YORUM yapmayı ve VOTE atmayı unutmayın lütfen💜
**************************************
"Yaranız çok derin değildi ancak bıçak yaranızın etrafındaki çoğu bölgeyi kesmiş.İlk iki gün yaranıza belirli aralıklarla pansuman yapmanız gerekiyor.Ayrıca bir süre dinlenmeniz lazım Danbi hanım.""Bir süreden kastınız nedir?Yani ne kadar süre işe gidemeyeceğim?"
"Yaranız iyileşene kadar.Bu da bir bilemedin iki haftanızı alabilir.Dikiş attığımız için zorlamanız durumunda dikişler patlayabilir ve bu daha kötü sonuçları ortaya çıkarabilir."
"Pekala.Teşekkür ederim doktor bey."
Doktor odadan çıktıktan sonra Joongi içeri girmişti.Kaşlarının çatılı olmasından bana sinirli olduğunu anlamam tabii ki zor olmamıştı.
"Dinliyorum."(Jn)
"Neyi?"
"Bana öyle güzel bir sebep sunmalısın ki bir daha seninle göreve çıkmama fikrinden vazgeçeyim."
"Abartma Joongi."
"Abartma mı?Haklısın gerçi,alt tarafı bıçaklandın değil mi?"
"Evet." sinirli bakışlarını bana yönlendirdiğinde bunu söylerken ciddi olmadığını anlamıştım.Ne yapabilirdim ama?Bana kızamazdı.Adam kaçıyordu ve kendisi işemekle meşguldü.Kusruma bakmasındı ama adamın kaçmasına göz yumamazdım.
"Adam polis olduğumuzu öğrendi ve kaçmaya başladı.Bende peşinden gittim çünkü sen bana başkomiserden zor izin aldığını ve aksi bir şey olursa ikimizinde biteceğini söyledin,hatırlatırım.Sonra işte adam bir çıkmaz sokağa girdi ve beni bıçaklayıp kaçtı.Sonrasını biliyorsun zaten."
"Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?Çete olarak çoktan harekete geçmişlerdir bile."
"Sanmam." Joongi'nin kaşları havalanmıştı.Söylediğim şeye şaşırmıştı sanırım.
"Niye?"
"Çünkü bu Kyungsoo'nun hatası.Düşünsene sen bir çete üyesisin ve polisler senin bu çetenin üyesi olduğunu biliyor ve kaldığın yere geliyor,ayrıca sen onların sorularına kısmen cevap veriyorsun.Her ne kadar kaçmış olsa da diğer üyelere bunu anlatacağını düşünmüyorum.Anlatırsa diğer üyeler ondan kurtulmak isteyecektir."
"Ya aralarındaki bağ kuvvetliyse?"
"Bağları ne kadar kuvvetli olursa olsun eğer bunu öğrenirlerse ondan kurtulmasalar bile ona söylemeden yapacakları işler elbet olacaktır.Sonuçta Kyuongsoo polis tarafından takip edilebilir ve hiç kimse yüzünden,bu çok sevdikleri üyeleri bile olsa,işlerini tehlikeye atmak istemezler."
"Haklı olabilirsin sanırım."
"O it herif beni bıçaklamasaydı hemen bu gün bile çökertebilirdik çeteyi."
"O kadar da değil Danbi.Fazla gaza geldin."
"Ya!"
"Ne?O çeteyi çökertmemiz nereden baksan iki ayımızı bulacak gibi.Sadece bir kişiyi biliyorduk ve o da kaçtı." sanki sinirimi bozmak için yemin edip de gelmiş gibiydi.Ona yüzümü buruşturmadan edememiştim.Neyseki en az bir hafta izindeydim de oğlumla doya doya vakit geçirecektim.Gerçi bu halimle ne kadar geçirebilirsem...
"Başkomiserin olanlardan haberi var mı?"
"Var."
"Çok kızdı mı?"
"Biraz..."
"Biraz?" kaşlarımı kaldırarak sorduğum soru üzerine Joongi kafasını olumsuz anlamda iki yana sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget Love~Baekhyun
Fiksi Remaja"Bizi hala unutamadığının farkındayım.Ağzın başka bir şey söylese de gözlerin seni ele veriyor." "Yanılıyorsun Byun Baekhyun.Ben senin bizi bitirdiğin gün,beni arkanda öylece bıraktığın gün seni unuttum.Gözlerimde görmek istediğini görüyorsun,aslını...