8

556 27 23
                                    

Hayatım alt-üst olmuştu sadece 1 haftada. Ama korkmuyordum. Kim bilir belki hayatımın altı üstünden daha güzeldir. Bunları düşünürken koltuğuma yerleştim. Beni neyin beklediğinden habersiz daha güzel günler için dua ettim.
***********************************

Uçaktan inip Yelena nin bana verdiği adresi bulmak için navigasyonu açtım.

Yolda bir kaç kişiyi durdurup adresle ilgili bir şeyler sordum. Ama ingilizce bilen kimseye denk gelmedim.

Epey dolanınca şirketi buldum. Hemen yanında kalacağım otel vardı. Binanın büyüklüğü gözlerimi kamaştırdı. Moskovada bu kadar büyük binalar yoktu.

Odama çıkıp babamı aradım. Sonra Nikolas la facetime yaptık. Seçmeler yarın olduğu için son provalarımı yapıp duş alıp yattım.

Sabah saat farkı yüzünden kendimi epey halsiz hissediyordum. Hızlıca kahvaltı edip üstümü değiştirmek için yukarı çıktım.

Hazırlanıp odamdan çıktım.

Şirket kapısına gelince derince bir nefes aldım. Hadi bakalım başlıyoruz diye mırıldandım.

Sıra alıp beklemeye başladım.

Gergin değilim ama bu benim tek şansım.

Yaşasın soğuk kanlılık yaşasın poker face

Sıram gelince bana seslendiler.

Kapıyı tıklayarak içeri girince Karşıda oturan Bay Park ı gördüm.

Eliyle karşısına gecmemi işaret etti.

İngilizce kendimi tanıtmaya başladım

"Merhaba ismin Hailey Nastya Su  Sani. 17 yaşındayım. Türk 'ün ama Rusya da büyüdüm."

"Çok akıcı ingilizce konuşuyorsun. Kpop 'ın Rusya da popüler olduğunu bilmiyordum."

"Pek değil efendim. Ama ben seviyorum."

"Hadi bana neler yapabildiğini göster dedi."

Performansımı sergilemeye başladım (medyadaki video).

"Gerçekten çok etkilendim. Daha önce herhangi bir müzik eğitimi aldın mı?" dedi Bay park.

"Okulda piyano dersleri aldım."

"Nefes kontrolün çok iyi. Hiç nefessiz kalmadın."

Tabi su altında saatlerce ağlaya ağlaya nefes eğitimi aldım. Diye düşündüm içimden.

"Teşekkür ederim efendim." dedim. "Çıkabilirsin." dedi

İyi günler diyerek çıktım. Bir hafta boyunca sonuç bekleme zamanı.

Sabah aldığım telefonla uyandım. Şirketten aranıyordum. Seçmeleri ikinci olarak tamamlamıştım. Ve beni cağırıyorlardı. Telefonu kapattıktan sonra Yelena aradı. Olan bitenin dedikodusunu yaptık.

"Nastya ben şirketleri karıştırmışım. Blackpink in şirketinde değilsin ama başka büyük bir şirkettesin." dedi.

"Her neyse boş ver zatn artık bir önemi yok." dedim ve biraz daha konuşup kapattık.

Duş alıp üstümü degistirdim. Sonra otelden çıktım.

Şirkete girip 6 aylık bir sözleşme imzaladım. Sonra pratik odalarına yönlendirdiler beni.

Günlerdir kimseyle konuşmuyordum. Benim kadar konuşkan biri için çok zor. Çünkü kimse ingilizce bilmiyordu bende korece bilmiyordum.

Çalışanlar az biraz ingilizce biliyordu.

Etrafı gezerken çalışanlardan biri bir çocuğa seslendi. Felix dedi

Felix bir ingilizce isimse kesin sahibi ingilizce biliyordur diye düşündüm.

Çalışan gidince çocukla tanışmaya gittim.

Merhaba ismim Hailey dedim.

Bir an duraksadı ama sonra gülümseyip merhaba bende felix dedi

Tanistigimiza memnun oldum özellikle de ingilizce bilmene sevindim dedim.

Avusturalya dan geldim ingilizce benim ana dilim ama kimse burda bilmiyor 3 haftadır nerdeyse kimseyle konuşmadım dedi.

Bendede durumlar aynı bende Rusya dan geldim ama Türk 'üm dedim.

Waow bu kadar uzaktan idol olmaya mı geldin

Öyle bir şeyler işte dedim. Gitmem lazım Felix dedim.

Gitmeden telefon numaranı verir misin dedi

Ah elbette dedi.

İlk arkadaşımı bulmanın ve sonunda bir insanla konuşmanın verdiği mutlulukla otelime doğru yürümeye başladım.
***********************************
Merhaba efendim ben thebestwitch umarım beğenmişsinizdir. Hasta olduğum için 1 haftadır okula gitmiyordum. Devamsızlık aldı başını gidiyor. Rapor aldım ama. Herneyse yarın okula gidicem o yüzden mutsuzum ama olsun.

Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin