^35^

363 31 11
                                    

YORUM yapmayı ve VOTE atmayı unutmayın lütfen💜

***********************************
"Patronun ölümünden biraz fazla zaman geçmedi mi?Şimdi bir şey arasanızda bulabileceğinizi sanmıyorum." adam biz etrafı ararken konuştuğunda kısa süreliğine bakışlarımı ona çevirmiştim.Bana göre o da şüpheliler arasındaydı.Sonuçta kim birinin öldürüldüğü bir tamirciyi devralmak isterdi ki?

"Sanırım katilin çoktan kanıtları temizlediğini ima ediyorsunuz,yanlış mıyım?" anlaşılan Soomin'de adamdan şüpheleniyordu.

"Hayır.Demek istediğim o patron öldükten sonra burası birçok defa temizlendi.Ne bir ayak izi ne de bir parmak izi bulabilirsiniz." söylediği şeyle kaşlarım çatılmıştı.Otopsi sonuçlarını bilmeyen biri,patronun kimsenin etkisi olmadan öldüğünü düşünüyor olması gerekiyordu.Doğal olarak böyle bilen biri de parmak izi aradığımızı düşünmezdi.Bu adam bir şeyler saklıyordu.

"Adam başkası tarafından öldürüldü yani." biz şu anda sol işaretinin bulunduğu herhangi bir şey veya adamın,biri tarafından öldürüldüğü bilindiği için kullanılan eldiveni arıyorduk.

Katilin eldiven kullandığından emindik.Çünkü adam boğularak öldürülmüştü ve boğazında tek bir parmak izi bile yoktu.Bu da katilin eldiveni olduğunu kanıtlar nitelikteydi.

"Sürekli söylediklerimi çarpıtıyorsunuz.Beni anladığınızı düşünmüyorum."

"Kesinlikle..."

Bir süre sonra elimiz boş bir şekilde tamirciden çıkmıştık.Her yeri en ince ayrıntısına kadar aramamıza rağmen sonuç koca bir hiçti.

"Arabanın sahibi nerede oturuyor?"(Sm)

"Şu binada.Ama benim daha fazla vaktim kalmadı.Rahee birazdan okuldan çıkar.Onu almam lazım.Siz devam edin."

"Tek dönebilecek misin?"(Jn)

"Dönebilirim."

"Seni bıraktıktan sonra devam edelim."(Sm)

"Hayır,daha fazla vakit kaybetmeyelim.Ölen patronun yakınları başkomiseri sıkıştırıp duruyormuş.Hem çocuk değilim.Hallederim merak etme."

"İyi,peki madem."(Sm)

İleriden bir taksi çevirip Rahee'nin okuluna gitmiştim.Okulun bahçesinden girerken beklemediğim ve oldukça şaşırdığım bir görüntüyle karşılaşmıştım.Baekhyun'un arabası buradaydı.Ona Rahee'yi okuldan alması konusunda bir şey söylediğimi hatırlamıyordum.

Okulun içine girdikten sonra çocukların henüz çıkmadığını hala burada bekleyen ailelerden anlamıştım.Baekhyun'u bulmak için etrafta gözlerimi gezdirirken göz göze gelmiştik.En son ki konuşmamızın sonu pek iyi bitmediği için yanına gidip gitmeme konusunda tereddütteydim.Ancak Rahee çıktıktan sonra yan yana gelmek zorunda olduğumuzu fark edince şu anda yanına gitmememin mantıksız bir hareket olduğunu düşünerek yanına adımlamaya başlamıştım.Açık söylemek gerekirse fazlasıyla gergindim.

"Geleceğini bilmiyordum."

Baekhyun kısa süreliğine bakışlarını bana çevirip ardından bakışlarını geri çekmişti.Bu bana hala kızgın olduğunu anlamam için yetmişti tabi.

"Haber vermeme gerek olmadığını düşündüm.Sonuçta Rahee benim de oğlum."

"Haber vermen gerektiğini söylemedim zaten.Sadece şaşırdım."

Bir süre ikimizde konuşmamıştık.Kendimi affettireceğim bir şey olduğunu düşünmüyordum.Sonuçta benden bir şeyler gizleyen onlardı.

"Gerçekten hiçbir şey olmamış gibi mi davranacağız?" aniden sorduğu soruyla etrafta olan bakışlarımı ona çevirmiştim.

Forget Love~BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin