YORUM yapmayı ve VOTE atmayı unutmayın lütfen💜
************************************
Ortam o kadar gergindi ki yutkunmaya bile çekinir hale gelmiştim.Soomin'i diğerleriyle tanıştırmak için onların kaldığı eve getirmiştim ve geldiğimizden beri Soomin çatık kaşlarıyla hepsinde gözlerini gezdiriyordu.Bu kızın sinirli ve gergin biri olduğunu biliyordum ama hangi ara bu raddeye gelmişti?Döndüğünden beri bir kez olsun güldüğünü görmemiştim bile."Her şeyi biliyor mu?Yani komiserin anlattı mı?" Suho'nun bana yönelttiği soruyla bakışlarımı Soomin'den ayırıp ona dönmüştüm.
"Hayır,bir şey anlatmadı.Sadece Soomin'in artık bize yardım etmesi gerektiğini söyledi."
"O zaman bu gün bize hiçbir katkısı olmaz."(Lay)
"Bir şey bilmeyen halimle bile senden fazla iş görebilirim." Soomin'in sesi salonda yankılanırken Lay ve Soomin ikilisini aynı görevde bulundurmanın ne kadar mantıklı olduğunu sorgulamaya başlamıştım.
Lay yapmacık bir şekilde gülüp kaşlarını alayla kaldırarak konuşmaya başlamıştı.
"Beni tanımadığın o kadar belli ki.Danbi'nin beni sana anlatmaması kalbimi kırdı.Kendisi beni çok severdi halbuki."(Lay)
"Şu şahsiyet gevezelik yapmayı keserse bana biri neler olduğunu anlatabilir mi?"(Sm)
Birazdan burada büyük bir kavga başlayabilirdi.Hatta evin önüne birkaç ambulans ve birkaç polis arabası bile gelebilirdi.Bu kadar gerilim bünyem için fazlaydı.
Sehun başından beri tüm olanları Soomin'e anlatmaya başlamıştı.Lay'in Soomin'in söylediği şeye karşılık vererek tartışmayı alevlendirmemesi beni bir hayli şaşırtmıştı.Kişiliğine asla uymayan bir hareketti çünkü.
"Yani ne olduğu belli olmayan bir adama çete kurması için yardım mı edeceğiz Danbi?Başkomiser delirmiş filan olmalı.Ben bu işte yokum." Soomin oturduğu yerden ayaklanacakken kolundan tutup geri oturmasını sağlamıştım.
"Bu işi yapmak istiyorum Soomin.Lütfen,sende azıcık hatrım varsa,bize yardım et.İşin sonunda bizim meslekte bir adımız olacak.Çözülmez vakalar için hep ilk olarak bizi isteyecekler.Düşünsene yıllardır süren bir çeteyi çökerteceğiz.Bu sence de harika bir şey değil mi?"
Soomin bir süre boş boş bana bakmış ardından gözlerini devirmişti.
"Bu meslekte adımın duyulması da,çözülmeyen vakalar için ilk beni istemeleri de zerre umrumda değil.Ayrıca bu söylediğin o kadar da harika bir şey değil.Meslekte adı çıkanlar çok mu mutlu sanıyorsun?Ya da bizden bir farkları olduğunu filan?Öyle bir dünya yok Danbi." derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya devam etmişti " Ama sırf sen istiyorsun diye,yanlış anlama bu seni affettiğim anlamına gelmiyor,yardım edeceğim.Umarım en kısa zamanda kendini affettirirsin."(Sm)
Ona kendimi nasıl affettirmem gerektiğini bilmiyordum ancak söylediği gibi en kısa zamanda bir yolunu bulmalıydım.Soominle aramızın bozuk olması huzurumu kaçırıyordu.
"Baekhyun bu gün harekete geçmemiz gerektiğini söyledi.Ne yapıyoruz?"
"Bu gün için sizlik bir şey yok.Ben,Suho ve Kyungsoo çeteyle ilgili bir şeyler araştırıcaz.Bulduğumuz şeyleri size iletiriz.Şimdi bizim çıkmamız lazım.Akşam burada mısınız?" Minseok'un sorduğu soru üzerine Soominle göz göze gelmiştik.Burada kalmamız için bir sebep var mıydı ki?
"Bence burada kalsınlar bu gece.Siz döndükten sonra bulduğunuz şeyleri direkt inceleme fırsatı buluruz.Böylece işleri hızlandırırız." Baekhyun konuşunca Soomin çatık kaşlarını ona çevirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget Love~Baekhyun
Teen Fiction"Bizi hala unutamadığının farkındayım.Ağzın başka bir şey söylese de gözlerin seni ele veriyor." "Yanılıyorsun Byun Baekhyun.Ben senin bizi bitirdiğin gün,beni arkanda öylece bıraktığın gün seni unuttum.Gözlerimde görmek istediğini görüyorsun,aslını...