20

407 20 18
                                    

Yol boyunca kimseden çıt çıkmadı.
Sessizce yurda girdik ve hep beraber oturma odasına geçtik. Elimdeki çantayı koltuğun yanına bıraktım. Odanın kapısına doğru ilerlerken kapının biraz önündeki Chrisin sesiyle durdum.

Hailey özür dilerim dedi. Ona bakıp gözlerimi devirdim ve yoluma devam etmeye başladım. Tam odadan çıkacakken kolumdan tuttu.

Gerçekten çok üzgünüm. Dedi hızlıca kolumu elinden çektim.

Olmalısın zaten. Gerçekten çok üzgün olmalısın. Ama eminim ki benim üzüldüğümün yarısı kadar bile üzgün değilsin. dedim ses tonum bıçak gibi keskindi buda ona geri adım attırdı.

Hailey özür diliyor dinle istersen dedi Changbin Oppa
Üzgünüm Oppa ama lütfen bunun dışında dur. Dedim ve Chan a geri döndüm.

En kötüsü de ne biliyor musun Chris sen benim yerimde olsaydın ve bana gelip Hailey ben yapmadım deseydin ben sana inanırdım hemde koşulsuz şartsız. Demek ki güvenmemem
gerekiyormuş 

Söylediklerim için pişmanım Hailey gerçekten onları kastetmemiştim.dedi

Ne zırvalıyor bu der gibi baktım. Ve kapıya yürüdüm. Tam çıkacakken durdum ve arkama dönüp ona baktım.

Yinede teşekküler Oppa bana 7 yıl KGB de okuduğumu hatırlattın. Galiba unutmuştum. Kapıyı çarpıp odama yürüdüm. Hay lanet olsun bi günde sıkıntısız geçsin.

[Felix anlatıyor]

Chan hyung ve Hailey arasındaki konuşmadan bizim bilmediğimiz bir şeyler olduğunu anladım. Diğerlerinin de yüzlerine baktım ama onlarda şaşkınlardı. Onlarda az önce ne yaşadığımızı bilmiyorlardı. Tek bildiğim Hailey nin çok kırılmış olmasıydı. Sesinden belliydi.

Anlatacak mısın artık hyung dedi Changbin hyung.

Chris kafasını yerden kaldıramıyordu. Biz dün bu konu hakkında biraz tartıştık. Daha doğrusu ben bağırdım oda ağladı. Galiba fazla üstüne gittim.

Hailey'i  ağlattın mı hyung gerçekten? Diye lafa karıştım.
Demekki dün  eve geldiğinde bu yüzden ağlıyordu Hailey dedi Hyunjin.

Lanet olsun çok sinirliydim. Onu dinlemedim Ryujini aradım oda yalan söyleyince dahada kızdım işte.

Aferin hyung. Dedi minho

Minho bende ordaydım. O fotoğrafın çekildiği yerde, kız aynı Hailey e beziyordu hatta selam verecektim ama sonra işim çıktı ordan gittim. Ve akşam bu resimleri ve haberleri görünce...
Yaptığımın mantıklı hiç bir açıklaması yok biliyorum ama ne yapmalıyım bilmiyorum..

Hepimiz sessiz kaldık

Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin