25

405 14 15
                                    

Gün geçmiyor ki dramamız eksik olsun.

Sabah saat 4 gibi uyandım. Etrafımı saran kolları hissedince dün ki mevzular aklıma geldi. Ne olursa olsun iyi uyumuştum ve başım ağrımıyordu.
Chris i uyandırmadan günlük işlerimi yapmak için yataktan kalkmaya yeltenince Chris beni geri çekti. Bu onunla kurduğumuz ilk yakın temas olunca gerildim.

Yat dedi.

Kalkmam lazım.

Patron olan benim yat diyorsam kalkman lazım değildir.

Patron musun neyin patronusun. Boş işler müdürü.

Patron değilimde liderim hatta senin anlayacağın dilde söyleyeyim komutanım ben. O yüzden bana ne dediğine dikkat et bi sonraki şarkıda 2 cümlelik part alırsan şaşırma.

Bay Bang beni tehdit mi ediyorsunuz

Hayır efendim ne münasebet. Dinsizin hakkından imansız gelir tarifesi uyguluyorum.

Peki itiraz etmeyeyim bu seferlik.

Geri yattım.3 saat kadar sonra uyandığımda gitmişti.

Kalkıp duş alıp üstümü giyinmiştim. Yatağımı toplarken yastığımda bir kaç tutam Chris e ait sarı saç buldum. Uyarayım geri zekalıyı da bu kadar sık boyatmasın kel kalacak. Sonra uğraş dur.

Odamdan çıkıp mutfağa doğru yol aldım. Chris ve Felix beraber kahvaltı hazırlıyorlardı. Ben çıkıyorum diye seslendim. Nereye diye sordu Hyunjin.
Şirkete. Bugün geç uyandım programımın gerisindeyim.
Kahvaltı etseydin dedi Chris.
Kahvaltı ezikler içindir dedim.
O sırada masanın etrafına oturup yemek yiyen Changbin Seungmin ve Jeongin bana döndü.
Biz şimdi ezik miyiz dedi Sengmin.
Öyle görünüyor. Görüşürüüz diyip çıktım.
Pratik yapmak için şirkete geldim.

4 saat sonra.

Dünya turu ülkelerini belirlemek için toplantıya çağrıldık. Uzun zaman oldu en son ailemi göreli. Artık hesaplayamaz oldum en son ne zaman Rusya ya gittiğimi. O yüzden Rusya ya gitme konusunda direticem.

Klasik Amerika Fransa falan gibi ülkeler belli olunca Bay Park evet son bir ülke secimi yapmamız gerek.
Ya Avusturalya ya da Rusya.

Neden ikisine de gidemiyoruz dedi Minho.

Çünkü bir sonraki geri dönüş programınız aksar dedi Bay Park.

Ve bu ülkenin seçimini Hailey e bırakıyorum.

Herkes bana döndü.
Şu adam kendini ne sinsi sanıyor. Ama ben KGB nin soğuk, karanlık ve dar koridorlarını arşınlayarak büyüdüm. Kiminle dans ettiğine dikkat et.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Merhaba ben betty yeni bölümle karşınızdayım. Devamını bir aksilik çıkmazsa yarın atacağım. Umarım begenirsiniz

Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin