YORUM yapmayı ve VOTE atmayı unutmayın lütfenn💜
***********************************
"Etrafta bir şey bulabildiniz mi?" olay yeri incelemede çalışanlara yönelttiğim sorunun cevabı maalesef olumsuzdu.Hayır,anlamıyordum burada iki cinayet işleniyordu ve nasıl tek bir suç aleti veya başka bir şey bulamıyorduk?"Önceki patronu öldürenle aynı kişi olabilir mi?"(Sm)
"Bir ihtimal.Joongi,adamın nasıl öldürüldüğü hakkında bir fikrin var mı?"
"Muhtemelen boğularak öldürülmüş.Geldiğimizde ölüm saatinden çok geçmemesine rağmen yüzü mosmordu.Ama kesin bir şey diyemiyorum.Her şey otopsi sonucundan sonra belli olacak."(Jn)
"Burası lanetli filan olmalı,başka açıklaması olamaz."
"Bir daha burayı birinin devralacağını sanmıyorum.Muhtemelen çürüyüp gider."(Sm)
"Ya da işletilmemesine rağmen cinayetler burada işlenmeye devam eder." Joongi'nin konuşmasıyla Soominle bakışlarımız ona kaymıştı.
Ne demeye çalıştığını anlamış gibiydim ama sanki yanlış anlamış gibiydim de.Doğru anlayabilmek için sadece biraz uykuya ihtiyacım vardı.Yaklaşık 27 saattir uyumuyordum.Saat neredeyse gece yarısına gelmek üzereydi.Kısacası pilim çoktan bitmişti ama uzatmalara oynuyordum.Bu tıpkı telefonumun şarzının yüzde ikide kalıp kapanmamak için direnmesi gibiydi.
"Burada bir cinayet daha mı işleneceğini söylüyorsun?"(Sm)
"Belki de birden fazla."(Jn)
"Ne düşündüğünü açıkca söylesene.Zaten kafam allak bullak..."
"Diyorum ki katil öldürdüğü kişileri kafasına göre burada öldürmedi.Yani onları özellikle buraya çekti.Bunu nasıl yaptığı hakkında bir fikrim yok ama bence Soomin'in dediği gibi burası çürüyüp gitmeyecek.Eğer burayı,bunca olan şeye rağmen devralan biri olursa şaşırmayın."(Jn)
"Devralıp işletmezse?"
"Dediğim gibi işletmezse bile katil onu buraya çekmenin bir yolunu mutlaka bulur.Aynı bu adama olduğu gibi.Kim bilir katille arasında ne gibi bir sorun vardı..."(Jn)
"Ölen patronla bu adamın katilinin aynı kişi olduğundan çok eminsin.Ya yanılıyorsan?Ya bunların tamamı bir tesadüfse ve katil aynı kişi değilse?"(Sm)
"Bu kadar tesadüfün mümkün olacağını sanmıyorum ama oldu diyelim,bu bizim tek bir katil üzerinden ilerlememize engel değil.Ölen patronun katilinden önce bence bu adamın katilini bulmalıyız.Hem olay çok daha taze,kanıt bulmamız daha kolay.Muhtemelen bu adamın katilini bulunca zaten otomatikmen ölen patronun da katilini bulmuş olacağız."(Jn)
"Cidden bu iş için yaratılmışsın..." Soomin hayranlık dolu bakışlarıyla konuştuğunda Joongi'yle kıkırdamıştık.Joongi gerçekten hırslı biriydi ve oldukça başarılıydı da.Bazen ona imreniyordum ama bu kısa sürüyordu.Onun kadar çalışmak sadece delilikti.
"Esneyip duruyorsun Danbi.Gidip dinlen istersen biraz." Joongi konuşunca cesedin üstünde olan bakışlarımı ona çevirmiştim.
"Siz de yorgunsunuz.Benim gidip dinlenmem size haksızlık olur."
"Bizim çocuğumuz yok.İnan biz senin kadar yorulmuyoruz.Hem çocuk demişken,Rahee nerede?Kim bakıyor?"(Jn)
"...Babası bakıyor..." söylediğim yalan aklıma geldiği için gözlerimi kaçırarak konuşmuştum.Joongi'nin yutkunduğunu fark edince ona yalan söylediğim gerçeği beni utandırdığı için parmaklarımla uğraşmaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget Love~Baekhyun
Ficção Adolescente"Bizi hala unutamadığının farkındayım.Ağzın başka bir şey söylese de gözlerin seni ele veriyor." "Yanılıyorsun Byun Baekhyun.Ben senin bizi bitirdiğin gün,beni arkanda öylece bıraktığın gün seni unuttum.Gözlerimde görmek istediğini görüyorsun,aslını...