YORUM yapmayı ve VOTE atmayı unutmayın lütfen💜
(Medyadaki şarkıyı ne zaman dinlesem aklıma bu çiftim geliyor ^^)
**********************************
Rahee'ye banyo yaptırıp pijamalarını giydirdikten sonra yatağın üstünde saçlarını kurulamaya başlamıştım.O da o sırada elindeki tabletinde oyun oynuyordu.Muhtemelen gün içinde tablette çok fazla vakit geçirmişti ama bu günlük bunu göz ardı etmeye karar vermiştim.Zaten kafam yeterince doluyken Rahee ile fazla ilgilenemediğim için bunu bir şekilde kendimi affettirmek için yapıyor olabilirdim.Daha doğrusu Rahee'nin hiçbir şeyden haberi olmadığı için vicdanımı böyle rahatlatıyorum diyebilirdim.
"Anne,babam neden burdayken bizimle kalmıyo?Arkadaşlarımın anne babası hep yan yana ve her zaman aynı evdeler." Rahee oyununu oynamaya devam ederken konuştuğunda iç çekmiştim.
"İşi var babanın.O yüzden Sehun amcanlarla kalması gerekiyor."
"Çok saçma!Ben babamla uyumak istiyorum."
"Daha dün gece onunla uyudun Rahee."
"Olsun.Her gece uyumam lazım."
"Yarın tekrardan orada kalmak ister misin?" uzun zaman sonra babasıyla tanıştığı için bu tür isteklerde bulunmasını doğal karşılıyordum.Yani,babasıyla uyumak istemesi gayet normaldi.
"Bu sefer sen de gelcek misin?"
"Hayır,baban olacak yanında sadece.Benim burada kalmam lazım.Geceleri evimizi kim korur yoksa?"
"O zaman babam buraya gelsin.Hem evimizi koruruz hem de babamla uyurum."
Saç kurutma makinesinin tuşuna basıp kapatmıştım.Fişten çekip makineyi yerine yerleştirirken bir yandan da Rahee'ye verebilecek mantıklı bir cevap düşünüyordum.
"İşi var dedim ya oğlum.Orada kalması gerekiyor." elimle saçlarını düzelttikten sonra saçlarının arasına bir de öpücük kondurmuştum.Mis gibi kokuyordu.
"Off..." tabletinin ekranını kapatıp kollarını birbirine doladığında gülümsemiştim.Tripkolik bir oğlum vardı.Bu huyunu benden aldığını düşünmek istemiyordum.
"Şimdi ben duşa gireceğim Rahee.Sen de o sırada uslu uslu dur tamam mı?Yorganın içine gir hadi." yorganı kaldırdıktan sonra Rahee'nin içine girmesini izlemiştim.Ardında üzerini örtüp iki yanağından da öpmüştüm.Oğlumu öpmelere doyamıyordum bu gün.
"Bir şey olursa ben banyodayım tamam mı?"
Rahee beni kafasıyla onayladıktan sonra banyoya girip kendimi suyun altına atmıştım.Bu gün ikinci defa duş alıyor olmama rağmen sanki uzun zamandır vücudumun buna ihtiyacı varmış gibiydi.
İşlerimi hallettikten sonra havluyu vücuduma sarıp saçımı da küçük havluya sarmıştım.Nemlendirici kremimi yüzüme yedirirken içeriden hiç ses gelmiyor oluşu Rahee'nin uyuduğunu düşünmeme sebep olmuştu.
Banyodan çıkıp yatak odasına girdiğimdeyse gördüğüm görüntü kaşlarımın çatılmasına sebep olmuştu.Bu bir şaka olmalıydı?Aksi halde aklımı yitirecektim çünkü!
"Senin burada ne işin var?Nasıl girdin içeri?"
"Sessiz ol.Çocuğu uyandıracaksın." Baekhyun Rahee'yi işaret ederek konuştuğunda bir süre olduğum yerde dikilerek sakinleşmeyi beklemiştim.Ardından fısıldayarak tekrar konuşmaya başlamıştım.
"Tekrar ve son kez soruyorum,buraya nasıl girdin?"
"Sana son kez kendimi açıklamama izin vermen için zili çaldım.Rahee açtı.Senin duşta olduğunu söyledi.İçeri gelmem için ısrar edince dayanamadım bende." o da benim gibi fısıldayarak konuştuğunda elimi alnıma götürerek şakaklarımı ovalamaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget Love~Baekhyun
Teen Fiction"Bizi hala unutamadığının farkındayım.Ağzın başka bir şey söylese de gözlerin seni ele veriyor." "Yanılıyorsun Byun Baekhyun.Ben senin bizi bitirdiğin gün,beni arkanda öylece bıraktığın gün seni unuttum.Gözlerimde görmek istediğini görüyorsun,aslını...