^33^

414 33 25
                                    

VOTE atmayı ve YORUM yapmayı unutmayın lütfen💜

************************************
"Hayır hayır hayır..."

"Üzgünüm."

Yanına vardığımız dolabın kapağını açıp bana beklentiyle bakmaya başlayan Baekhyun'u şu an sadece dövmek istiyordum.Görevi filan umrumda değildi.Beni,oğlunun annesini,başka bir kadını odasına almak için dolaba saklamaya çalışıyordu.Kendimi metres gibi hissediyordum.

"Bunu unutmayacağım,unutturmayacağım Byun Baekhyun."

Dolaba girip dizlerimi kendime çekerek kollarımı dizlerime sarmıştım.

"Kapat şunu.Cici kızı al odana.Belki yatağa-"

Cümlemin bitmesine izin vermeden Baekhyun dolabı kapatmıştı.Sinirden nasıl tepki vereceğimi bilememiştim bile.Soomin'in de dediği gibi Baekhyun tam bir odundu.

Kapının açılıp kapanma sesini duyunca derin bir nefes almıştım.Umarım sinir krizi geçirmezdim.O kadına kendimi rezil etmek istemiyordum.

"Oh,üzgünüm,üzerimi değiştirmem gerekiyordu da."(Bh)

"Üstün hala aynı gibi?"(Yn)

"Şey...iç çamaşırlarımı değiştirdim.Ondan fark etmemmişsindir." ardından yapmacık bir kahkaha sesi.Gözlerimi devirip ellerimi saçlarımın arasında dolandırmıştım.

"Anladım..." bir süre ikisi de sessiz kalmıştı.Kadın şu anda utançtan konuşamıyor olmalıydı.Odasına gelirken hiç utanmıyordu ama konuşmaktan mı utanıyordu cidden?

"Uzun bir süre gelmeyince merak ettim ben de seni.O yüzden geldim."(Yn)

"İyi yapmışsın.Aslında...açıkcası ben de seni bekliyordum." Baekhyun konuşunca sinirden kapalı olan gözlerimi açıp yüzümü buruşturmuştum.

"Niye?"(Yn)

"Aşağıda yalnız değildik.Burada daha rahat ederiz diye düşündüm.Hem...sence de konuşmamız gereken şeyler yok mu?"(Bh)

"Konuşulcak çok şey yok bence.Her şey ortada zaten." Kadın kıkırdadıktan sonra konuşmaya devam etmişti."Birbirimizden hoşlanıyoruz ve bence yeterince flört ettik.Bir sonraki aşamaya geçmeliyiz artık diye düşünüyorum."

Duyduğum şeyin ardından sakin kalmak için kollarımı tekrardan dizlerime dolayıp alnımı dizlerime yaslamaya başlamıştım.Onları dinlemezsem az da olsa sakinleşebilirdim belki.Hem şu anda bulunduğum ortam yoğun bir şekilde Baekhyun kokuyordu ve bence bu sakinleşmem için yeterliydi.

"Acele etmemize gerek yok.Her şeyi tadını çıkararak yaşamalıyız."

"Sen nasıl istersen.Ben her şekilde sana ayak uydururum." ikisi de kıkırdamıştı.Her ne kadar onları dinlememeye çalışsam da başarılı olduğum söylenemezdi.

Baekhyun boğazını temizledikten sonra konuşmaya başlamıştı.

"Aşağı mı insek?" aksi takdirde burada oksijensizlikten ölecektim...

"Seni öpmek istiyorum." kafamı dizlerimden hızla kaldırıp kaşlarımı alayla yukarı kaldırmıştım.Şu anda önemli olan şey Baekhyun'un vereceği cevaptı.Umarım benim buradaki varlığımı unutmamıştır.

"Ah...şey...aslında...bunun içinde acele etmesek daha iyi olmaz mı?"

Yeena kıkırdamıştı.Bir insanın kıkırdamasından daha önce bu kadar tiksindiğimi hatırlamıyordum.

"Bu kadar utangaç olma.Alt tarafı bir öpücük sonuçta.Seni ilk defa bu kadar utangaç görüyorum.Normalde utanan taraf ben olurdum." ne kadar süredir bu oyunu devam ettiriyorlardı acaba?

Forget Love~BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin