^11^

513 36 36
                                    

YORUM yapmayı ve VOTE atmayı unutmayın lütfen💜

**************************************
"Şimdi;bu güne kadar kaydettiğimiz ilerlemeleri göze alacak olursak maalesef elde tutulacak hiçbir şey yok.Ancak şüphelendiğimiz birkaç kişi var." Joongi ile araştırmamız gereken bir sonraki kişinin yanına gitmek için yola çıktıktan sonra bu güne kadar yaptıklarımızı gözden geçirip ona göre hareket etmek istemiştik.

"Ayrıca şüphelendiğimiz kişilerle bağlantılı olduğunu ve hiçbir işte çalışmadığı halde lüks villaları son model arabaları olduğunu bildiğimiz biri var."(Jn)

"Oh Sehun.Söylenilenlere göre babasının parasını yiyor.Tabii ne kadar doğru bilmiyoruz.Bu arada...Sen nerede olduğunu nasıl öğrendin?"

"Kyungsoo sayesinde." söylediği şeyle şaşkınlıkla ona dönmüştüm.Onu tekrardan bulmuş muydu?

"Onu nasıl buldun?"

"Onu bulmadım.Kaldığı otele gittiğimiz gün lavaboya gitmiştim hatırlıyor musun?"

"Maalesef...Sen işemekle meşgulken bende bıçaklanıyordum o sırada,nasıl unuturum?"

"İşemek amacıyla lavaboya gitmedim."

"Büyük olan-"

"İğrençleşme." söylediği şeyle sırıtarak dudaklarımı birbirine bastırmıştım.Böylesine iğrenç bir konuyla niye eğlendiğimi inanın bende bilmiyordum.

"Ne buldun orada gerçekten çok merak ediyorum.Bir lavaboda en fazla ne olabilir ki de sen Oh Sehun'un yerini buldun?"

"Bazen ciddi anlamda bu işe yeni başladığını düşünüyorum."

"Çatlatma insanı da söyle."

"Otellerdeki lavaboları biliyorsun,içinde duş da dahil her şey var.Oradaki dolapları karıştırırken havluların arasına saklanmış bir fotoğraf buldum.Yine aynı otelde çekilmiş bir fotoğraftı ve fotoğrafta sadece üç kişi vardı.Ayrıca arkasında da sadece Oh Sehun yazıyordu."

"Oh Sehun'u oradan bulup araştırmaya karar verdik onu anladım tamam,ama şu anda orada olduğunu nereden biliyorsun da bizi oraya götürüyorsun?"

"Ben senin gibi haftasonu izinde değildim güzelim.Otele gittim.Tek tek otelde kalan herkesin ismini buldum ve orada Oh Sehun'un da ismini gördüm.Kısacası şu anda o otele gidiyoruz."

Yolu izleyerek bir süre anlattıklarını kafamda oturtmaya çalışmıştım.Tam da o sırada aklıma bir şey takılmıştı.Fotoğrafta üç kişi vardı değil mi?Biri Do Kyungsoo,diğeri Oh Sehun ise yanlarındaki kimdi ve ayrıca neden onun adı yazmıyordu?

"Üçüncü kişinin kimliği belirlendi mi?"

"Henüz değil.Ama Oh Sehun'un bize gerekli bilgiyi vereceğini düşünüyorum."

Araba otelin önünde durduğunda inmeden önce derin bir nefes almıştım.Burada pek güzel bir anım yoktu.Ayrıca kendimi buraya gelmek için aşırı yorgun hissediyordum.

"Danbi." tam arabadan inecekken Joongi'nin bana seslenmesiyle ona dönmüştüm.

"Bu Oh Sehun...pek tekin bir tip değil.Ne olursa olsun sana dokunmasına izin verme."

"Kısaca yavşak demeye çalışıyorsun sanırım?"

"Sayılır."

"Merak etme.Kendimi koruyabilirim."

Arabadan indikten sonra otele girip Oh Sehun'un odasının katına çıkmıştık.Joongi gibi bir görev arkadaşım olduğu için şanslıydım.Çoğu şeyi hallediyordu ve bana sadece işin heyecanlı kısmı kalıyordu.

Forget Love~BaekhyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin