11

884 105 82
                                    

Siz: günaydıınnn

Taehyung: bugün enerjik gibisin

Siz: evet enerjiğim

Taehyung: kaynağı nedir?

Siz: en sevdiğim kitabın birinci baskısını buldum

Taehyung: huh

Taehyung: kitap kurdu olduğunu da aklımda tutmaya çalışacağım

Görüldü, 10.11

Telefonumu hafifçe gülümseyerek hırkamın cebine koydum. Küçükken Taehyung ile beraber bir sürü kitap okurduk. Şu anda zihnine bunları hatırlamayı yediremediğinden kendine unutturmuş olsa dahi, o da kitap okumayı özünde severdi. Onu bu kadar düşünmemin sağlıklı olmadığını biliyorum ama her neyse, bu güzel bir alışkanlık.

Küçükken orta boylarda hasırdan bir piknik sepetim vardı. Taehyung ile dışarı çıkacağımız zamanlar o sepetin içine bir sürü kitap doldurur, taşıması zor olmasına rağmen hiçbirinden vazgeçmeyerek Taehyung'un yanına giderdim. Beraber çimenliklerin üzerine uzanıp getirdiğim kitapları okurduk. Sanırsam dokuz yaşındaydık. Yaşımızdan büyük, anlamlı, bir sürü ayrıntılar bulunduran kitaplar okumaya bayıldığımız zamanlardı. Taehyung bazen okuduklarına anlam veremeyip bana sorardı, bazen de aynısını ben ona yapardım. Beraber saatlerce kitap okumamıza rağmen kitap zevklerimiz birbirine pek uymuyordu. O cinayet ve polisiye kitapları okumayı çok severken ben direkt klasiklere giriyordum, bazen de bilim kurguyla romantiğe. Tüm bunlara rağmen ikimizin de sevdiği bir kitap vardı, ikimizin de ortak sevdiği tek bir kitap. Paraşütle Atlarken*. Bu kitabı ayrı ayrı okumazdık, beraber uzanırken kitabı ortaya koyup aynı anda okurduk. O zamandan beri bu kitap en sevdiğim kitap. Taehyung zamanla değişse bile ben değişmedim, bu yüzden bu kitabı hâlâ saatlerce sıkılmadan okuyorum. Birinci baskısını bulmaksa, Tanrı'm, mükemmel bir his.

Aniden gelen bir hisle cebime attığım telefonumu geri çıkarttım, Taehyung ile olan mesaj sayfasına girdim telefonu açıp.

Siz: senin en sevdiğin kitap nedir

Taehyung: bunu bilmiyor musun

Siz: hayır

Siz: her yerde kitap okumaktan nefret ettiğini söylüyorsun

Taehyung: öyle zaten

Taehyung: nefret ederim

Siz: yalancı (Bu mesaj gönderilmedi.)

Siz: önceden de mi sevmezdin

Taehyung: önceden de sevmezdim

Taehyung: hep nefret ettim

Görüldü, 10.19

Yüzümdeki gülümseme yavaş yavaş solmaya başlıyordu. Onu çok seviyordum, o hiçbir şeyi umursamıyordu. Ah Taehyung, bazen sinirlerimi gerçekten çok bozuyorsun.

"Sevmezmiş... Yalancı." Kendi kendime konuştum. Taehyung'un böyle olmasına alışıyor olsam bile bu sinir bozucu. Onun neler hissedebildiğini az çok tahmin edebiliyorum, yine de net bir şey hiç göremiyorum çünkü o asla net olmuyor. Kendi ruhunu bir kavanoza kapatıp başka, öylesine yaratmış olduğu, bir ruhu kullanıyor olmasından nefret ediyorum. İşte bu yüzden hedefim onu eski haline döndürmek, onu eskiden olduğu gibi mutlu edebilmek, onunla eskisi gibi olmak... En sonundaysa, gitmek. Unutmamalısınız, doğum günü partilerinde hediye aldığınız zaman hediyeyi veren kişi sıradaki kişinin de vermesi için çekilip yanınızdan gider. Bunun sadece doğum günü partilerinde olmadığını anladığım zaman on altı yaşımdaydım, anladığım için çoğu zaman şükrediyorum.

Siz: doğum günü partilerini sever misin taehyung?

Görüldü, 10.21

Taehyung: bu nereden çıktı?

Siz: bilmem

Siz: sen cevaplamadan önce ben cevaplayacağım

Siz: sevmem

Siz: her hediye veren hediyesini verip gider

Siz: çünkü gelme amaçları hediyeyi verip gitmektir

Siz: bazıları ara sıra yeniden gözümüze görünse de bazıları hemen evine gider ve göremeyiz

Siz: bu yüzden sevmiyorum

Taehyung: evet

Taehyung: bazıları hemen evine gider ve göremeyiz

Taehyung: birisi de bana hediyesini verdikten hemen sonra gitmişti

Taehyung: sadece bir kerelik yapsa bile aklımdan çıkmıyor sanırım

Siz: kim

Siz: söylemek zorunda değilsin ama hakkındaki çoğu şeyi zaten biliyorum

Siz: sana herhangi bir karşılığım olsaydı elimdekilerle çoktan bir şeyler yapmıştım

Taehyung: doğru

Görüldü, 10.23

Taehyung: lalisa

Taehyung: bir kere bana hediyesini verdikten sonra hemen gitmişti

Taehyung: ve o katıldığı son doğum günü partimdi

Taehyung: bir daha onu doğum günü partimde görmedim

Görüldü, 10.29


<3
Üç bölüm ard arda attım, atlamadan okuduğunuzdan emin olun!!! Kurgu hakkında düşündüklerinizi buraya yazabilirsiniz. Vote verip yorum yapanlar teşekkür ederim, iyi geceler. 🖤

*: Kitap tamamen hayal ürünü, gerçek hayatta olmayan bir kitaptır.

ily for 105120 hours, taeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin