Ailemi özlemedim diyemem tabiki çok özledim. Ama bu bir tuzaktı. Hatta bay park kurduğu tuzağı saklamaya ihtiyaç dahi duymamıştı.
Cevabım belliydi. Evden uzakta olmaya alışığım yani aslında pek ev kafasında değilim. Yani ev 4 duvar bir çatıdır.
Herkese yıllar gibi gelen ama belki 1 dakika bile sürmeyen sürenin sonunda Avusturalya ya gidelim dedim.
Herkesin yüzündeki o şaşkın aptal bakışı görmek 5 defa Rusya ya gidip gelmeye denk hissettirdi. Hele Bay Park 'ın rengi attı . Bi Kore bayrağına döndü sanki suratı.
Düşünseydin önce dedi Bay Park.
Düşündüm.
Az düşündün ama bu az düşünüp alırsan gelecekte pişman olabileceğin bir karar.
Kafam hızlı çalışır kısa sürede çok şey düşünebilirim ve kararım kesin. dedim
Yanımda oturan Chris bunu yapmak zorunda değilsin diye fısıldadı.
Bakmaya tenezzül dahi etmedim.Bir daha ne zaman aileni görecek fırsatın olur bilemiyorum dedi Bay Park
Üstesinden gelebilirim dedim.
Bir kaç saat geçtikten sonra yurt odamda valizlerimi hazırlarken içeri felix girdi.
Bu gün yaptığın şey çok anlamlıydı. Teşekkür ederim.
Ne demek her zaman dedim.
Bir şey sorucam ama emin değilim dedi.
Sırtım ona dönük halde kıyafet katliyordum ve sözleri üzerine döndüm.
Sor dedim
Neden Rusya ya gitmek istemedin dedi.
Neden mi diye geçirdim içimden neden neyim var ki rusya da yada neyim ki ben? annemin kemiklerinin üstünü örten soğuk toprak parçasından fazlası degilki benim için rusya.
Babam var. Annemin ölümü üzerine aramıza kilometrelerce mesafe giren babam. Belki de beni annemin ölümüyle suçlayan babam. aramızdaki mesafeyi azaltmak yıllarımı aldı. uzun süre bende kendimi suçladım çünkü annem beni doğurmasa hastalığı bu kadar ilerlemezdi. Babam anneme kürtaj için yalvarmış ama annem benden vazgeçmemiş. Keşke geçseymiş.
Sabahattin ali haklı. Muhakkak ki dünyanın en lüzumsuz adamıyım. Hayat beni kaybetmekle hiç bir şey ziyan etmezdi.
Nick var abim. Nick gerçekten hayatimda ki en büyük şansım muhtemelen ama iş için amerika da olacaktı. O yokken evde olmamın hiç bir anlamı olmazdı.
Tüm bunlar kafamın içinden geçerken felix yüzüme bakıyor ve bir cevap bekliyordu.
Evden uzakta olmaya alışığım eğitim falan için benim için sıkıntı değildi dedim.
Geldi ve sarıldı yardıma ihtiyacın var mı dedi
Hayır teşekkür ederim dedim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yıllar sonra tüm bunlar hakkında düşünürken fark ettiğim ufak tefek şeyler var.
Ev aslında 4 duvar ve bir çatı değildir. Bunu hep beraber kaldığımız orman evi yandığında geceyi dışarda geçirdiğimiz gün öğrendim. Bir ormanın ortasında telefonlarımızın çekmediği bir yerdeydik ve dışarda yağmur vardı ama hiç birimiz korkmadık. Çünkü birbirimize sahiptik.
Aşk çok nadir uğrar hatta pek çok insan a uğramaz. Ama eğer size ugrarsa o zaman cesur olun. Cesur olun ve Chris in yaptğı gibi sevdiginizi opun. Çünkü onu neredeyse bir trafik kazasında kaybediyorduk. Ama şimdi Avusturalya daki evimizde ikimiz için sıcak çikolata yapmasını izliyorum. Ve changbin nin gelecek haftaya olan düğünü hakkında konuşuyoruz.
Aile sadece kanla yada soyadla bağlı olduğunuz insanlar değildir. Hyunjin in aldatıldığını öğrendiğimiz de sevmedigim pek çok insanla muhattap olup kızın gelecek turnelerini iptal ettirdim. Ve hepimiz sırayla hyunjin in basında nöbet tuttuk. Kıza hayatını zehir etmeyi de ihmal etmedik. Çok şükür ki Hyun su an iyi. Yeni deneyimlere ve ilişkilere yelken açıyor.
Bazı insanların varlığı size güç verir. Ailelerinin onaylamadığı bir evlilikte Minho kendini yalnız hissetmesin diye upuzun bir düğün konvoyu yapıp aşiret gibi düğününe gittik. En mutlu gününde onunla dans ettik.
Gercek sevgi bazen gitmesine izin vermektir. Felix ve Jisung daha iyi bir kariyer için Amerika ya taşındı ama hala hergün görüşüyoruz.
Bazen insanların yalnız kalmasına izin verin ama asla yalnız hissetmelerine izin vermeyin. Jeongin oyunculuğa başladı ve depresyonda olduğu dönemde hergun onunla saatlerce sette kaldık.
Düşmeni engelleyemem ama yavaşlatmak ve seni kaldırmak için elimden geleni yaparım. Seungmin in açtığı ilk fotoğraf galerisinden kötü bir geri dönüş alınca onunla dünyanın pek çok yerini dolaştık onu teselli ettik ve harika fotoğraflar çektik. Şimdi kendine ait 4 . sergi için hazırlanıyor
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Evettt askolar ilk kitabımın sonuna geldik. umarım beğenmişsinizdir. Hesabımdaki minho fic. bitiricem ve ondan önce bir kurgu daha paylaşıcam onlarada bakabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids 8+1(TAMAMLANDI)
FanfictionBeğenmezseniz geçin kafa dağıtmak için hayal gücümü buraya dökücem