni,bak eee ben..... Jhon'u seviyorum.Ölmesini istemiyorum.
---Bunun için beni mi tehlikeye atıyorsun yani?
---Üzgünüm ama evet.
---Benden uzak dur!!!
Koşar adımlarla odadan çıktım.Tehlikeli olmasına rağmen bodrum kata inip kapıyı kapattım.Ağlamaya başladım.Helen nasıl böyle düşünebilirsi ki?Helen'ının sesini duydum.
---Coni nerdesin ?Bak özür dilerim tamam mı?Başka şekilde halledebiliriz.Lütfeen.....ahhhhhhh imdat!!!!
---Helen!!
Yukarı koşarak çıktım.Helen yerde yatıyordu.Bacağından kan akıyordu.Yanında da bir not vardı.Şöyle yazıyordu;
Coni,bana gellll,sevgili Coni,gelllll!!!!
Notu yırtıp mutfağa gittim bir tane el bezi aldım.Helen'ının yanına dönüp bacağını sardım.Onu kanepeye taşıdım.Arada birşeyler mırıldanıyordu.
---Coni,kame...ralara bak!
Helen'ı kanepeye yatırdım.Sonra kamera kayıtları için tavan arasına kata çıktım.Bilgisayardan şimdi ki saatte baktım.Şöyleydi;
Helen beni arıyor,o sapık geliyor,ve ve neee fısıldaşıp bıçağını çıkarıyor,Helen'ı yavaşça yere bırakıyor ve salona gidiyor sonra.....ben geliyorum Helen'ı kanepeye yatırıyorum yukarı çıkıyorum sapıkta Helen'ı alıp evden çıkarıyor.
Hemen aşağı indim.Kanepe boştu.Helen'ı alıp gitmişti.Ve ben bu koca evde yapayalnız dışarıda sapığım ve Helen.Helen beni kullanmıştı.Evin heryerini kapadım.Bodruma inip birkaç tahta ve çivi aldım.Pencereleri tahtalarla kapattım.Bütün ışıkları söndürdüm.Arta kalan çivileri tahtaya çaktım ve ayağa basacak konuma getirdim.Alt kattaki heryere koydum.Alarmı çalıştırıp yukarı çıktım.Pencerelerden dışarıyı izledim.Saat sabahın dördüydü.Görünürde kimse yoktu.Derken kafama dank etti.Bodrum katta başka deliller olabilirdi.Kendi yaptığım tuzaklara dikkat ederek Bodrum'a indim.Ilk indiğimde çamaşır makinesinin üzerindeki kirli çamaşırlar,sağa bakınca yere örtülmüş yorgan ve üzerinde benim fotoğraflarım,sol tarafa bakınca o da ne Helen'ının cep telefonu.Hemen telefonu elime aldım.Ilk önce mesajlara baktım.
Sevgilimmmm
Coni ne durumda ne zaman alıyım onu ?
Jhon Aşkımmmmm
Coni ne zaman ölecek?
Coni'nin Babası
Ne zaman geleceksin yanıma canım?
Ortak
Coni delirmiş durumda.
Bu ne ya?!? Kadın resmen işletiyor yaaaa !! Babamla nasıl tanışmış?Çıldırıcam.Dibimdeymiş resmen.
Saat öğlen on iki;
Su bitmişti.Evden çıkmam gerekiyordu.Zaten hava aydınlıktı.Yanıma biraz para aldım.Evden çıktım.Sanki günlerdir gün yüzü görmemiş gibiydim.Eve en yakın markete gittim.
---Su alabilir miyim ?
---Tabi, buyrun.
---Iyi günler.
Eve gitmek hiç istemiyordum.Marketten çıkınca parka gittim.Bir banka oturdum.Derken Helen'ı gördüm.Bir yere gidiyordu.Peşine takıldım.Sokakları dönüyordu.Sonra bir çıkmaza geldi ve durdu.Arkasına dönmeden;
---Coni neden benim takip ediyorsun?
---Babamı nerden tanıyorsun?
Bana döndü,
---Çünkü o bebeğimin babası.
---Nee!!
---Peki Jhon,onu sevmiyor muydun?
---Sadece Nick 'e yardım ediyordum,Jhon zaten öldü.
---Nick kim?
---Senin sapığın!
---Ne istiyorsunuz benden ?
---.....
Gözleri arkamda biri varmış gibi bakıyordu.Arkama döndüm.Kimse yoktu.Önüme döndüğümde Helen gitmişti.Hemen babamı aradım.
---Alo canım?
---Bana canım deme sen nasıl annemi aldatırsın?
---Nerden biliyorsun?
Sorusuna yanıt vermeden yüzüne kapattım.Eve doğru koştum.Sonra birşeye takılıp düştüm.Birisi ayaklarımdan tuttu.
---Merhaba güzelim ben Nick!
---Bırak beni imdat!!!
Ama o çoktan beni bayıltıp kendi evime taşıyordu.Kapıları kapattı.Helen beni bir sandalyeye bağladı.Nick kulağıma fısıldadı.
---Sonunda birbirimize kavuştuk.Coni.....