Eve varınca kendimi içeri atıp kapının önüne yattım. odama çıkamayacak kadar yorgun hissediyordum. Günler sonra tatlı uykuyu bulmuşken kaçırmak istemedim. Kendimi oracıkta uykunun namert kollarına teslim ettim. Nasıl olsa sabah babam üstümden atlayabilirdi.
^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
Gözlerimi açtığımda gece yattığım yerde olmadığımı fark ettim. Anne babamın odasındaydöm. Karşımda annemi görünce uyanmadığımı fark ettim. Lucid rüya şansıma tüküreyim! Annem yanağımı okşadı. Sarılmak için ona uzandığımda toza dönüştü
Anne ne olur gitme! Tek başıma devam etmek çok zor. Anne. Anne ne olur. Yalvarıyorum. Anne!!
Zıplayarak uyandım. Kendi sesime uyanmıştım. Yatar pozisyonda oturur pozisyona geçtim. Dizlerimi karnıma çektim. Hıçkırıklarıma izin verdim. Benden başka kimse yoktu. Ağlayabilirdim değil mi?
Bir süre sonra kalktım. Ve ebeveyin odasına doğru yürüdüm. Kapıyı açınca sessizce içeri süzüldüm. Annemin dolabını açıp kıyafetlerini okşadım. Sonra atkısını kokladım. Kıyafetlerinin arkasında daha önce fark etmediğim bir raf olduğunu fark ettim. Küçük bir kutu gözüme çarptı. Almak konusunda tereddüt etsem de anneme ait herşey artık benimdir felsefesiyle aldım. Açınca içinden annemin babama, babamın anneme yazdığı mektuplar, bir kaç tane resim vardı.
Ama bir kağıt diğerlerine nazaran daha yeni gözüküyordu. Kâğıdı elime aldım. Tarih annem ölmeden bir kaç gün önceydi.
Allah'ım sana sonsuz şükürler olsun. Bana istediğim gibi bir kız evlat verdin. Allah'ım sana yalvarıyorum bana verdiğin illeti ona verme. Onun kalbi çok güçlü olsun. Ömrümün sonuna geldiğimi biliyorum. Onu hayatımın sonuna kadar koruyamayacağım. Bunun olacağını biliyordum. Onu yarı yolda bırakacağımı biliyordum bu yüzden KGB'ye gitmesin istedim eğitim almasını istedim Kendi Ayakları üzerinde durabilecek bir kadın olmasını istedim ama bugün yanlış bir karar verdiğimi farkettim. Kızımın katil olmasını istemiyorum. Aldığı eğitimlerden ne kadar zorlandığını görüyorum Benim yüzümden zorlandığını biliyorum keşke en başından izin vermeseydim sırf bir vatandaşlık için. Keşke kızımın bu kadar yorulmasına izin vermeseydim Şimdi artık geri dönüşü yok Reşit olunca eğer isterse kendi bırakacak Allah'ım ne olur kızım katil olmasın
Gözyaşlarımı kağıda düşmeden sildim. Daha reşit olmadığım için vurma iznim yoktu ama yakında iznim çıkacaktı. İnsanları öldürmem gerekecekti. Annem bugüne kadar benden bir şey isteyememişti. Benden son vasiyeti buydu. Kâğıtları kutuya koyup kutuyu yerine koydum. Duş almak için odama doğru yola koyuldum. Bunu daha sonra düşünmek için aklımın bir köşesine yerleştirdim.
[15.37]
Babam" düğüne geliyorsun değil mi Nastya?" diyince kaşlarımı çattım.
"Ne düğünü?" diyince
"Savunma Bakanının kızı evleniyor gelsen iyi olabilir. Hem evden çıkmış olursun " dedi cırtlak bir kadın sesi. Şu lanet olası sesi duyunca derince nefes aldım.
Arkamı dönünce babamın nişanlısını gördüm. La hâvle.
Arkasından Nikolas odaya girdi. Tamam sayıca eşitlendik.
"Düğün ne gerçekten? Ayda bir tatilim var onuda boktan bir düğünle heba etmeyeceğim."
"Nastyacım" diyince kan dondurucu bir bakışla babamın nişanlısı Karina'ya döndüm . Ne sanıyor bu kadın kendini. Annem falan mı?
"Bak tatlım iki aptal hayatının hatasını yapacak bizde gidip tebrik edicez. Aferin asalaklar iyi bok yediniz mi diyeceğiz?
Bir halt başarmışlar gibi."
Alttan evliliklerine karşı olduğumu hissettirdim.
Nastya bir Karina 0 aferin bana.Babam üstüme gelmek istemedi. "Peki Nastya fikrini değiştirirsen beşte çıkacağız.
Nişanlısını alıp odadan çıkınca arkalarından bir orta parmak çektim. Babama değil canım o salak karıya.
Nikolas ayıplar gibi baktı.
"Sani kadınlarını temsil etmeyi bu şıllığa mı bırakacaksın?"
"Ama Nik çok yorgunum"diye mızırdandım ."Biliyorum" dedi. "Ama bu gün gitmezsen o fırsattan yararlanıp piyasaya kendini tanıtacak. annenin ve senin unutulmanı sağlayacak. Bunu göze alabilir misin?"
Başımı eğdim. Haklı olması canımı yaktı.
"Peki senin dediğin gibi olsun. Gidip onlara asıl Sani kadınının kim oldugunu göstereyim.""Aferin Nat"(net diye okuyabilirsiniz). göz kırptı.
"Nik geleceksin değil mi? Sayıca benden üstünler.""Sadece bir düğün Nat. Bu bir savaşmış gibi davranma.:
"KGB de okuyan birini her şeyi askerileştiriyor diye suçlayamazsın" diyince kafama bir yastık yedim.
"Boş yapma kalk hazırlan" dedi. Bende itiraz etmeden kalktım.1 saat sonra
Son olarak saçlarımı maşa yapmaya karar verdiğimde neredeyse hazırdım. Gün içerisinde saçımı yapmaya pek vaktim olmadığı için maşamı odamda bulamayınca aşağı kattaki odalarda belki vardır diye odamdan çıktım.
Merdivenlerde Karina'yla karşılaştık. Ufaktan beni bir süzdü.
"Gelmeye karar vermişsin galiba."dedi"Evet senin için bir sorun mu arzediyor?" diye tersledim. Hızlıca aramızdaki mesafeyi kapattı.
"Evet tatlım babanın yanında beni terslemene izin veriyorum ama sanma ki söylediğin şeyleri sineye çekiyorum. Bu akşam ayağıma dolanma. Yoksa benim babam senin işine son verir."
Lanet karı kolumu sıkıyordu.
"Kariyerini kaybedersin tatlım." Sonra yapmacık bir şekilde sırıttı. "İstemezsin değil mi?"
Kolumu çektim. KGB deki 7. yılımdayım. Bu kadından hızlıca kurtulmak için yeterli eğitimim var. Şeytan kulağıma doğru fısıldıyor ama baba hatırı işte.
Derince bir nefes alıp maşamı aramaya geri döndüm.merhaba efendim ben thebestwitch. ufak bir şeyler söyleyeceğim. bölüm uzunluğu nasıl??
cevaplarsanız sevinirim
keyifle okuyun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)
FanfictionBeğenmezseniz geçin kafa dağıtmak için hayal gücümü buraya dökücem