YORUM yapmayı ve VOTE atmayı unutmayın lütfeeenn💜
***********************************
"Var ama sana bir şartla veririm.""Ne şartı?"
"Bu gece benimle yatarsan,masumca uyumaktan bahsediyorum sadece,bunu yaparsan sana kremi veririm.Hatta aramıza Rahee'yi de alırız.Gerçek bir aile gibi..." bunu gerçekten istiyor olması beni şaşırtmıştı.Çünkü ne olursa olsun o Baekhyun'du.Benim tanıdığım Baekhyun'un böyle şeylere ilgisi yoktu.Hatta böyle şeyleri sevmezdi bile.Baba olmak mı değiştirmişti onu?Yoksa aradan geçen dört sene mi?
"Benden sonraki sevgililerinle yat.Belki onlardan da çocuğun olmuştur.O çocuğu aranıza alırsınız." söylediğim şeyle duraksamış ardından kaşlarını çatmıştı.Muhtemelen ne saçmaladığımı soracaktı.Oysa ben saçmalamıyordum,
bana anlatılan şeyler gayet de bu kapıya çıkıyordu."Senden sonraki sevgililerim mi?"
"Evet.Kaç taneyse artık...Baekhyun belki ülkenin çocuk rekoru sendedir?Bence bir araştır."
"Sen bunu nereden çıkarttın?"
"Neyi?"
"Senden sonraki sevgili mevzusunu."
"Bir yerlerimden uydurmuyorum Baekhyun.Duydum birinden işte." gözlerimi devirerek konuştuğumda bir süre şaşkınlığını üzerinden atmak için beklemiş ardından kıkırdamıştı.
"Ne dedi sana o biri?"
"Benden sonraki sevgililerininde benim gibi fiziği varmış.Sen böylelerinden hoşlanıyormuşsun falan filan işte.Kim bilir o kızları nasıl kandırdın..." kollarımı göğsümün hizasında birbirine doladıktan sonra konuşmaya devam etmiştim."Klasik kız tavlama taktiklerini kullanmışsındır kesin.'Güzelim,aşkım,bebeğim,sen farklısın,senin gibisini görmedim,hayatımda gördüğüm en güzel kadın sensin' gibi gibi...Siz erkekler hepiniz şerefsizsiniz."
Yüzündeki gülümseme ben konuşmaya devam ettikçe daha genişliyordu.Söylediğim şeylerin komik olduğunu düşünmüyordum.Sadece konumuzla biraz alakasızdı o kadar.Yani onunla yatma konusundan buralara nasıl getirebilmiştim bende kaçırmıştım ama sonuçta doğruları söylüyordum.
"Bunları sana yüzündeki bu yaraları açan şerefsiz anlattı değil mi?"
"Ne fark eder?Şerefsiz misin?Evet.Benden sonra sürülerce sevgilin mi olmuş?Evet.Beni kandırdığın gibi onları kandırmış mısın?Evet.Eee?Bir de gelmiş bana benimle uyu diyorsun...Gözünde o kadar gurursuz muyum gerçekten?"
"Adam seni sinirlendirmek için bir şeyler saçmalamış ve sende inanmışsın.Ama yalan söylemeyeceğim beni hala bu kadar kıskanıyor olman sevindirdi." duyduğum şeyleri idrak etmem biraz zaman almıştı.O adam beni kandırmıştı yani öyle mi?
"Senin şu anda beni kandırmadığını nereden bileceğim?Senden sonra sayamadığım kadar dudak tattım diyen sen değil miydin?"
"Bütün güzeller bir araya gelse de benim güzelim sensin.Ayrıca gördüğüm en güzel kadın senken başkasına bu yalanı söyleyemem.Benim söylediğime gelince...arada yaptım birkaç hata.Ama bir sor neden yaptım?" söyledikleri şeylerin beni etkilememesi için üstün bir çaba sarf ederken ve ayrıca ona bunu belli etmemeye çalışırken zorlansamda ona cevap vermem gerekiyordu.
"N-neden?" belli etmemeye çalışıyordum ben değil mi?Ancak lanet olsun ki salak olduğum için yeterince belli ediyordum.
"Senin dudaklarının kıymetini daha iyi anlamak için." söylediği şeyle omzuna vurmuştum.
"Bu yaptığın şeyin mazereti değil Baekhyun.Ayrıca nedense kulağa tamamen bir bahaneymiş gibi geliyor."
"İnanıp inanmamak sana kalmış,ben diyeceğimi dedim.Ayrıca bir daha tanımadığın kimsenin sana söylediği şeylere inanma.Etrafta fazla düşmanım var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget Love~Baekhyun
Teen Fiction"Bizi hala unutamadığının farkındayım.Ağzın başka bir şey söylese de gözlerin seni ele veriyor." "Yanılıyorsun Byun Baekhyun.Ben senin bizi bitirdiğin gün,beni arkanda öylece bıraktığın gün seni unuttum.Gözlerimde görmek istediğini görüyorsun,aslını...