^6^

566 35 18
                                    

YORUM yazmayı ve VOTE atmayı unutmayın lütfen💜

************************************
"Anneeee anneeee anneee!" Rahee'nin bağrışmaları yüzünden mis gibi uykum bölünürken yüzümü buruşturarak gözlerimi açmıştım.Başımda benim uyanmamı bekleyen Rahee kolumu dürtmeye devam ediyordu.

"Ne oldu?"

"Uyanın hadi.Amca da uyuyakalmış.
Birazdan okulum başlayacak." söylediği şeyle gözlerim yan koltukta uyuyan Baekhyun'a kaymıştı.Rahee'nin de dediği gibi uyumaya devam ediyordu.

"Amcayı da uyandır hadi."

Rahee dediğimi yaparak beni uyandırdığı gibi onu da uyandırmaya çalışmıştı.Ancak Baekhyun uyanmak istememiş ve kafasını yastığının altına yerleştirmişti.Rahee'nin şaşkın bakışları bana dönerken içimden kendime sadece sabır diliyordum.Bu halimle bir de Baekhyun uyandırmaya çalışacaktım.Gerçekten harikaydı.

"Sen git giyeceğin kıyafetleri seç hadi.Amcayı ben uyandırırım."

Rahee odasına gittikten sonra yavaşça yattığım yerden kalkmaya çalışmıştım.Bu yaranın bu kadar acıması normal miydi?Her hareketimde öyle bir acıyordu ki bıçaklandığım sırada bu kadar acımadığını düşünmeme sebep oluyordu.

Koltuktan kalktıktan sonra yavaş adımlarla Baekhyun'un yanına gidip kolunu dürtmeye başlamıştım.

"Uyan hadi.Rahee'yi kreşe bırakman gerekiyor."

"Sen bırak."

"Bu halimle nasıl bırakmamı bekliyorsun?Ayrıca burada kalmana izin vermemin tek sebebi Rahee'ye bakman,hatırlatırım.Kalk."

Kafasını yastığın altından çıkarıp dağınık olan saçlarıyla bana bakmaya başlamıştı.İkimizde garip bir şekilde bakışlarımızı birbirimizden ayırmazken bu saçma şeyi niye devam ettirdiğimi sorguluyordum içimden.

"Sabahları daha güzel oluyormuşsun."

"Senin için aynı şeyi söyleyemeyeceğim." ona gözlerimi devirdikten sonra kalktığım koltuğuma geri oturmuştum.Umarım yalan söylediğim için çarpılmazdım.

Oğlum elindeki kıyafetlerle salona girdiğinde sırıtarak Baekhyun'a bakmıştım.Madem Rahee'ye bakmayı kendi istemişti,o zaman onu giydirmeliydi de.Hem onlar bilmese de baba oğul vakit geçirmiş oluyorlardı benim sayemde.Bana teşekkür etmeliydi.

"Baekhyun amcanın yanına git de seni giydirsin Rahee."

Baekhyun,sırıtarak konuşmamın ardından gözlerini kısarak bir süre bana bakmış ardından Rahee'yi giydirmeye başlamıştı.İtiraf etmeliyim ki ikisi yanyana çok güzel ve sevimli duruyorlardı.
Baekhyun zamanında beni terk etmeseydi gerçekten güzel bir aile olabilirdik.Bu detayı fark edince Baekhyun'a olan nefretim birden kabarmıştı.

"Çantan hazır mı Rahee?"

"Evet.Bir sürü oyuncak koydum.Sen benim arabamı bulabildin mi anne?"

"Hayır.Okulda değil miymiş?"

"Hayır...Ne yapacağız o zaman?"

"Yenisini almalıyız sanırım."

"Ama aynı renk olsun.Biliyorsun..." ima ettiği şeyi anlayınca gülümsemeye başlamıştım.

"Merak etme,o iş bende." göz kırparak konuştuğumda Rahee gülmeye başlamıştı.İkimizin konuşmasına kulak misafiri olan Baekhyun'un yüz ifadesi ise ne konuştuğumuzu anlamadığının kanıtı niteliğindeydi.

İkisi birlikte evden çıktıktan sonra rahat bir nefes almıştım.Baekhyun'un evimde kalması ne kadar can sıkıcı olsa da işe yaramadığını söyleyemezdim.

Forget Love~BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin