بسته کوچیکی که پشت در پیدا کرده بود رو روی میز گذاشت و سمت یخچال رفت تا چیزی برای تَر کردن گلوش پیدا کنه،تابستون و گرما رو میشد تو صدر لیست چیزهایی که ازشون فراری بود طبقه بندی کرد!!! البته به غیر از امروز که با بکهیون قرار داشت،خم شد و همونطور که داشت بین آبمیوه پرتقالی و هندوانه ای تصمیم میگرفت چونه اش و خاروند،البته که روز های تابستونی دیگه ای هم که قرار بود با بکهیون بگذرونه هم حساب میشد!!! مگه نه؟!
آبمیوه کوچیکی رو باز کرد و فورا سر کشید.- هی...دِیت چطور پیش رفت؟!
- هی هیونگ!!!
سرش و برای ییشینگ که تازه وارد آشپزخونه شده بود تکون داد،ییشینگ پشت میز ناهارخوری نشست و به چانیول که حالا لبخند دندون نمایی زده بود پوزخندی زد.
- اوه...یکی اینجا خیلی خوشحاله
چان فورا پشت میز نشست و همونطور که روی میز خط های فرضی میکشید و نیشش هنوز باز بود شروع کرد به توضیح دادن.
- خب اولاش خوب نبود...ولی نهایتا...من یه قرار دوم دارم!!!
ییشینگ یکی از ابروهاش و بالا انداخت.
- و؟!
چانیول لب هاش و به هم فشرد تا بیشتر از اون خودش و لو نده،زیادی برای حرف زدن درباره احساساتش واسه بقیه خجالتی بود،ولی نمیدونست چرا داره برای داد زدن این موضوع که " من بیون و بوسیدم" از درون منفجر میشه و امیدوار بود ییشینگ کمی بیشتر برای بیرون کشیدن اطلاعات پافشاری کنه.
- همین!!!
- میدونستم!!!ازون پسره بیش تر از این هم انتظار نمیرفت...
ییشینگ همونطور که ناامید شده بود دستاش و به سینه زد و به صندلیش تکیه داد و قیافه تو هم رفته چانیول و ندید.
- هیوونگ؟!منظورت چیه؟!
چان نق زد.
- خب اون ترسناکه،خیلی سخت میشه بهش نزدیک شد...ولی خب تو الان قرار دوم و داری،فکر کنم بتونی تا قرار بیستم بالاخره ببوسیش...دعای خیر من همراهته
ییشینگ رو به افق گفت و سرش و با تاسف تکون داد.
-من بوسیدمش و اونم باهام همراهی کرد
چان با پوزخندی گفت و پای راستش و روی پای چپش انداخت و چشم های ییشینگ گرد شد.
- واو پسر...بهت افتخار میکنم...تو از جونمیون پنج هیچ جلویی
با اومدن اسم جونمیون لبخند هر دو خشک شد و چانیول کمی رو صندلیش جا به جا شد و کمی سمت جلو خم شد تا با صدای آروم حرف بزنه.
-حالش بهتره؟!
- نه!!!
- تونستی چیزی بفهمی؟!
ČTEŠ
❃• 𝑾𝒐𝒓𝒔𝒉𝒊𝒑•❃
Fanfikce- چه خرگوش بی ادبی - تازه کجاشو دیدی؟! انگشتشو روی سینه مرد قد بلند ادامه داد و چونه اش و بین دستای سفیدش گیر انداخت. پوزخندی زد. - دور و بر این خرگوش وحشی نگرد،توانایی هاش بیشتر از اونیه ک فکر میکنی چشمای متعجب کریس درخشید. - یعنی باید رامش کنم؟! ...