YORUM yapmayı ve VOTE atmayı unutmayın lütfen💜
************************************
O cevabını verdikten sonra bir süre sessizlik olmuştu.Dışarıdan her ne kadar güçlü görünsem de bu gün öğrendiklerim canımı yakıyordu.Oğlumun babasının,annesinin çökertmeye çalıştığı bir çeteyle bağı vardı ve anladığım kadarıyla bu bağ öyle hafife alınacak bir bağ değildi.Kafam karman çorman olmuştu.Ne yapmam gerektiği hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu.Üstelik kimseye danışamıyordum da.Joongi'nin hiçbir şeyden haberi yoktu.Soomin desen ailesinin yanından bir türlü dönemiyordu.Kendimi kapana kısılmış gibi hissetmem normal miydi?"Ben gittikten sonra olanlarla nasıl başa çıktın?Yani...tek başına çocuk sahibi olmak zor olmuştur.Bana anlatmanı istesem çok mu küstahça olur?" duvarda sabitlemiş olduğum bakışlarım konuşmasıyla ona dönmüştü.
"Tek başıma değildim.Evet belki bir babası yoktu oğlumun ama yokluğunu çok da hissettirmeyen insanlar tanıdım."
"Joongi gibi..." dirseklerini dizlerine yaslayıp öne doğru eğilerek elleriyle oynamaya başlamıştı.Joongi'yi gerçekten kıskanıyordu sanırım.Rahee'nin Joongi ile kendinden daha fazla vakit geçirmesi ve Rahee'nin Joongi'ye olan sevgisini kıskanıyordu.
"Evet,Joongi gibi."
"Ben gittikten sonra...hiç aşık oldun mu?" derin bir nefes alıp vermiştim.Bu soruları neden soruyordu bilmiyordum ama dürüst olmak istiyordum.Çünkü bir daha ikimizin bunları konuşacak vaktimizin olacağını düşünmüyordum.
"İnsan hayatında bir kere aşık olur.Benim ki de maalesef yanlış insana harcandı."
"Bana aşık olmadığına göre senin hakkın harcanmamıştı.Gittikten sonra birine aşık oldun mu?" sorduğum soruyu birazda korkarak sormuştum açıkcası.Vereceği cevap beni korkutuyordu.
"Sen her ne kadar inansan da inanmasan da ben sana aşıktım Danbi.Deliler gibi hemde..."
"Seven insan sebebi ne olursa olsun sevdiğini arkasında bırakmaz Baekhyun."
"Eğer kendisi yanında bulunduğu sürece sevdiği onun yüzünden zarar görecekse,gerekirse sevdiğini de arkasında bırakır.Sevdiği için sevdiğinden vazgeçer."
"Herneyse...Kabuk tutmuş yaraları deşmek sadece can acıtır.Hadi aç şu kapıyı da gidelim."
"Ben duşa giriyorum." Baekhyun beni duymazdan gelerek ayaklandığında ona itiraz edecek gücü kendimde bulamamıştım.Az önce yaptığımız konuşmanın da etkisi vardı sanırım bunda.
O duşa girdikten bir süre sonra sehpanın üzerinde bulunan telefon çalmaya başlamıştı.Benim telefonumu gelirken attığı için bu telefon muhtemelen onundu.
"Baekhyun telefonun çalıyor!"
"Baekhyun!"
Ses gelmeyince telefonu sehpanın üzerinden alıp kimin aradığına bakmıştım.Arayan kişi kayıtlı değildi.Merakıma yenik düşerek telefonu açıp kulağıma götürmüştüm.
"Baekhyun?" bir kadın sesi duymamla kaşlarım çatılmıştı.Sesimi çıkarmamaya özen gösterirken kadın sessizlikten sıkılmış olmalı ki konuşmaya devam etmişti.
"Bu akşam mekana geliyorsun değil mi?Özellikle bekliyorum seni.Sana özel hazırlıklarım var.Geçen gece biraz hızlı bittiği için bir an önce gelmen gerekiyor.Özledim." duyduğum şeylerle yutkunamamıştım bile.
"Baekhyun?Baekhyun?" kadın daha fazla dayanamayarak telefonu kapatmıştı.Telefonu kulağımdan indirdikten sonra mesaj bildirimi gelmişti.Baekhyun'un onu duymadığını düşünmüş olmalı ki söylediği şeyleri bu sefer mesaj yoluyla göndermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget Love~Baekhyun
Teen Fiction"Bizi hala unutamadığının farkındayım.Ağzın başka bir şey söylese de gözlerin seni ele veriyor." "Yanılıyorsun Byun Baekhyun.Ben senin bizi bitirdiğin gün,beni arkanda öylece bıraktığın gün seni unuttum.Gözlerimde görmek istediğini görüyorsun,aslını...