YORUM yapmayı ve VOTE atmayı unutmayın lütfen💜
***********************************
Baekhyun kahvaltıyı tek başına hazırlarken bir süre oğlumla koltukta öylece oturmuştuk.Kendini affettirme çabası içinde olması bile benim için yeterliydi ama onun bunu bilmesine gerek yoktu."Hadi gelin!" mutfaktan Baekhyun'un sesi duyulunca Rahee sanki hep bu anı bekliyormuş gibi beni beklemeden koşarak mutfağa gitmişti.Ben de peşinden gideceğim sırada telefonum çalmaya başlamıştı.
Ekrandaki ismi görünce sarhoş olduğum gece aklıma gelirken yutkunduktan sonra Joongi'nin aramasına cevap vermiştim.
"Efendim?"
"Galiba katili bulduk.Hemen gelmen gerekiyor."
"Hangi katili?İki cinayetin de katili aynı kişi miymiş?"
"Gelince her şeyi detaylıca anlatacağım.Sen bir an önce emniyete gel."
"H-hemen mi?" şimdi çıkarsam Baekhyun'a ayıp etmiş olurdum.Hem...İlk defa sadece minik ailemizin olduğu bir kahvaltı olacaktı.Benim için özeldi.
"Ani olduğunun farkındayım ama başka şansımız yok maalesef.Hemen gelmezsen sorguya başka bir ekip girecek."
"Anladım.On dakikaya orada olurum."
Telefonu kapatıp sıkıntılı bir nefes vermiştim.Adımlarım çekinerek mutfağa gitmişti.İkili masaya oturmuş beni bekliyordu.Rahee'nin sabırsızlığı gözlerine bakılarak bile anlaşılıyordu.
"Annen sonunda gelebildi Rahee." Baekhyun'un konuşmasıyla gergince ellerimle oynamaya başlamıştım.
"Ben size katılamayacağım.Joongi aradı,hemen emniyete gitmem gerek." Baekhyun'un bakışları beni bulurken yutkunmuştum.
"Gitmen şart mı?Yani...Kahvaltı yaptıktan sonra gitsen olmaz mı?"
"Hemen gitmem gerekiyor.İlgilendiğimiz dosyayla ilgili önemli bir gelişme oldu." Baekhyun derin bir nefes alıp kafasıyla onaylamıştı.
"Artık yiyebilir miyim?" Rahee'nin sorusuyla Baekhyun onu gülümseyerek onaylayıp saçlarını okşamıştı.
Odama gidip dolaptan siyah kot pantolonumu ve beyaz bir atleti alıp üzerim için de koyu yeşil bir gömlek çıkarıp düğmelerini iliklemeden giymiştim.Hazırlandıktan sonra arabamın anahtarını alıp çıkış kapısına yönelmiştim.O sırada yanıma Baekhyun da gelmişti.
"İşin çok uzun sürer mi?"
"Bilmiyorum.Bu tamirhanedeki cinayetin katili bulunmuş.Onun sorgusu var.Anlatacağı şeylere bağlı biraz."
"Sen yine de çok gecikme,olur mu?"
"Rahee ile tek başına kalmaktan mı korktun yoksa?" gülerek söylediğim şeye o da gülmüştü.
"Kendimi sana affettirmem için yanımda olman gerekiyor."
"Kendimi sana çok özletmeden gelirim,merak etme."
"Şu kapıdan çıktığın an seni özleyeceğim o halde." eliyle dış kapıyı işaret ederek konuştuğunda gülümsemiştim.
Ben bu adamı süründüreceğim diyordum değil mi?Onu tam da şu anda öpmek isterken kendime engel olarak kendimi süründürüyordum aslında.
"Rahee kahvaltısını yaptıktan sonra dişlerini fırçaladığına emin ol,olur mu?Tabletle çok oynamasına izin verme.Dün fazla fazla oynadı zaten.Onunla baba oğul vakit geçirmek için önünde upuzun bir gün var.İyi değerlendir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget Love~Baekhyun
Teen Fiction"Bizi hala unutamadığının farkındayım.Ağzın başka bir şey söylese de gözlerin seni ele veriyor." "Yanılıyorsun Byun Baekhyun.Ben senin bizi bitirdiğin gün,beni arkanda öylece bıraktığın gün seni unuttum.Gözlerimde görmek istediğini görüyorsun,aslını...