YORUM yazmayı ve VOTE atmayı unutmayınız lütfennnnnn💜
*************************************
"Patronunuzun ölümü hakkında ne düşünüyorsunuz?""Muhtemelen duymuşsunuzdur öldüğü gece burada kavga çıkmıştı.O yüzden neredeyse herkes ben ve birlikte çalıştığım kişiden şüpheleniyordu.Ama biz yapmadık.Kavga esnasında sinir krizi geçirirken etrafı dağıtımaya başladı.Ardından ayağı bir şeye takıldı,neye takıldığını o esnada göremedim,takıldığı şey yüzünden düştü ve kafasını sivri bir yere çarptı.Ardından da öldü zaten."
"Kavga sebebi neydi?"(Jn)
"Bir çakmak.Çakmağını kaybetmişti ve bundan bizi sorumlu tuttu." yerine oturmayan taşlar vardı.Ayrıca neden bilmiyorum ama adamın kafasını vurarak öldüğüne inanmıyordum.
"Aranız nasıldı?Yani adam yakın zamanda öldü ama pek de üzülmüş gibi görünmüyorsunuz."
"Aramızın çok da iyi olduğu söylenemez.Açık söylemek gerekirse onu sevmiyordum."
"Otopsi sonuçları ne zaman çıkacak Joongi?"
"Bu gün veya yarın.Çıkması yakındır."(Jn)
"Burada çalışan başka biri var mı?"
"Var.Hatta öldüğü gece o da yanımızdaydı."
"Şu anda nerede?"
"Araya çıktı.Gelmesi yakı- Hatta geldi." yanımıza doğru adımlayan 17-18 yaşlarındaki genç bir çocuktu.
"Bir sorun mu var Chanyeol abi?"
"Polisler patronun ölümü hakkında bilgi toplamak için gelmişler Seojoon." Seojoon?Bu isim Minseok'un verdiği isimlerden biri değil miydi?
"Seninle de konuşabilir miyiz biraz?"(Jn)
"Tabi."
"Chanyeol bey bizi biraz yalnız bırakır mısınız?" Chanyeol ve Seojoon bir süre göz göze gelmiş ardından Chanyeol kalkıp yanımızdan uzaklaşmıştı.Chanyeol'un kalktığı yere ise Seojoon oturmaya başlamıştı.
"Kaç yaşındasın?"
"17."
"Okulunu niye bıraktın?"(Jn)
"Öyle gerekti."
"Patronunu sever miydin?"
"Çok değil."
"Niye?"
"Bilmem.Kanım ısınmamıştı sanırım."
"Ölümü hakkında ne düşünüyorsun?"(Jn)
"Ne düşünmem gerektiğini bilmiyorum."
"Nasıl öldüğünü Chanyeol bey bize biraz anlattı.Senden de duyabilir miyiz?"
"Abim ne anlattıysa o."
"Abin?Chanyeol bey öz abin mi?"
"Evet." bu oldukça şaşırmama sebep olmuştu.İki kardeşin ne tesadüfki ikisinin de gecenin bilmem kaçında iş yerinde olası gelmişti ve yine tesadüfün bölyesi ki aynı gece patronları ölüyordu.Biraz,tuhaftı.
"Abin bize patronunun sinir krizi geçirirken elini kalbine götürdüğünü ve aniden yere yığıldığını söyledi.O an ne hissettin?" dudaklarını ıslattıktan sonra yutkunmuştu.
"Hiçbir şey.Dediğim gibi pek sevmiyordum zaten." çocuğun söylediği şeyle Joongi ile göz göze gelmiştik.Seojoon attığım yemi yemişti.Bu da yalan söylediklerini gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget Love~Baekhyun
Fiksi Remaja"Bizi hala unutamadığının farkındayım.Ağzın başka bir şey söylese de gözlerin seni ele veriyor." "Yanılıyorsun Byun Baekhyun.Ben senin bizi bitirdiğin gün,beni arkanda öylece bıraktığın gün seni unuttum.Gözlerimde görmek istediğini görüyorsun,aslını...