13

862 106 68
                                    

"Hayır Jungkook, ben o partiye gitmeyeceğim." Diye çıkıştım tekrardan. Neden her zaman liselerde saçma partiler oluyor ve benim Jungkook ile başa çıkmam gerekiyordu? Neler olabileceğini önceden görebiliyordum, o saçma ve samimiyetsiz sosyalleşme çabalarını, Jungkook sarhoş olacağından zar zor onu eve taşıma anımı ön izlenimle görebiliyordum. "Ayrıca daha yeni İngilizce dersinden proje ödevi aldığımı gördün! O filmi izleyip film hakkında yorumumu yazmam lazım, dersten kalmak istemiyorum."

"Fazla inek olma Lisa, lütfen! Sen yanımda olmadığın zaman partiye gittiğimde kendimi çıplak gibi hissediyorum. Hayal edebiliyor musun?" Gözümün önünde beliren manzarayla yüzümü buruşturdum. Hayır, hayır, hayır! Jungkook'u çıplak hayal etmek istemiyorum. "Beyinsiz Jungkook, ne yapmaya çalışıyorsun? Ben seni çıplak hayal etmek istemiyordum!" Bağırdığımda gözleri iki katına çıkacak kadar açıldı.

"Ben sana hissedeceklerimi hayal etmeni söyledim! Çıplak halimi değil!" Utançtan yanaklarının kızardığını fark ettiğimde gülmemek için alt dudağımı ısırdım. "Lisa, yoksa arkadaşlığımız farklı bir boyuta mı çıkıyor? Beni çıplak hayal etmenden ne çıkarmalıyım?" Yüzünü benimkine yaklaştırdığında gözlerimi devirdim, yüzünü elimle itip okul bahçesinin çıkışına doğru yürümeye devam ettim.

"Sadece saçmalamaman gerektiğini Jungkook." Bunu derken gözüme çoktan çıkışa ulaşmış, okul servisine doğru yürüyen Taehyung takıldı. Bana "siktir" yazdığı zamandan beridir onunla mesajlaşmıyordum, yani iki gündür. Elbette onun özel hayatına böyle dinlenme molaları bırakmak saygı göstergesiydi ama içimde bir boşluk olduğunu hissediyordum. Ona ilk yazmaya başladığım zamanlar içimdeki özlem çok büyüktü, onunla konuşmayı gerçekten çok özlemiştim. Bir hafta boyunca mesajlaşmıştık ve birden iki günün araya girmesi yoruyordu. Tekrardan o özlem duygusunun içimde belirdiğini hissedip onu özlüyor olmam... Ah, can sıkıcı.

"Akşam evinizin önüne geleceğim ve beraber gideceğiz Lisa, bunu onaylıyor musun?" Acaba Taehyung gidecek mi? Muhtemelen o beni görmek istemiyordu ama ben onu görmek istiyordum ve bazen bencil olmazsanız istediğiniz sonuçlara ulaşamazdınız.

"Tamam, onaylıyorum." Sadece Taehyung için onaylıyorum.

...

Siz: akşam parti var diyorlar

Siz: gidecek misin?

Taehyung: voah! İki gün sonra bana yazman gözlerimi yaşarttı

Taehyung: neden sordun? Sen de mi gideceksin?

Mesajımı anında görmüştü. Bir ihtimal ona mesaj atmamı bekliyor olabilir miydi? Elbette hayır, sadece bir tesadüf.

Siz: evet gideceğim

Siz: çoğu kişinin gittiğini biliyor olman gerekir

Taehyung: çoğu kişi gidiyor ama herkes gitmiyor

Taehyung: yani birkaç kişiyi kafadan eleyebilirim

Siz: demek hırslanıp beni hırslı bir şekilde bulmaya karar verdin

Taehyung: bilemeyiz

Taehyung: ama şunu bilebiliriz ki

Taehyung: seni bulursam da sana söylemeyeceğim

Siz: o nedenmiş?

Taehyung: zamanı geldiğinde belki bunu anlayabilirsin

Taehyung: seni bulduğumda bundan haberin olmayacak

Taehyung: çünkü sana söylemeyeceğim

Siz: peki hırslı çocuk

Siz: bana söyleme

Siz: belki de söylememen daha iyi olur

Siz: utançtan deliye dönmem en azından

Taehyung: işte gereksiz düşünceli bir insanım

Siz: haha ve ha

Siz: bugün ne giyeceksin

Taehyung: niye sordun

Taehyung: yoksa benimle uyumlu giyinmek mi istiyorsun

Siz: bazen biraz salak olduğunu düşünüyorum ama yine de seni seviyorum taehyung

Siz: hayır salak

Siz: sadece merak ettim

Taehyung: o zaman daha fazla merak et ve geldiğinde gör

Siz: pekala

Siz: hemen gidip hazırlansam iyi olur çünkü merak ediyorum

Taehyung: koş hazırlan

Taehyung: bugün görüşeceğiz

Siz: evet görüşeceğiz

Siz: ama ben de sana ben olduğumu söylemeyeceğim

Görüldü, 17.30

<3
İki bölüm üst üste yayımladım, atlamadan okuduğunuzdan emin olun!

ily for 105120 hours, taeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin