^40^

231 20 12
                                    

YORUM yapmayı ve VOTE atmayı unutmayın lütfen💜

(Okunma sayısı ile atılan oylar paralel değil :( . Lütfen okuduğunuz bölüme vote atmayı unutmayın :))

************************************
Soomin dinlenmem için beni eve göndermişti ancak gözüme bir gram uyku girmemişti.Gördüklerimden sonra uyuyabilmem tuhaf olurdu zaten.

Bir de yetmiyormuş gibi pişkin pişkin sizin haberiniz olmadan halledecektim diyordu.Baekhyun'un değiştiğine inanıyordum ancak bu gün,yanıldığımı yüzüme çok sert bir şekilde vurmuştu.Baekhyun değişmemişti,
değişemezdi.Bir çocuğunun olması bile onu değiştirmeye yetmemişti.

Duyduğum korna sesiyle kendime gelip silkinmiştim.Trafikteyken onu düşünemezdim.Onu düşünmek beni sinirlendirmekten başka işe yaramıyordu.

Sonunda tamirhanenin önüne geldiğimde arabayı bir kenara park edip Soomin'i bulmak için arabadan inmiştim.

Soomin güç bela başkomiserden izin almıştı.Nasıl aldığı hakkında bir fikrim olmasa da saatler sürmesinden ne kadar uğraştığını tahmin edebiliyordum.

"Danbi!Buradayım!" kafamı Soomin'in sesinin geldiği yere çevirip oraya adımlamaya başlamıştım.Kendi arabasına yaslanmış bir şekilde olay yeri inceleme ekibini izliyordu.

"Bir şey bulabildiler mi?" ben de yanına gidip onun gibi arabaya yaslanmaya başlamıştım.

"Henüz değil."

"Sen şeyi eski yerine koydun değil mi?" bulduğumuz kanıtı ima ederek konuştuğumda kafasıyla onaylamıştı.

"Neden sözümü dinlemiyorsun?" Soomin bakışlarını bana çevirerek konuştuğunda ne söylemek istediğini anlamıştım.

"Fırsatım olmadı.Bir şeyler yaşandı..."

"Ne gibi şeyler?" kaşlarını çatarak sorduğunda ona anlatmamın,özellikle de şu an anlatmamın mantıklı bir fikir olmadığını düşünmüştüm.

"Buranın işi bittikten sonra biraz içmek ister misin?"

"Baekhyunla mı ilgili?En son malum günden sonra bana bunu teklif etmiştin.Hoş,hamile olduğun için sen süt içmiştin ama..."

"Evet onunla ilgili.Ama bunu şu an anlatamam.Şimdi işimize odaklanalım.Akşam ona sövmen için bol bol vaktin olacak."

"O zaman Joongi'yi de çağırıyorum.Biliyorsun Baekhyun'a sövme konusunda üstüne yok." kıkırdayarak konuştuğunda ben de kıkırdamıştım.

Olay yeri inceleme ekibini izlerken sonunda Soomin'in tekrar yerleştirdiği kanıtı bulabilmişlerdi.Arama bir buçuk saat daha devam etmişti.Birkaç parça şeyi de kanıt olarak aldıktan sonra dağılmıştık.

Soomin çok güzel bir mekan keşfettiğini söyleyerek bizi oraya götürmüştü.Daha sonra bize Joongi de dahil olmuştu.Karnımızı doyururken bir yandan da içiyorduk.Uzun zamandır içmediğim için önce biraz midemi bulandırsa da daha sonra rahatlamıştım.

Rahee'yi okuldan alması için Lay'e mesaj atmıştım.Muhtemelen Lay'e gerek kalmadan Baekhyun alacaktı zaten ama ben işimi garantiye almak istemiştim.Akıllara neden Lay sorusu geliyor olabilir.Aslında Kai ve Lay arasında kalmıştım ve galip gelen Lay olmuştu.Ondan ne kadar hazzetmesem de açık sözlülüğüyle en güvenilir oydu.

"Ee?Çıkar artık ağzındaki baklayı?Ne oldu yine?" Soomin'in sorusuyla elimdeki bardağı kafama dikip tekrar doldurmaya başlamıştım.

"Haklıymışsın.Baekhyun değişmemiş.Ben...Sadece onun değiştiğine inanmak istediğim için öyle görüyormuşum galiba..."

Forget Love~BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin